МАЙСТЕР – КЛАС
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МАЙСТЕР – КЛАС ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОРСЬКОЇ МОДЕЛІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ У РАМКАХ РОБОТИ ТВОРЧОЇ ЛАБОРАТОРІЇ “КРАЩИЙ ШКІЛЬНИЙ ПОРТАЛ”
Інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх сферах діяльності й визначають розвиток суспільства завтрашнього дня.
Вчительству слід усвідомлювати, що сьогодні, в умовах розвитку постіндустріального суспільства, відбувається інтеграція освітнього середовища у глобальний інформаційний простір
Задачу формування особистості, готової до життєдіяльності на інформативній основі, сьогодні не можливо розв’язати без створення єдиного інформаційного освітнього простору навчального закладу
Основним критерієм ефективності використання нових інформаційних технологій у навчальному закладі є вже не наявність певної кількості комп’ютерів, а організація та функціонування інформаційного простору школи в рамках сучасного медіа середовища, створення єдиного інформаційного освітнього простору.
Формування єдиного інформаційного простору нашого навчального закладу передбачає організацію спілкування учасників навчального процесу: вчителів, учнів, батьків.
Інформатизація навчального закладу - процес актуалізації учнів і педагогів до життєдіяльності та професійної діяльності у динамічних умовах інформатизації соціуму на основі створення єдиного освітнього інформаційного середовища для оптимального та всебічного використання інформаційно-комунікаційних технологій всіма учасниками навчального процесу.
Створення портфоліо з інформатизації школи – це спосіб фіксації, накопичення та оцінки колективних та індивідуальних досягнень в галузі ІКТ за певний період, що дозволяє: оцінити досягнення в області інформатизації; оцінити професійну діяльність заступника директора з ІКТ спланувати діяльність з організації та управління процесами інформатизації. • • •
Портфоліо інформатизації школи – це комплексна модель, що складається з різних розділів. Розділи представляють собою робочі файлові папки, що містять інформацію відповідно до назви (тематикою) розділу. Матеріали цих папок документують набутий досвід і досягнення. Портфоліо з інформатизації може включати в себе наступні розділи: «Документи» «Практика використання ІКТ в процесі навчання» «Досягнення в галузі використання ІКТ » « Моніторинг використання ІКТ в освітній діяльності та в управлінні
Розділ «Документи» Нормативно-правова база. Кадрове забезпечення. Технікабезпеки, здоров'я-зберігаючих діяльність в галузі використання ІКТ. 4. Використання мережі Інтернет та електронної пошти в освітній діяльності та в управлінні школою. Курсове навчання педагогів і адміністрації в області ІКТ.
Розділ «Практика використання ІКТ в процесі навчання» 1.Календарно-тематичне планування для предметів, інтегрованих з ІКТ. 2.Розвиток додаткової освіти учнів в сфері ІКТ. 3. Розвиток сайту як інструменту організації внутрішкільної інформаційно освітнього середовища . 4.Формування шкільної медіатеки .
Розділ «Практика використання ІКТ в процесі навчання» 5.Проведення семінарів, «круглих столів» внутрішкіль- ного, районного, міського рівня. 6.Проекти вчителів-предмет- ників з використанням ІКТ. 7.Проекти учнів з використанням ІКТ (творчі, дослідницькі роботи).
Розділ «Досягнення в галузі використання ІКТ» (сертифіковані документи) Документи, що підтверджують участь в наукових і практичних конференціях з питань використання ІКТ в освітній діяльності . 2. Копії дипломів, грамот, вдячних листів і т.п. за участь у конкурсах у сфері ІКТ.
Розділ «Моніторинг використання ІКТ» 1.Моніторінг ІКТ –компетентності вчителів-предметників,керівників Аналітичні довідки з використання інформаційних технологій в освітній діяльності.
Інформаційний простір школи можна назвати якісним, якщо: існує організаційна структура, у якій накопичуються та зберігаються інформаційні ресурси та надаються інформаційні послуги; інформаційне середовище інтегроване до регіональних, вітчизняних та світових ресурсів для забезпечення навчально-виховного процесу та підвищення кваліфікації вчителів школи; існує локальна мережа та робочі станції мають сучасне програмне забезпечення. інформаційна грамотність вчителів та учнів відповідає сучасному рівню розвитку інформаційних технологій, проводяться занняття з підвищення комп’ютерної грамотності вчителів та курси для учнів; інформаційні ресурси ЗНЗ різнобічні та орєнтовані на різні категорії користувачів; для підтримки інформаційного середовища використовуються нові інформаційні технології (електронні каталоги, блоги, доступ до мережі Інтернет,обмін гіперпосиланнями, інформерами тощо).
Створення в освітньому закладі дієвого інформаційного простору інформаційно-управлінської системи дозволить оптимізувати існуючі канали збору інформації та забезпечить інформаційні потреби адміністрації та вчителів
Схожі презентації
Категорії