X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЛІДЕРСТВО

Завантажити презентацію

ЛІДЕРСТВО

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ТЕМА 3. ЛІДЕРСТВО

Слайд 2

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА Компетентність “Мене ніколи не турбувало становище тієї чи іншої людини у службовій ієрархії; я йшов до того, хто міг дати мені своєчасну та точну відповідь. Я завжди поважав розум і особисті здібності людини”. Бак Роджерс, колишній віце-президентом компанії IBM з маркетингу

Слайд 3

Ризиковість “Без інтуїції та ризику не обійтись. По-перше, тому що навіть найправильніше рішення може в будь-який момент стати помилковим, якщо ви пізно його прийняли. По-друге, немає такого поняття, як абсолютна впевненість, її просто не існує в природі”. Лі Якокка, екс-президент Ford Motor Company та голова правління корпорації Chrysler

Слайд 4

Ініціативність “Успіх явно пов'язаний з конкретними діями. Процвітаючі люди не перестають весь час ворушитися. Вони роблять помилки, але ніколи не виходять з гри”. Конрад Хілтон, керівник мережі готелів

Слайд 5

Командний стиль управління “Всі господарські операції можна у кінцевому рахунку звести до позначення трьома словами: люди, товари, прибуток. На першому місці стоять люди. Якщо у Вас немає надійної команди, то з решти факторів нічого не вдасться зробити”. Лі Якокка

Слайд 6

Планування “Книгу ви читаєте з початку до кінця. У бізнесі ви прямуєте по іншому шляху. Ви починаєте з кінця, а потім робите все можливе, щоб досягти його”. Гарольд Генин, екс-керівник ITT Corporation

Слайд 7

Стратегічне мислення “Генерали-переможці зазвичай будують військові плани, які працюватимуть не залежно від того, що робить ворог. Це суть хорошої стратегії”. Джек Траут, всесвітньо відомий маркетолог

Слайд 8

Реакція на несподівані зміни “Життя - це павутина, лінії схрещуються під несподіваними кутами. Домоглися ви успіху чи ні, не залежить від того, наскільки хороші ваші плани. Успіх залежить від того, як ви реагуєте на несподівані можливості”. Росс Перо, американський бізнесмен, мільярдер

Слайд 9

Накопичений досвід “Бізнес - не фізика, де ви маєте зрілих геніїв в 26 років. Щоб приймати розумні рішення потрібно мати досвід. Одного знання недостатньо”. Теодор Левітт, редактор Harvard Business Review

Слайд 10

Новаторство “Всі людські звершення - незалежно від того, в якій формі вони виражаються, - повинні виходити за рамки встановлених правил; в іншому випадку у нас ніколи не було б нічого нового”. Чарлз Кеттерінг, американський винахідник, колишній віце-президент General Motors

Слайд 11

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА Висока самодисципліна “Успіх приходить тільки з встановленням звички. Людина створює звички, а звички створюють майбутнє. Якщо ви не будете свідомо створювати хороші звички, тоді погані виникнуть несвідомо”. Альберт Грей, письменник, дослідник "феномена успіху"

Слайд 12

Твереза й об'єктивна самооцінка “Найкоротша дорога до змін - не боятися сміятися над скоєними помилками, хибними уявленнями, над своєю дурістю. Це звільняє від тяги до звичного старого стилю поведінки і вчинків, прискорює просування вперед - до нового”. Спенсер Джонсон, американський фахівець з управління, мотивації

Слайд 13

Завзятість і наполегливість “Я не думаю, що є якась інша риса характеру, настільки ж важлива для будь-якого виду успіху, як наполегливість”. Джон Девісон Рокфеллер, перший доларовий мільярдер в історії людства  

Слайд 14

Далекоглядність “Майбутнє належить тим, хто бачить можливості перш, ніж вони стануть очевидними”. Джон Скаллі, колишній генеральний директор фірми Pepsi і корпорації Apple

Слайд 15

Творче і масштабне мислення   “Найскладніша річ на світі - це думати своєю власною головою. Ось, напевно, чому так мало людей цим займаються”. Генрі Форд “У будь-якому випадку вам доводиться мислити, так чому б не мислити масштабно?” Дональд Трамп, підприємець, мільярдер

Слайд 16

Здорова амбітність   “Калібр лідера можна виміряти проблемами, за які він береться. Лідер завжди шукає ті, які співрозмірні йому самому”. Джон Максвелл, письменник, публіцист  

Слайд 17

Прагматичне ставлення до помилок і невдач “Якщо ви хочете досягти успіху, необхідно вдвічі збільшити кількість невдач”. Томас Джон Уотсон, перший президент IBM “Озираючись на мою роботу, я відчуваю, що робив не що інше, як помилки та серії промахів. Але хоча я і робив одну помилку за іншою, мої помилки та невдачі ніколи не виникали з однієї і тієї ж причини”. Соічиро Хонда, засновник компанії Honda Motor

Слайд 18

Правильне розуміння ролі людського фактора “Поля різних галузей промисловості усіяні кістками тих організацій, де вірили в те, що потрібно брати, замість того щоб давати, де не розуміли, що єдиний актив фірми, який не підлягає легкій заміні, - це її люди”. Ле Рой Курц, концерн General Motors    

Слайд 19

Розуміння важливості відбору та мотивації персоналу “У будь-якому виді бізнесу, де однаково винагороджуються і нероби, і трудяги, рано чи пізно виявиться набагато більше перших, ніж останніх”. Майк Делані, публіцист “Однієї мотивації недостатньо: якщо у вас є ідіот і ви його мотивували, то в результаті ви отримаєте мотивованого ідіота”. Джим Рон, американський підприємець, особистий «бізнес-тренер» Білла Гейтса

Слайд 20

Здатність ставити під сумнів минулий досвід “Проблеми ніколи не можна вирішити з тим же складом думок, який їх і породив”. Альберт Ейнштейн “Успіх - паршивий учитель. Він змушує розумних людей думати, що вони не можуть програти”. Білл Гейтс

Слайд 21

Завзятість і мужність   “Фактично, немає особливої різниці між провідними підприємцями та видатними спортсменами. Розділити людей можна тільки на “переможців”, які задаються питанням, “що я повинен зробити, щоб перемогти”, і на “невдах”, які думають “як би не програти”. Тед Тернер, мільярдер, медіамагнат

Слайд 22

СТВОРЕННЯ ВІЗИТІВОК

Слайд 23

Візитівка – це “точка контакту” споживача з представником організації. При створенні візитівки слід враховувати 2 основних критерії її успішності: імідж та функціональність. Як правило, візитівки мають стандартну форму розміру 90х50 мм, 80х40 мм та 70х35 мм, однак візитівки нестандартної форми привертають значно більше уваги. Візитівки представників організації виконуються в єдиному корпоративному стилі (назва, логотип, адреса, посилання на web-сайт). На візитівці має бути ім'я та прізвище власника, його посада, контактні дані (номер телефону, e-mail, skype, посилання на акаунти в соцмережах).

Слайд 24

6. Посаду слід вказувати виходячи не з організаційної структури компанії, а зрозумілою клієнту мовою. 7. Головний недолік більшості візитівок – занадто дрібний шрифт. 8. Дуже корисно на візитівці розміщувати якісь “фішку”, щоб клієнт міг її добре запам'ятати та зберегти. 9. Ви можете зробити візитівки за одним сценарієм, але в різних кольорах та пропонувати клієнтам на вибір. 10. Велика увага приділяється якості поліграфічного матеріалу, з якого виготовлена візитівка. 11. Згідно ділового етикету – зворотна сторона візитівки має бути чистою, це територія клієнта. 12. Якщо ви часто співпрацюєте з іноземними клієнтами та партнерами – слід мати декілька комплектів візитівок різними мовами.

Слайд 25

13. Візитівками слід обмінюватись, а не роздавати. 14. Якщо у вас відбуваються якісь зміни – змінюється і візитівка, жодних перекреслювань. 15. Заведіть корисну звичку – змінюйте свої візитівки з певною періодичністю.

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Слайд 46

Слайд 47

Слайд 48

Слайд 49

Слайд 50

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне