"Canon"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Один зі світових лідерів в області створення цифрового обладнання для користувачів як для офісів так і для домашніх потреб.
Історія Компанія веде свою історію з 1933 року з оптичної лабораторії, яка займала одну кімнату на 3-ому поверсі будівлі Такікавая (Takekawaya Building) в Токіо. Лабораторія була відкрита спільно двома молодими людьми: Есіда Горо, і його зятем Утіда Сабуро.
Вони зайнялися дослідженням механізмів існуючих камер. Спонсорував ці дослідження Мітараї Такесі близький друг Утіди, який згодом став президентом компанії. Її завданням було виробництво висококласних фотоапаратів, не гірших від німецьких моделей, які були на той момент найдовершенішими.
Акціонування За місяць лабораторія виробляла тільки 10 фотоапаратів. Для розширення виробництва потрібні були засоби і було вирішено привернути інвесторів, шляхом акціонування компанії. 10 серпня 1937 року була заснована корпорація Precision Optical Industry, Co., Ltd. з статутним капіталом в 1 мільйон ієн. З 1939 року Canon почала використовувати власну оптику у обладнанні. В 1949 році модель фотокамери Canon IIB здобула перший приз на міжнародній американській виставці в Сан-Франциско.
ЕВОЛЮЦІЯ ВИРОБІВ CANON У 1956 році широкої громадськості була представлена портативна модель Canon Cine 8, яка відповідала сподіванням багатьох кінолюбителів, а в 1958 році народжений кінопроектор Canon Projector P8. По-перше, світу був представлений планшетний копір Canon NP-1100, здатний створювати якісні копії на поверхні звичайного аркуша паперу.
CANON СЬОГОДНІ Корпорація Canon об'єднує по всьому світу понад двісті дочірніх компаній і представництв, у яких плідно і з самовіддачею трудяться не менше 100 тисяч чоловік всіляких національностей і віросповідань. Сукупний щорічний обсяг продажів всіх компаній перевищує 40 млрд. євро, з яких більше 34% займають принтери і інша комп'ютерна периферія, приблизно 33% - копіювально-розмножувальні апарати, а фототехніка та відеокамери заволоділи сегментом в 20% від загального обсягу продажів.
Початковий варіант логотипу компанії представляв собою зображення тисячерукого богині Kwanon, що розташувалася в квітці лотоса, яка була обрамлена язиками полум'я. Віруючий буддист Йосіда був задоволений, але його партнер побачив у цьому символі компанії схожість з іконою і танком, тому зміг переконати тестя відмовитися від прототипу на користь простій, але хитромудрому напису Кванон.
Схожі презентації
Категорії