ЛІДЕРСТВО
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА Компетентність “Мене ніколи не турбувало становище тієї чи іншої людини у службовій ієрархії; я йшов до того, хто міг дати мені своєчасну та точну відповідь. Я завжди поважав розум і особисті здібності людини”. Бак Роджерс, колишній віце-президентом компанії IBM з маркетингу
Ризиковість “Без інтуїції та ризику не обійтись. По-перше, тому що навіть найправильніше рішення може в будь-який момент стати помилковим, якщо ви пізно його прийняли. По-друге, немає такого поняття, як абсолютна впевненість, її просто не існує в природі”. Лі Якокка, екс-президент Ford Motor Company та голова правління корпорації Chrysler
Ініціативність “Успіх явно пов'язаний з конкретними діями. Процвітаючі люди не перестають весь час ворушитися. Вони роблять помилки, але ніколи не виходять з гри”. Конрад Хілтон, керівник мережі готелів
Командний стиль управління “Всі господарські операції можна у кінцевому рахунку звести до позначення трьома словами: люди, товари, прибуток. На першому місці стоять люди. Якщо у Вас немає надійної команди, то з решти факторів нічого не вдасться зробити”. Лі Якокка
Планування “Книгу ви читаєте з початку до кінця. У бізнесі ви прямуєте по іншому шляху. Ви починаєте з кінця, а потім робите все можливе, щоб досягти його”. Гарольд Генин, екс-керівник ITT Corporation
Стратегічне мислення “Генерали-переможці зазвичай будують військові плани, які працюватимуть не залежно від того, що робить ворог. Це суть хорошої стратегії”. Джек Траут, всесвітньо відомий маркетолог
Реакція на несподівані зміни “Життя - це павутина, лінії схрещуються під несподіваними кутами. Домоглися ви успіху чи ні, не залежить від того, наскільки хороші ваші плани. Успіх залежить від того, як ви реагуєте на несподівані можливості”. Росс Перо, американський бізнесмен, мільярдер
Накопичений досвід “Бізнес - не фізика, де ви маєте зрілих геніїв в 26 років. Щоб приймати розумні рішення потрібно мати досвід. Одного знання недостатньо”. Теодор Левітт, редактор Harvard Business Review
Новаторство “Всі людські звершення - незалежно від того, в якій формі вони виражаються, - повинні виходити за рамки встановлених правил; в іншому випадку у нас ніколи не було б нічого нового”. Чарлз Кеттерінг, американський винахідник, колишній віце-президент General Motors
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА Висока самодисципліна “Успіх приходить тільки з встановленням звички. Людина створює звички, а звички створюють майбутнє. Якщо ви не будете свідомо створювати хороші звички, тоді погані виникнуть несвідомо”. Альберт Грей, письменник, дослідник "феномена успіху"
Твереза й об'єктивна самооцінка “Найкоротша дорога до змін - не боятися сміятися над скоєними помилками, хибними уявленнями, над своєю дурістю. Це звільняє від тяги до звичного старого стилю поведінки і вчинків, прискорює просування вперед - до нового”. Спенсер Джонсон, американський фахівець з управління, мотивації
Завзятість і наполегливість “Я не думаю, що є якась інша риса характеру, настільки ж важлива для будь-якого виду успіху, як наполегливість”. Джон Девісон Рокфеллер, перший доларовий мільярдер в історії людства
Далекоглядність “Майбутнє належить тим, хто бачить можливості перш, ніж вони стануть очевидними”. Джон Скаллі, колишній генеральний директор фірми Pepsi і корпорації Apple
Творче і масштабне мислення “Найскладніша річ на світі - це думати своєю власною головою. Ось, напевно, чому так мало людей цим займаються”. Генрі Форд “У будь-якому випадку вам доводиться мислити, так чому б не мислити масштабно?” Дональд Трамп, підприємець, мільярдер
Здорова амбітність “Калібр лідера можна виміряти проблемами, за які він береться. Лідер завжди шукає ті, які співрозмірні йому самому”. Джон Максвелл, письменник, публіцист
Прагматичне ставлення до помилок і невдач “Якщо ви хочете досягти успіху, необхідно вдвічі збільшити кількість невдач”. Томас Джон Уотсон, перший президент IBM “Озираючись на мою роботу, я відчуваю, що робив не що інше, як помилки та серії промахів. Але хоча я і робив одну помилку за іншою, мої помилки та невдачі ніколи не виникали з однієї і тієї ж причини”. Соічиро Хонда, засновник компанії Honda Motor
Правильне розуміння ролі людського фактора “Поля різних галузей промисловості усіяні кістками тих організацій, де вірили в те, що потрібно брати, замість того щоб давати, де не розуміли, що єдиний актив фірми, який не підлягає легкій заміні, - це її люди”. Ле Рой Курц, концерн General Motors
Розуміння важливості відбору та мотивації персоналу “У будь-якому виді бізнесу, де однаково винагороджуються і нероби, і трудяги, рано чи пізно виявиться набагато більше перших, ніж останніх”. Майк Делані, публіцист “Однієї мотивації недостатньо: якщо у вас є ідіот і ви його мотивували, то в результаті ви отримаєте мотивованого ідіота”. Джим Рон, американський підприємець, особистий «бізнес-тренер» Білла Гейтса
Здатність ставити під сумнів минулий досвід “Проблеми ніколи не можна вирішити з тим же складом думок, який їх і породив”. Альберт Ейнштейн “Успіх - паршивий учитель. Він змушує розумних людей думати, що вони не можуть програти”. Білл Гейтс
Завзятість і мужність “Фактично, немає особливої різниці між провідними підприємцями та видатними спортсменами. Розділити людей можна тільки на “переможців”, які задаються питанням, “що я повинен зробити, щоб перемогти”, і на “невдах”, які думають “як би не програти”. Тед Тернер, мільярдер, медіамагнат
Візитівка – це “точка контакту” споживача з представником організації. При створенні візитівки слід враховувати 2 основних критерії її успішності: імідж та функціональність. Як правило, візитівки мають стандартну форму розміру 90х50 мм, 80х40 мм та 70х35 мм, однак візитівки нестандартної форми привертають значно більше уваги. Візитівки представників організації виконуються в єдиному корпоративному стилі (назва, логотип, адреса, посилання на web-сайт). На візитівці має бути ім'я та прізвище власника, його посада, контактні дані (номер телефону, e-mail, skype, посилання на акаунти в соцмережах).
6. Посаду слід вказувати виходячи не з організаційної структури компанії, а зрозумілою клієнту мовою. 7. Головний недолік більшості візитівок – занадто дрібний шрифт. 8. Дуже корисно на візитівці розміщувати якісь “фішку”, щоб клієнт міг її добре запам'ятати та зберегти. 9. Ви можете зробити візитівки за одним сценарієм, але в різних кольорах та пропонувати клієнтам на вибір. 10. Велика увага приділяється якості поліграфічного матеріалу, з якого виготовлена візитівка. 11. Згідно ділового етикету – зворотна сторона візитівки має бути чистою, це територія клієнта. 12. Якщо ви часто співпрацюєте з іноземними клієнтами та партнерами – слід мати декілька комплектів візитівок різними мовами.
13. Візитівками слід обмінюватись, а не роздавати. 14. Якщо у вас відбуваються якісь зміни – змінюється і візитівка, жодних перекреслювань. 15. Заведіть корисну звичку – змінюйте свої візитівки з певною періодичністю.
Схожі презентації
Категорії