X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Незалежний Контроль через Виконавчі Гілки Влади

Завантажити презентацію

Незалежний Контроль через Виконавчі Гілки Влади

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Корпорація “Виклики тисячоліття” (MCC) Третій Компонент Департамент юстиції США/OPDAT (Офіс з питань міжнародного розвитку, співробітництва і підготовки прокурорів) Незалежний Контроль через Виконавчі Гілки Влади

Слайд 2

Корпорація “Виклики тисячоліття” (MCC) MCC – американська урядова корпорація, заснована у січні 2004 року на принципі, що допомога є найбільш дієвою тоді, коли вона зміцнює належне державне управління, економічну свободу та освіту людей. На відміну від інших міжнародних проектів технічної допомоги МСС діє на підставі прямого запиту національного Уряду та за спільною домовленістю, оформленою у міжурядовій угоді.

Слайд 3

Корпорація “Виклики тисячоліття” (MCC) Порогова Програма в Україні: Порогова програма МСС в Україні з бюджетом 45 млн. доларів США розрахована на 2 роки, а її мета полягає в зниженні рівня корупції у публічному секторі шляхом: викриття корупції громадянським суспільством реформування судової системи підвищення рівня моніторингу влади реалізації етичних і адміністративних стандартів розробки та впровадження відповідних норм шляхом боротьби з корупцією у сфері вищої освіти.

Слайд 4

Міністерство юстиції США /ОПДАТ ОПДАТ використовує ресурси та спеціальні знання Міністерства юстиції США, щоб підвищувати освітній рівень співробітників закордонних правоохоронних органів та зміцнювати міжнародні системи юстиції. У 2007 році 43 Радника з правових питань від ОПДАТу працювали у 30 країнах світу. Радники з правових питань – це досвідчені федеральні чи штатові прокурори, які перебувають у приймаючій країні не менше року та займаються наданням експертних висновків та технічної допомоги у процесі становлення справедливої та професійної системи органів юстиції та вироблення найкращої практики у цій галузі.

Слайд 5

Загальна Структура Уряду США Федеральна та Штатова Система Гілки Федеральної Системи Виконавча Законодавча Судова

Слайд 6

Контроль Виконавчої Гілки Влади Зовнішній контроль здійснюється іншими гілками влади, наприклад: Законодавча гілка влади (1)приймає закони, які виконавча гілка влади має виконувати та провадити в життя, (2) затверджує голів відділів (3) може оголосити імпічмент Президенту. Судова гілка влади може проголосити дії виконавчої гілки влади неконституційними та\або може вимагати виконання рішення чи усунення від виконання рішення у відповідності із законом. Внутрішній контроль функціонує у виконавчій гілці влади

Слайд 7

Внутрішній Контроль Виконавчої Гілки Влади Етика працівників виконавчої гілки влади контролюється Управлінням з Етики (OGE) Це невелике Управління у виконавчій гілці влади було запроваджене Урядовим Актом з Етики у 1978 році, після періоду низької довіри громадськості до уряду. Управління Етики стало окремим відомством 1 жовтня 1989 року. Управління Етики співпрацює зі Службовцями з Етичних Питань, які були призначені відомствами виконавчої гілки влади

Слайд 8

Управління з Етики Управління з Етики функціонує з метою: Запобігання виникнення конфліктів інтересу серед Урядових службовців Розв'язання конфлікту інтересів, якщо такий виник Управління з Етики співпрацює з відомствами у виконавчій гілці влади з метою: Запровадження високих етичних стандартів для службовців Посилення впевненості громадськості у тому, що дії Уряду є неупередженими та чесними

Слайд 9

Управління з Етики (OGE) Функції: Забезпечення необхідних рекомендацій та інструкцій щодо питань етики Допомога Службовцям з етичних питань Відповідальність за здійснення системи оприлюднення фінансової інформації працівників виконавчої гілки влади Перевірка фінансової інформації щодо працівників найвищого рівня Встановлення процедури та надання необхідних інструкцій та для відомств та працівників Забезпечення відповідності етичним стандартам Проведення щорічних конференцій та тренінгів Проведення перевірки у головних офісах та у регіональних представництвах

Слайд 10

Етика Стандарти Професійної Етики Публічних службовців Виконавчої Гілки Загальні обов'язки та роль етичних правил Правила щодо отримання подарунків від сторонніх людей Правила щодо отримання подарунків від колег по роботі Правила щодо конфліктів інтересу Правила щодо неупередженості при виконанні обов'язків Правила щодо пошуку можливого місця роботи Правила щодо зловживання службовим становищем Правила щодо інших видів діяльності

Слайд 11

Етика Що таке конфлікт інтересів? “Конфлікт інтересів – протиріччя між приватними інтересами публічного службовця та інтересами служби, наявність якого може вплинути на об’єктивність та неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій в процесі його службової діяльності.”

Слайд 12

Етика Ключові елементи конфлікту інтересів: Протирічя між приватними інтересами та службовими обов’язками публічного службовця Може вплинути на об’єктивність та неупередженість прийняття рішень Включає наявний та потенційний конфлікт інтересів

Слайд 13

Етика Чому конфлікт інтересів є проблемою? Потенційно може негативно впливати на прийняття рішень Часто свідчить про інші неправомірні дії Руйнує довіру суспільства до влади Не обов’язково повинен спричинити окрему відчутну шкоду Саме по собі існування конфлікту інтересів є достатнім, незалежно від того, мав він вплив чи ні, та чи спричинена шкода державі Корумпованість процесу прийняття рішень – є шкодою

Слайд 14

Фінансове Декларування Мета законодавства про фінансове декларування: “Визначає правові та організаційні засади декларування доходів, майнового стану та видатків публічних службовців, використовуючи відомості, що містяться в їх деклараціях, з метою: (i) виявлення та запобігання фінансовому конфлікту інтересів в діяльності публічних службовців, (ii) виявлення незаконного отримання публічними службовцями благ (не в США), а також встановлення (iii) засад юридичної відповідальності за порушення вимог фінансового декларування” Встановлює прозорість системи декларування

Слайд 15

Функціонування Фінансової Системи Контролю Запобігання та виявлення конфлітів інтересу за допомогою порівняння задекларованих фінансових інтересів та операцій з обов'язками та функціями Роль персоналу відповідального відомства Збирання форм, надання інструкцій службовцям, перевірка відомств на наявність конфліктів інтересу Публічна інформація проти приватних інтересів

Слайд 16

ПІДРОЗДІЛИ ВНУТРІШНІХ РОЗСЛІДУВАНЬ (ПВР)

Слайд 17

ПІДРОЗДІЛИ ВНУТРІШНІХ РОЗСЛІДУВАНЬ (ПВР) Переваги створення ПВР: Працівники такого Підрозділу знають систему, порядок роботи та співробітників даного міністерства або відомства. Дає можливість міністерствам виявляти потенційні прояви корупції Збільшує рівень довіри суспільства до такого міністерства. Також можливе співробітництво з правоохоронними органами. До функцій підрозділу входить проведення внутрішніх аудиторських перевірок з метою виявлення фактів надмірного витрачання коштів, шахрайства та зловживання службовим становищем (здійснення внутрішнього нагляду), а також розслідування фактів зловживання владою та фактів корупції.

Слайд 18

ПІДРОЗДІЛИ ВНУТРІШНІХ РОЗСЛІДУВАНЬ (ПВР) Важливість незалежності підрозділів: Звичайно незалежність забезпечується шляхом визначення окремих вимог щодо призначення на посаду, звільнення, матеріально-технічного забезпечення Необхідно враховувати реалії України Підрозділ повинен бути підзвітним Вимоги щодо подання звітів

Слайд 19

ГРОМАДСЬКА ОЦІНКА АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАОДІВ Переважна більшість респондентів погодились, що рівень корупції в публічній владі буде знижено, якщо громадяни будуть знати свої права і яким чином можна себе захистити (65,5 %), а також якщо дії публічних службовців будуть контролюватися суспільством (61,4%). Більше ніж 50 % опитаних схиляються до думки, що публічні службовці повинні декларувати свої доходи (56.4 %). 53, 8 % опитаних підтримують ідею створення Підрозділів Внутрішніх Розслідувань. 48 % опитаних погоджуються, що врегулювання конфлікту інтересів є ефективним інструментом у боротьбі з корупцією. Разом з тим, 37.1 % опитаних вважають, що прийняття і посилення етичних стандартів, а також підвищення зарплати для публічних службовців (70 % опитаних) суттєво не вплине на рівень зниження корупції.

Слайд 20

ЗАПИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ http://www.mcc-comp3.com.ua

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Політика