"Гендерне насилля"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гендерне насилля Підготувала учениця 11-Б класу Криворізької гімназії №127 Катлан Анастасія Науковий керівник Пшенична С.М. Заступник директора, вчитель біології та медицини
Мета дослідження: розкрити поняття насильства в учнівському середовищі, як першого кроку до проявів гендерного насилля в майбутньому; розвивати навички ефективного спілкування, конструктивної взаємодії з однолітками. Актуальність роботи: гендерне насилля все дедалі частіше зустрічається в різних сім’ях: і з високим доходом, і з малим, з великою кількістю дітей, і взагалі в бездітних. Дитина, яка виявляє насилля до інших, або є жертвою насилля ще в школі, потенційно буде проявляти насилля до членів своєї родити в майбутньому. Гіпотеза: вчасно виявлене насилля серед підлітків, та вчасно вжиті заходи, щодо його усунення, зменшить емоційну напруженість всього класу, сприяє розвитку здорової психіки учнів, полегшить виховну роботу.
Гендерне насильство – це насильство, яке чинить людина однієї статі над людиною іншої статі. Результати психологічних досліджень свідчать про те, що в навчальному закладі багато дітей і підлітків є жертвами нападів, знущань та цькувань з боку однокласників.
Найбільш частіше жертвами шкільного насильства стають діти, які мають: • фізичні недоліки – носять окуляри, проблеми з слухом, порушенням рухового апарату та ін.; •особливості поведінки – замкнуті діти або діти з імпульсивною поведінкою; •особливості зовнішності – руде волосся, великі вуха; криві ноги; особлива форма голови, вага тіла (повнота, худоба); • нерозвинуті соціальні навички; •страх перед школою; • відсутність досвіду життя в колективі (домашні діти).
В даний час визнаються чотири основних види гендерного насильства: Сексуальне насильство, Фізичне насильство, Психологічне насильство, Економічне насильство.
Міжнародна кампанія «16 днів проти гендерного насильства» (25 листопада – 10 грудня) ініційована у 1991 році Центром жіночого Глобального Лідерства. Підтемами кампанії є: •Сексуальне та ґендерне насильство з боку агентів держави, зокрема, поліції або військових •Поширення ручної вогнепальної зброї та її роль в насильстві в сім'ї •Сексуальне насильство під час і після конфлікту
Шістнадцятиденний період кампанії охоплює наступні важливі дати: 25 листопада - Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок 1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом 2 грудня - Міжнародний день боротьби з рабством 3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями 5 грудня - Міжнародний день волонтера 6 грудня - Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі 9 грудня - Міжнародний день боротьби з корупцією 10 грудня - Міжнародний день прав людини
Тема: поняття насильства в учнівському середовищі. Навички протидії насильству. Мета: розкрити поняття насильства в учнівському середовищі, розвивати навички ефективного спілкування, конструктивної взаємодії з однолітками. Формувати навички протидії насильству, стимулювати прояв емоційних станів, усвідомити їх зміст та причини, формувати згуртованість колективу.
Методика «Незакінчені речення»» (модифікація методики, поданої у брошурі Л. Солнцевої, Т. Галкіної. Метод дослідження особистості учня.) У дослідженні взяли участь 123 учня 10 – 12 років, з них дівчаток – 65, хлопчиків – 58. •я відчуваю, …що мої однокласниці мене не поважають (Аня Я., 12 р.); … що в нашому класі мене не люблять, а в іншому класі все буде добре (Яна С., 11 р.); …
Схожі презентації
Категорії