Країна загадкових ритмів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Розділ: Запрошує танець і марш Тема: Країна загадкових ритмів Урок музичного мистецтва у 3 класі
Гра “Впізнай Музичного Кита” Звучать уривки музичних творів. Діти впізнають в них пісню, танець, марш
- Який з прослуханих уривків є ритмічним, динамічним та пластичним? - Що хочеться робити під звучання цієї музики? - Про який тип музики йтиме мова на уроці? (другий) (танцювати) (танець) Поміркуйте:
Що означають слова народний, бальний, класичний? - Чому Царство Балету межує з іншими царствами? Подорож Країною Танців
Танець – це мистецтво ритмічних рухів під музику. Народні, класичні, бальні, сучасні танці можуть поєднуватись у балеті. Танцювальна музика – один із трьох типів музики. Вона має чіткі ритм і темп, що відповідають характеру певного танцю Музичний словник:
- Співатимемо пісню, виділяючи сильні долі у тактах Послухаємо і розучимо українську народну пісню “Танок”
Танцювала риба з раком, А петрушка з пастернаком, А цибуля з часником, А дівчина - з козаком! За чобіток – чобіток: Дуже гарний в нас танок Українська народна пісня “Танок” Українська народна пісня “Танок”
Такт – це найменший фрагмент музичного твору між двома сильними долями. Розмір тактів “вимірюється” метром і позначається двома цифрами на початку нотного запису. Верхня цифра – кількість долей у такті. Нижня цифра – їх тривалість Музичний словник: 2 3 3 4 4 8
Норвезький композитор Едвард Гріг дуже любив свою північну країну, її казки та легенди. Тому в його творах живуть маленькі казкові чоловічки ельфи та гноми Едвард Гріг
- Які картини намалювала музика? - Чи можна називати її пісенною, танцювальною, маршовою? - Порівняйте елементи музичної мови п’єс: мелодії, ритм, лад, динаміку, темп. Аналіз прослуханої музики
Прослухаємо і розучимо пісню Анатолія Житкевича “Чобітки мої червоні” 1. І весело і сердито чобітки мої пошито Мабуть, що і чоботар мав у серці божий дар. Бо пошив мені чоботи для цікавої роботи. 2. Чобітки мої червоні за роботою в погоні, Вибивають – цок – цок – цок – полечку і гопачок. Лиш би музиченьки грали, вони б добу танцювали. 3. Стану з друзями у коло, закружляє все довкола. Хай підківки цокотять, барабани гуркотять. Хто до танцю не лінивий, той щасливий, той щасливий
Якому типу музики присвячено пісню? Чи можна назвати музику пісні танцювальною? Які танці згадуються в тексті пісні? (Танцю) (Так. Тому, що вона ритмічна, динамічна, пластична) (Полечка, гопак)
Перша група проплескує ритм пісні Друга відбиває її метр на шумових інструментах (бубон, трикутник, барабан) Виконаємо пісню з ритмічним супроводом, розділившись на дві групи Гра “Веселий метроном”
Підсумок уроку: Про яку важливу властивість музики ви дізнались на уроці? Що надає певного характеру танцювальній музиці? Музика якого композитора звучала на уроці і що це за твори? (Танцювальність) (Ритм і темп) (“Танець ельфів”, “Похід гномів” Едварда Гріга)
Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. Про трьох китів та про інші цікаві речі./Д.Ковалевський.- К.: Музична Україна, 1973 Слухання музики в 1 – 3 класі./ Н. Грицюк, О.Зінькевич.- К.: Музична Україна, 1980 Чи знаєте ви музику./ О.Лобас.- К.: Музична Україна, 1968 https://www.youtube.com/watch?v=NDarKhc1nUw https://www.youtube.com/watch?v=-lHKAU7cCSc Список використаних джерел:
Схожі презентації
Категорії