океани землі 1
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготувала вчитель початкових класів Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Марієнко Людмила Миколаївна
Мета. Продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі, її зображення на глобусі і карті, уміння працювати з картою і читати її; сформувати уявлення про океани Землі; продовжувати розвивати пізнавальний інтерес, уміння працювати з додатковою літературою; виховувати спостережливість, ціннісне ставлення до природи. Обладнання. Підручники, глобус, карти, атласи, робочі зошити, картки для опитування, таблиці-опори, записи і завдання на дошці, зошити з тестування, контурні карти, мультимедійний проектор, технічний засіб. Тип уроку. Урок з використанням інтерактивних технологій
ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО УРОКУ Дзвоник пролунав веселий, Дружно всіх він кличе в клас. І цікаве на уроці Пропоную я для вас. Станьте струнко, схаменіться, Один одному всміхніться. Приготуйте без мороки Все, що треба для уроку. Підготовлено – дзвінок. Починаємо урок.
ХВИЛИНКА СПОСТЕРЕЖЕНЬ Яка пора року триває? Віршик про місяць листопад. Яке сьогодні число, місяць, день тижня? Який сьогодні стан неба? Чи був вітер, коли ви йшли у школу? Який його напрям? Яка температура повітря? Яких пташок ви зустріли по дорозі до школи? З яким настроєм ішли до школи? Чи змінився він? 13 ЛИСТОПАДА
РОЗЧИТУВАННЯ Австралія, Азія, Арктика, Африка, Амазонка, Англія, Афіни, Аляска, Антарктида. Які слова відносяться до нашої теми?
ФРОНТАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ Яку тему вивчали на минулому уроці? На що поділяється суша? Що таке материки? Скільки їх? Як вони називаються? Діти називають, а один учень біля дошки показує по карті. У якій півкулі знаходяться? Чим схожі і чим відрізняються? Що таке острів? Що таке півострів?
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО Перелічи усі материки Землі. Покажи на карті півкуль материки західної півкулі. Розкажи про їх поверхню, користуючись умовними знаками карти. Скільки материків на Землі? Покажи на карті півкуль материки східної півкулі. Розкажи про їх поверхню, користуючись умовними знаками карти.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Чому нашу землю називають блакитною? Що являє собою водна поверхня Землі?
ЗАВДАННЯ УРОКУ На уроці ви дізнаєтесь: які є океани, скільки їх, що таке світовий океан, про природу океанів.
РОБОТА В ГРУПАХ Ажурна пилка” – 1 “Домашні первинні групи”. Текст поділено на 4 частини. Кожен учень читає свою частину. Розходяться в “експертні групи” обговорюють свою частинку. №1 №2 №3 №4. Повертаються в «домашні групи». Кожний розказує свою частинку. 1 учень розповідає своїй групі, або 1 учень – всьому класу
РОБОТА З АТЛАСАМИ Робота в парах. Гра “Учитель – учень” Показати океани. Показати які материки вони омивають.
ПІДСУМОК УРОКУ Тест Скільки океанів входить до складу Світового океану? а) три; б) чотири; в) п’ять. Який серед океанів найменший? а) Тихий; б) Північним Льодовитий; в) Атлантичний; г) Індійський. Світовий океан дає людям … а) зручний водний шлях для перевезень; б) збагачує повітря киснем; в) зігріває планету; г) продукти харчування і сировину для промисловості.
У якому океані найбагатший рослинний і тваринний світ? а) Індійському; б) Атлантичному; в) Тихому; г) Північному Льодовитому. Якими океанами омивається Африка? а) Тихим; б) Атлантичним; в) Індійським; г) Північним Льодовитим. Яких тварин, що живуть поблизу узбережжя Північного Льодовитого океану, взято під охорону? а) тюленів; б) білих ведмедів; в) моржів; г) пінгвінів.
“МІКРОФОН” Що ви взяли для себе, для розуму? Для душі? Для практики? Що сподобалось? Над чим слід попрацювати?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ с. 99 – 101 – у підручнику; с. 17 – у зошиті; відшукати цікавий матеріал про океани в довідковій літературі.
Схожі презентації
Категорії