Види та жанри образотворчого мистецтва
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва Презентація досвіду вчителя образотворчого мистецтва Нововолинської гімназії Уманця Євгенія Анатолійовича
О, величне явище, чий розум здатний проникнути в таку сутність? Якою мовою можливо розповісти про такі чудеса? Леонардо да Вінчі Мета дослідження- визначити алгоритм аналізу художнього твору, який би забезпечував наближення учнів до розуміння мистецтва. Уманець Є. А.
Найвища форма мистецтва, яка зрощує дух, духовно пробуджує людину М. Реріха Завдання дослідження: 1. Ознайомитися з формами вивчення творів образотворчого мистецтва. 2. Навчити дітей сприймати художній твір методом порівняльного аналізу. 3. Розв'язати проблеми в теорії і на практиці щодо аналізу творів образотворчого мистецтва. Уманець Є. А.
Модель дослідження Модель дослідження 1. Зіткнення з проблемою. 2. Збирання даних. 3. Побудова пояснення. 4. Аналіз дослідження. 5. Висновки. Ключові слова: бесіда, розповідь, порівняльний аналіз, рефлексія, самоконтроль.
Пояснення слів Бесіда – дає змогу вчителеві дізнатися про погляди учнів на мистецтво та їх оцінку. Розповідь – серйозна підготовка вчителя; висновки та узагальнення потребують короткого і зрозумілого формування. Порівняльний аналіз –зіставлення для встановлення схожості. Рефлексія - вміння аналізувати власні дії зіставленням. Уманець Є. А.
Методика вивчення творів образотворчого мистецтва Методика вивчення творів образотворчого мистецтва Уроки вивчення творчості художників Уроки створення творчих робіт Уроки сприймання, оцінювання творів мистецтва Урок ознайомлення з мистецькими творами Уманець Є. А.
Основні форми вивчення творів мистецтва: бесіда, розповідь, порівняльний аналіз. Форми вивчення творів образотворчого мистецтва Бесіда Розповідь Пошукові художньо - етнографічні експедиції Порівняльний аналіз Виставки Дискусія Тематичні олімпіади Уманець Є. А.
Порівняльний аналіз. Точки зору: естетична, історична, теоретична. Схема питань для порівняльного аналізу Характеристика образів Мистецька техніка Композиційна будова Сюжет твору Художньо – культурний напрям Жанр картини Уманець Є. А.
Сприйняття творів художньої культури. Осмислення учнями думок і почуттів. Порівняльний аналіз двох творів одного майстра, створених у різні часи або двох творів різних майстрів, об'єднаних єдиною думкою. Уманець Є. А.
, Контрольні запитання в активний формі Запитання до учнів для проведення бесіди: 1. Що найчастіше зображує у своїх творах К.Білокур? 2. Як саме це вона робить? 3. Якими засобами К.Білокур передає певний настрій картини? 4. Що відрізняє квіти у творах К.Білокур із квітами у природі? Уманець Є. А.
Порівняльний аналіз Дитина виражає свою думку Міняються критерії порівняння Розрізняє репродукції Характеризує образи Працює самостійно Висновки Уманець Є. А.
Схожі презентації
Категорії