X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Організація дослідницької роботи учнів 5-6 класів з природознавства

Завантажити презентацію

Організація дослідницької роботи учнів 5-6 класів з природознавства

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Критерії організації дослідницької роботи учнів Вимоги до учня: усвідомлення значущості навчально-дослідної діяльності; прагнення самовдосконалення, творчої самореалізації; виявлення таких рис характеру, як цілеспрямованість, наполегливість, працелюбність.

Слайд 3

Вимоги до конструювання навчального матеріалу: розуміння основних етапів історичного розвитку природознавства (фізики); взаємозв`язок з іншими дисциплінами; урахування індивідуальних особливостей, рівнів інтелектуального й перспективного розвитку особистості учня.

Слайд 4

Вимоги до змісту навчально-дослідницької діяльності: * диференціація й індивідуалізація з урахуванням власного досвіду учнів; * забезпечення багаторівневого характеру навчально-дослідних завдань, що передбачає поступове розширення й ускладнення навчального матеріалу; * встановлення внутрішньо предметних і між предметних зв`язків.

Слайд 5

Проведення досліджень навколишньго середовища

Слайд 6

Вчимося досліджувати!

Слайд 7

“ Дослідження грунтів ” – робота учнів 6 класу ЗОШ № 29 Головченка Дмитра і Коваленко Анни на обласний етап Всеукраїнського конкурсу “ Юний дослідник ” – 2012 рік

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Можна виділити такі переваги та проблеми дослідницької роботи учня на уроках природознавства і в позакласній роботі.

Слайд 11

Переваги: 1. Розвиток творчих здібностей школяра; 2. Формування в учнів аналітичного та критичного мислення в процесі творчого пошуку і виконання досліджень; 3. Самоперевірка учнями своїх нахилів, професійної орієнтації та готовності до майбутньої професійної діяльності; 4. Формування в учнів цілеспрямованості та системності у навчанні;

Слайд 12

5. Самоствердження учнів завдяки досягненню поставленої мети та оголошенню отриманих результатів; 6. Отримання додаткової науково-технічної інформації, що використовується в навчальному процесі; 7.Використання простого обладнання для виконання фізичних досліджень; 8.Залучення батьків до співучасті у навчальному процесі (багато дослідів у 5-6 класах рекомендую проводити разом із батьками)

Слайд 13

Проблеми: 1.Необхідність чіткого планування своєї діяльності з боку учня. Як засвідчує практика, тільки деякі учні здатні працювати повністю самостійно, іншим потрібен контроль з боку вчителя.

Слайд 14

2. Витративши багато часу на організацію дослідницької роботи, ми у майбутньому зможемо його заощадити за рахунок формування навичок усвідомленого сприймання та засвоєння матеріалу, коли учень із пасивного спостерігача перетвориться на помічника та однодумця вчителя.

Слайд 15

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Природознавство