Метод проектів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Метод проектів.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Робота над проектом – практика особистісно-орієнтованого навчання в процесі конкретної роботи учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його можливостей. Для педагога – бажання знайти розумний баланс між академічними та прагматичними знаннями, уміннями та навичками. “ Усе, що я пізнаю, я знаю, як використовувати ” – девіз кожного учня.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Метод передбачає використання педагогом сукупності дослідницьких, пошукових, творчих у своїй сутності методів, прийомів, способів. Результати роботи над проектами повинні бути “відчутними”: якщо це теоретична проблема, то її конкретне розв’язання, якщо практична – конкретний результат, готовий до застосування.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Класифікація проектів: Дослідницькі; Творчі; Ігрові; Інформаційні; Практично орієнтовані.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Дослідницькі – повністю підпорядковані логіці дослідження та мають структуру, наближену до наукового дослідження. Застосовують всі методи сучасної науки. Наприклад: лабораторний експеримент, соціальне дослідження.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Творчі – у яких передбачаються довільний підхід до оформлення результатів. Наприклад:створення приладів, установок, моделей, театральні постановки з предмету.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Ігрові – учасники виконують певні ролі, що обумовлені характером та змістом проекту. Ступінь творчості учасників надзвичайно високий, але домінуючим видом творчості є все ж таки гра. Наприклад: імітуються соціальні та ділові стосунки як літературних героїв, так і реальних людей, вигадуються учасниками різні життєві ситуації.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Інформаційні – збір інформації про об’єкт дослідження з метою аналізу, узагальнення та презентації на широкий загал. Практично орієнтовані – вирізняються чітко вираженим результатом діяльності учнів.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Проекти бувають: За кількістю учнів: Індивідуальні. Парні. Групові. За часом проведення: Короткочасні (1-3 уроки). Середньої тривалості (від 1 тижня до 1 місяця). Довготривалі (декілька місяців, навіть рік).
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. За характером контактів: Внутрішні або регіональні. Міжнародні. За предметно-змістовою ознакою: Монопроекти (у межах одного предмета). Міжпредметні.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Етапи роботи: Занурення в проект (підготовчий етап). Планування роботи. Пошуково-інформаційна діяльність. Результати та висновки. Презентація (захист проекту). Оцінювання процесу й результатів роботи.
Метод проектів. Проект – це систематична форма організації діяльності у взаємозв’язку її теоретичних і практичних аспектів. Критерії оцінки проектних робіт: Важливість теми проекту, актуальність та значущість теми. Глибина дослідження проекту і повнота розкриття теми. Оригінальність запропонованих рішень. Самостійність роботи над проектом. Якісність виконання продукту і як розкритий зміст проекту в презентації. Використання засобів наочності, технічних засобів. Відповіді на питання.
Схожі презентації
Категорії