КАФЕДРА УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Донецька гімназія № 41 Донецької міської ради Донецької області КАФЕДРА УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ
Проблема гімназії “Інтегрування інтерактивних технологій у традиційну систему навчання з метою створення оптимального навчально- виховного середовища та розвитку творчої, успішної особистості” ПРОБЛЕМА КАФЕДРИ “ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ”
Слово „інтерактив” прийшло до нас з англійської від слова„interact”, де „inter” – взаємний і „act” – діяти. ЦЕ НАВЧАННЯ В РЕЖИМІ ДІАЛОГУ, ПІД ЧАС ЯКОГО ВІДБУВАЄТЬСЯ ВЗАЄМОДІЯ УЧАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З МЕТОЮ ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ, СПІЛЬНОГО ВИРІШЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ, РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ УЧАСНИКІВ.
Позитивні та негативні сторони інтерактивної моделі: Позитивні 1.Розширюються пізнавальні можливості учня (здобуття, аналіз, застосування інформації з різних джерел). 2. Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі. 3. Учитель без зусиль може проконтролювати рівень засвоєння знань учнів. 4. Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант. Негативні 1. На вивчення певної інформації потрібен значний час. 2. Необхідний інший підхід в оцінюванні знань учнів.
Учителі- словесники – висококваліфіковані, здатні до творчості та постійного пошуку, досконало володіють сучасними методами викладання, оригінальними прийомами педтехніки
«Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими…» Ш. О. Амонашвілі. Козловська Лілія Михайлівна Дата народження : 06.06.1968р. Навчальний заклад: Донецький державний університет(1990р.) Учитель української мови та літератури, керівник кафедри української філології, спеціаліст вищої категорії , “ старший учитель”. Педагогічний стаж – 21 р. Працює над методичною темою: “ Формування креативної особистості на уроках української літератури ”
Вінюкова Валентина Євгенівна Дата народження : 14.04.1952р. Навчальний заклад: Донецький державний університет ( 1976р.) Учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії , “учитель – методист”. Педагогічний стаж – 38 р. Працює над методичною темою: “ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ” Більшої в мене немає мети, Як слово вкраїнське у маси нести. В.Є.Вінюкова
Ткаченко Ірина Іванівна Дата народження : 17.02.1968р. Навчальний заклад: Донецьке педагогічне училище (1987р.),Донецький державний університет( 1994р.). Учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, “старший учитель”. Педагогічний стаж – 25 р. Працює над методичною темою: “ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ” Скажи мені – і я забуду, Покажи мені – і я запам’ятаю, Залучи мене - і я навчуся. Народна мудрість
Панченко Оксана Миколаївна Дата народження:17.04.1970р. Навчальний заклад: Шахтарське педагогічне училище(1989р.), ДонНУ ( 2002р.) Учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії. Педагогічний стаж – 23р. Працює над методичною темою: “ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ” Якщо ви входите в клас, від якого важко добитися слова, почніть показувати малюнки, і клас заговорить, а головне, заговорить вільно. К.Д.Ушинський
Стукан Галина Володимирівна Дата народження : 27.05.1979р. Навчальний заклад:Барське педагогічне училище(1999р.), Глухівський державний педагогічний університет( 2002р.) . Учитель української мови та літератури, спеціаліст ІІ категорії. Педагогічний стаж – 9р. Працює над методичною темою: “ Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови ” Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддать дітям серце і душу, Я щоранку заходжу в клас: Я – учитель, я вчити мушу!
Основні форми методичної роботи Засідання кафедри Круглі столи, аукціони педагогічних ідей Методичні ігри, практичні заняття Взаємовідвідування уроків та виховних заходів Обговорення новинок методичної та художньої літератури Підготовка шкільних свят та інших виховних заходів
Наші вчителі сміливо беруться за найскладніші теми, найактуальніші проблеми сьогодення , бо ми переконані : Україна є і буде, як завжди була, є і будуть на її неповторній землі золоте колосся пшениці і соковиті ґрона калини.
Якими ми хочемо бачити своїх учнів : Людиною, в житті якої переважають мотиви самовдосконалення; Людиною, що зберігає інтерес до пізнання світу протягом усього життя; Людиною вільною, яка усвідомлює свої права і визнає права інших людей з їхніми переконаннями та віросповіданнями; Людиною, що знає свій родовід, малу і велику батьківщину, поважає і шанує звичаї і традиції предків; Людиною, в основі вчинків якої переважають гуманістичні ідеї та цінності.
Дякуємо за увагу! “Блаженна людина, що насичується від плодів своєї праці і шукає в ній утіху” ( Святе Письмо)
Схожі презентації
Категорії