Історія та тенденції розвитку Українських Інтернет-ЗМІ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
2 1989-2000 рр. Перші експерименти з Інтернет-ЗМІ. Інтернет-версії друкованих ЗМІ. Інтернет-сайти інформаційних агенцій.
2 2000-2009 рр. Інтернет набирає обертів. Інтернет-версії друкованих ЗМІ, радіостанцій, телеканалів. Інтернет-видання “повного циклу”. Сайти інформаційних агенцій. Блоги та соціальні мережі. Точки обміну новинами – MarketGid, Redtram, Meta.
2 Стратегія холдингу Digital ventures Если коротко про DV, то стратегия основывается на следующих вещах: - использовать проверенные решения, не заниматься инновациями; - публичность и прозрачность во всем, строгий контроль над легальностью (от контента до бухгалтерии); - долгосрочность инвестиций (определенная доля рынка и рост вместе с рынком, ориентация на годы роста); - учитывать местную специфику, но не ориентироваться на сложившиеся стереотипы (постепенно внедрять лучший зарубежный опыт); - двуязычность всех ресурсов (украинский и русский); - стандартизация везде, где это возможно; Это довольно сильно отличается от сложившийся в Украине практики (в частности в политике по отношению к контенту) и по моему мнению ослабляет сиюминутную позицию по отношению к другим игрокам, но надо признать, в долгосрочной перспективе должна дать свои плоды. Есть еще вещи связанные с кадрами, организационной структурой и другими аспектами, но они не относятся напрямую к рассматриваемой плоскости. На всякий случай: это не официальная позиция холдинга (за ней можно к PR менеджеру обратиться, могу дать контакт), а частный взгляд изнутри.
2 Тенденції розвитку українських Інтернет-ЗМІ Власні журналісти пишуть статті й аналітику. Новини передруковуються. Блоги на сайтах ЗМІ. Входження до складу медіа-холдингів. Входження до складу сейлз-хаусів. Сервіси на сайті. Соціальна мережа на сайті. Мультимедіа контент. Відкриті прайси. Обмін трафіком. Партнерські програми з оффлайном. Рекламні спецпроекти.
2 Новини передруковуються з інших сайтів Джерела новин Інформаційні агенції. Інші сайти. Переклади. Інформація власних журналістів. Інформація від читачів.
2 Використання інструментів нових медіа Коментування статей. Завантаження фото, відео в тему. Публікація текстів в тему. Повідомлення новин в редакцію. Виставлення оцінок матеріалам. Рекомендація матеріалів друзям. Форуми. Додавання у плани. Приватні повідомлення. Відмітки на фотографіях. Публікація інформації в афіші.
2 В УАнеті 10 млн. користувачів + діаспора + російськомовна аудиторія Тенденції 2009 р. Світ 1,2 млрд. користувачів (Internet World Stats) 108 млн. веб-сайтів (NetCraft)
Корисні посилання 10 Рейтинг холдингів http://hold.bigmir.net/ ТОП-Інтернет-ЗМІ України http://top.bigmir.net/show/mass_media/ Сейлз-хауси http://reklamonstr.com/sales-houses Рекламні агенції http://reklamonstr.com/advertua Агенції та їх клієнти http://www.starcom.kiev.ua/news/2008/TOP-21_med.html Світовий рейтинг Alexa http://alexa.com/topsites/countries;0/UA Статистика Уанету http://i.bigmir.net/index/UAnet_global_report_072009.pdf
Контактна інформація Сергій Даниленко, New media expert. +38-044-452-71-39 +38 067 444 37 81 sdanylenko@gmail.com м. Київ, вул. Артема 14а, офіс 65. Індекс 04053. Blog http://danylenko.com 26
Схожі презентації
Категорії