Німецька мова в університеті ім. Вадима Гетьмана
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Цільова група Усі, хто цікавиться німецькою мовою економіки та інших галузей. Початківці без попередніх знань. Усі зацікавлені, хто потребує поглиблення мовленнєвих знань, вмінь та навичок у згаданій сфері.
Комунікативні теми Я – студент Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. Моє знайомство із підприємством, де працюють мої родичі. Моя перша ділова поїздка. Я беру участь у підготовці та підписанні договору. Під час занять я розповідаю про свій перший діловий досвід.
Лексичний матеріал Тематично обумовлена лексика; Активізація 1075 лексичних одиниць; Високий ступень наскрізної частотності вживання лексичних одиниць; Необмежений доступ до словника на будь-якому етапі роботи над комплексними тренувальними вправами.
Граматичний матеріал 1 1) Präsens Aktiv Indikativ (вкл. зворотні дієслова): a) Дієслівний присудок у Präsens Aktiv Indikativ; b) Іменний присудок у Präsens Aktiv Indikativ; c) Дієслівний/іменний присудок з /без модального дієслова у Präsens Aktiv Indikativ; 2) Дієслівний/іменний присудок з /без модального дієслова у Präteritum Aktiv Indikativ; 3) Дієслівний/іменний присудок з /без модального дієслова у Perfekt Aktiv Indikativ; 4) Наказовий спосіб.
Граматичний матеріал 2 5) Визначення відмінків іменних та/або займенникових суб’єктів, об’єктів та додатків у реченні. 6) Відмінювання іменників: a) з означеним артиклем; b) з неозначеним артиклем; c) без артиклю. 7) Відмінювання особових та присвійних займенників. 8) Відмінювання заперечного займенника „kein“. 9) Відмінювання прикметників: a) слабке відмінювання прикметників; b) сильне відмінювання прикметників. 10) Ступені порівняння прикметників та прислівників.
Порядок слів у реченні Питальне речення: a) прямий порядок слів; b) зворотний порядок слів. Питальне речення: з питальним словом; без питального слова. Підрядне речення (ознайомлення).
Структурна побудова 138 лексичні вправи (кожна по 20 ЛО). a) ознайомлення. Орфографічний тренінг; b) тренінг форм дієслів та іменників; c) перевірка знання лексики; 180 комплексних тренувальних вправ (кожна по 20 речень), серед них 120 комплексних тренувальних вправ з узагальнюючими текстами.
Переваги Комунікативна спрямованість вправ. З’ясування та подолання пробілів у знаннях. Високий ступень самостійності в роботі студента як на так і поза уроком у класі. Можливість адаптації до індивідуальних проблем (врахування індивідуальних попередніх знань, здібностей, навичок, темпу роботи тощо). Індивідуальна, точно спрямована допомога з боку вчителя.
Схожі презентації
Категорії