КЕРУВАННЯ І ЛІДЕРСТВО
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ЗМІСТ Знайомство (30 хв.) 1 Мозковий штурм «Лідер і керівник» (20 хв.) 1 Завдання 1. «Що очікують працівники від свого керівника?» (10 хв.) 2 Завдання 2.Зробіть свої висновки, щодо онтології понять «лідерство» і «керівництво» (10 хв.) 9 Обговорення. Завдання начальника у сфері керування та лідерства (25 хв.) 11 Тестування. Методика "Ефективність лідерства" (15 хв.) 15 Завдання 3. Проаналізуйте свою керівну діяльність і дайте відповіді на питання (10 хв.) 15 Вправа "Комісійний магазин" (15 хв.) 18
Знайомство (30 хв.) Всі учасники підписують свої бейджи, об’єднуються в пари протягом 2 хвилин спілкуються з партнером За результатами бесіди кожен готує коротке представлення свого колеги. Головна задача – підкреслити індивідуальність, щоб група запам’ятала кожного учасника
Мозковий штурм «Лідер і керівник» (20 хв.) Керівництво можна визначити "як процес використання влади задля досягнення впливу на людей” Лідер (від англ. leader — ведучий, що перший, такий, що йде попереду) — особа в якій-небудь групі (організації), що має великий, визнаний авторитет, володіє впливом, який виявляється як дії, що управляють. Член групи, за яким вона визнає право приймати відповідальні рішення в значимих для неї ситуаціях, тобто найбільш авторитетна особа, що реально грає центральну роль в організації спільної діяльності і регулюванні взаємин в групі (Вікіпедія)
формальне лідерство — процес впливу на людей з позиції посади неформальне лідерство — процес впливу на людей за допомогою своїх здібностей, уміння або інших ресурсів
Завдання 1. «Що очікують працівники від свого керівника?» (10 хв.) Випишіть 10 рис, які би ви хотіли бачити у вашого безпосереднього керівника. Поясніть, чому ви вважаєте їх важливими? Риси Чому ви вважаєте їх важливими ? 1. 2. 3. 4.
Феномен лідерства ґрунтується на авторитеті керівника Розрізняють формальний, особистий і повний авторитет
Відмінні ознаки лідерів і керівників Керівник Лідер Керує працівниками Навчає працівників Використовує свій авторитет Мотивує до добровільної діяльності Викликає страх Викликає ентузіазм Говорить «Я» Говорить «МИ» Шукає винуватих Шукає шляхи досягнення успіху Знає, як необхідно працювати Подає приклад ефективної роботи Говорить «Прошу це зробити» Говорить «Ми це зробимо!»
Завдання 2.Зробіть свої висновки, щодо онтології понять «лідерство» і «керівництво» (10 хв.) Лідер і керівник – різні особи Лідер і керівник – одна і та сама особа
Діяльність Завдання начальника у сфері керування Завдання начальника у сфері лідерства Планування Розробка докладного графіку дій (наприклад, програми навчання) Формування бачення майбутнього розвитку спільно з учасниками навчання. Організовування Впровадження організаційних умов ефективної праці, підбір форм та методів роботи, підбір співпрацівників, визначення принципів роботи. Визначення напрямку діяльності особистим прикладом, заохочування до активної участі та співробітництва. Виконання завдань Моніторинг діяльності та проміжних результатів, здійснення коригуючих заходів, виявлення та вирішення поточних проблем. Мотивування, заохочування, похвала, святкування досягнень, дбання про індивідуальний та груповий аспекти діяльності. Моделювання способів діяльності, активне впровадження змін. Результати Отримання запланованих результатів згідно запланованого графіку. Пропонування змін - іноді значних, системних, пов'язаних з новаторством та творчим пошуком.
Обговорення. Завдання начальника у сфері керування та лідертва КЕРІВНИКИ: працюють з людьми та з допомогою людей виконують роль комунікаційних каналів в організації відповідають визначають пріоритети мислять аналітично та синтетично управляють конфліктами виконують роль політиків виконують роль дипломатів виконують роль символів приймають важкі рішення
Лідери 1. Активне впровадження змін пошук шансів експериментування та ризик 2. Інспірування спільного бачення володіння баченням майбутнього заохочення інших до прогнозування 3. Надання можливості діяти іншим заохочення до співробітництва зміцнення віри інших у їх власні сили 4. Моделювання способів діяльності подавання прикладу планування дрібних успіхів на шляху до досягнення цілі 5. Заохочування підкреслювання окремого вкладу кожного з працівників святкування досягнень
Якості і риси керівника, що досягає успіху психологічні інтелектуальні професійні соціальні
Завдання 3. Проаналізуйте свою керівну діяльність і дайте відповіді на питання (10 хв.) Які ваші дії на посаді начальника належать до сфери керування, а які до сфери лідерства? Що би ви хотіли змінити у власному стилі керування та лідерства і чому?
Вправа "Комісійний магазин" (15 хв.) Товари, які приймає продавець, - це якості керівника, наприклад: доброта, дурість, відвертість. Учасники записують на картку риси своєї вдачі, як позитивні, так і негативні Потім пропонується зробити торг, в якому кожен з учасників може позбавитися від якоїсь непотрібної якості, або його частини, і придбати що-небудь необхідне. Наприклад, комусь не вистачає для ефективного життя красномовства, і він може запропонувати за нього якусь частину свого спокою і врівноваженості.
Схожі презентації
Категорії