Аналіз видатків обласного бюджету
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Від планування збільшення витрат до узгодження бюджетних скорочень. IV. Аналіз видатків обласного бюджету на фінансування обласних закладів та установ охорони здоров’я (2013 рік)
Аналіз штатних розписів обласних комунальних закладів охорони здоров’я на 2013 рік Штатна чисельність
Аналіз штатних розписів обласних комунальних закладів охорони здоров’я на 2013 рік Кількість працюючих пенсіонерів
На 2013 рік кількість працюючих пенсіонерів у закладах охорони здоров’я становить 1 593 особи - 16,3% до фактично працюючих. Для порівняння – у 2011 році кількість працюючих пенсіонерів становила 1 219 осіб (14,4% до фактично працюючих). У 2013 році, порівняно з 2009 та 2010 роками штатна чисельність працюючих у галузі охорона здоров’я зросла на 16,9% (на 1 708,5 одиниць), не зважаючи на те, що кількість закладів скоротилась з 43 до 35.
Висновки та пропозиції Заклади охорони здоров'я області зорієнтовані перш за все на виконання нормативів, затверджених органами управління охороною здоров’я, та позбавлені економічних стимулів у своїй діяльності. Все це призводить до неадекватного розподілу коштів які виділяються на охорону здоров’я, що, в свою чергу, безпосередньо впливає на соціально-економічну захищеність самих медичних працівників. Тому, з метою оптимізації видатків обласного бюджету на утримання обласних комунальних установ галузі „Охорона здоров'я” пропонуємо здійснити наступне: І. В області продовжує спостерігатися чітка тенденція до збільшення кількості працюючих лікарів пенсійного віку. Усім відомо, що значна кількість випускників медичних вузів змушені заробляти собі на життя поза медициною. Виникає сумнів щодо спроможності регулювання кадрової політики галузі. Пропозиції: 1. З метою поповнення кадрового потенціалу області молодими спеціалістами, здійснити заходи щодо зменшення кількості працюючих пенсіонерів галузі. 2. Зобов’язати керівників обласних бюджетних установ утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів.
3. Вивчити доцільність подальшого фінансування за рахунок обласного бюджету таких закладів: - Рівненський обласний клінічний лікувально-діагностичний центр ім. В.Поліщука; - комунальний заклад „Рівненська обласна стоматологічна поліклініка” Рівненської обласної ради - Рівненський державний базовий медичний коледж; - Вищий комунальний навчальний заклад «Дубенський медичний коледж» Рівненської обласної ради; - Рокитнівське медичне училище; - Костопільська філія Рівненського державного базового медичного коледжу. ІІ. Викликає занепокоєння співвідношення у закладах охорони здоров'я чисельності лікарів до чисельності інших груп персоналу, зокрема господарсько-обслуговуючого, який перевищує навіть кількість середнього та молодшого персоналу зокрема. Пропозиції: 1. Запровадити оптимальну систему співвідношення медичних кадрів до працівників-немедиків. 2. Скоротити до мінімуму кількість адміністративно-управлінського персоналу згідно типових норм. ІІІ. Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв продовжують залишатись однією з найбільших витрат галузі, не зважаючи на намагання будь-якого регулювання як з боку обласної державної адміністрації, яка затверджує ліміти споживання, так і самих головних розпорядників. Пропозиції: 1. Надати закладам охорони здоров'я можливість встановлення прямих договірних відносин з закладами та підприємствами щодо надання послуг з теплопостачання з загальною умовою – вартість опалення 1 м. кв. не перевищує 80 гривень на рік.
Схожі презентації
Категорії