Навчальна їзда на тракторах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготовка до уроку індивідуального водіння трактора При підготовці до уроку я: ♦ аналізую підсумки попередніх занять з метою виявлення причин недоліків; ♦ визначаю основну дидактичну мету уроку; ♦ визначаю тип, вид та структуру уроку; ♦ складаю план уроку; ♦ готую науково-технічну та довідкову літературу, матеріали з передового досвіду за темою уроку; ♦ намічаю практичні та навчально-виробничі роботи, вправи, завдання; ♦ готую дидактичне і матеріально-технічне забезпечення уроку; ♦ визначаю типові помилки, яких допускаються учні під час вправ; ♦ готуюся до показу на уроці наочних засобів, експериментів, нових операцій і прийомів трудової діяльності; ♦ визначаю зміст і обсяг домашнього завдання учнів; ♦ планую методику та форму контролю якості З, У, Н учнів на уроці. головна вихід
ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ головна вихід У вступному інструктажі знайомлю учнів із змістом завдання, обладнанням та інструментами для виконання роботи, технічною документацією , довідковою літературою
Інструктаж поділяю на три частини: 1.Правила з охорони праці, які застосовують і яких дотримуються до початку робіт. 2. Правила і прийоми, які застосовують і яких дотримуються під час проведення вправ. 3.Правила з охорони праці, яких дотримуються при закінченні робіт головна вихід
головна вихід ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ Відпрацювуємо: ► прийоми правильної посадки на робочому місці; ► правильного положення рук на рульовому колесі та ніг на педалях; ► порядок регулювання сидіння, дзеркал заднього виду; ► ознайомлюємось з органами керування, контрольно-вимірювальними приладами і сигналізації та правилами користування ними
головна вихід Під час виконання завдання намагаюсь зберігати такі загальні положення: І.Не втручаюсь в дії учнів, якщо немає нагальної потреби. 2.При помилках в діях учнів показую як робити правильно і допомагаю встановити причину їх помилок. 3.Прикладаю зусилля для того, щоб учень сам зрозумів і усвідомив свої помилки та шляхи їх виправлення. 4.Не поспішаю і не запізнююсь з допомогою, бо поспішність не навчить переборювати труднощі, а запізніла допомога призведе до помилок та їх закріплення. 5.Ніколи не доробляю роботу за учнів бо вважаю, що це привчає їх до безвідповідальності. 6.При виправленні помилок дотримуюся тактовності, щоб не травмувати психіку учня. 7.Контролюю виконання вправ ненав'язливо, стараюсь не відволікати їх.. 8.Стараюсь правильно чергувати роботу учнів з перервою, щоб їхні помилки не були причиною втоми. 9.Хвалю учня за правильно виконані дії або виправляю помилки на місці, бо через деякий час це вже буде запізно.
головна вихід ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ При поточному інструктажі: ► акцентую увагу учнів на закріплення складних та трудомістких прийомів і способів виконання операцій; ► Особливу увагу приділяю слабким учням, повторюваність вправ для них збільшую; ► В процесі виконання завдання чи вправи даю короткі зрозумілі поточні інструктажі для підсилення уваги і спостережливості; ► Помилки і причини , якщо такі були ,пояснюю під час зупинок; ► В русі допускаю тільки виправлення помилок, які зможуть привести до ДТП.
головна вихід 3АКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ♦ Проводжу підсумки уроку, аналізую досягнення мети заняття, практичне виконання вправ учнями; ♦ Перевіряю засвоєння навичок учнем правильної посадки на робочому місці водія, правильного положення рук на рульовому колесі та ніг на педалях; ♦ Перевіряю порядок регулювання сидіння, дзеркал заднього виду, припасування ременя безпеки; ♦ Перевіряю знання розміщення органів керування, контрольно-вимірювальних приладів і сигналізації трактора та правил користування ними; ♦ Перевіряю вміння у переключанні передач, у діях педалями й важелями керування.
головна вихід ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ Головне в аналізі уроку - це організація учнів на закріплення досягнутих успіхів: ● Значну увагу приділяю аналізу дотримання учнями охорони праці; ● Після закінчення уроку слідкую, чи правильно учні проводять обслуговування механізмів, агрегатів, інструменту та пристосувань, які використовувались для проведення заняття; ● Далі відповідаю на запитання учнів та визначаю рівень володіння практичними прийомами та навичками. До виконання цього елемента підхожу об'єктивно, виважено з поясненнями; ● Оголошую оцінку та заношу її в індивідуальну книжку водіння трактора.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ головна вихід видаю учням завдання додому у вигляді повторення матеріалу з предметів професійно-технічного циклу та правил дорожнього руху
Схожі презентації
Категорії