Фармасеть
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
План лекції 1. Поняття та призначення системи “Фармасеть” 2. Модулі роботи в системі “Фармасеть” 3. Загальна характеристика програмного комплексу Покупець 4. Загальна характеристика програмного комплексу Постачальник 5. Модель бізнесу-процесу 6. Основні етапи укладання угоди між Покупцем та Постачальником 7. Робота в системі “Фармасєть” 8. Довідник клієнтів мережі. 9. Використання поштової програми. 10. Проведення цінового аналізу ринку 11. Оформлення заявок
1. Поняття та призначення системи “Фармасеть” У 2003 році у Харкові було запущено в екслуатацію портал “Фармасеть”. Основне призначення: Публікація прайс-листів фірм-постачальників та виробників фармпрепаратів (оптова торгівля). Формування електронного фармацевтичного сепермаркету (роздрібна торгівля) Способи доступу до ресурсів “Фармасеть”: Веб-доступ - http://pharm-system.com/ Клієнтське програмне забезпечення. Доступ до інформації для малих підприємств безплатний, для великих і середніх - платний
2. Модулі роботи в системі “Фармасеть” Для роботи в системі “Фармасеть” призначено два модулі: Модуль покупця Модуль постачальника
Постачальник і Покупець мають різний набір функцій з погляду ведення бізнесу. Для кожної з цих ролей розроблене своє програмне забезпечення. Зв'язок між клієнтами мережі здійснюється за допомогою спеціального серверного додатка, встановленого на могутньому сервері з високошвидкісним каналом інтернет.
3. Загальна характеристика програмного комплексу Покупець Модуль покупця призначений для: Проведення цінового аналізу фармринку. Формування заявок постачальникам. Обробки рахунків (накладних). Ведення спілкування між учасниками мережі. Отримання найсвіжішої інформації про зареєстровані препарати, а також, про інших клієнтів системи.
4. Загальна характеристика програмного комплексу Постачальник За допомогою додатка «Постачальник» можна виконувати наступні роботи: Підготовляти і публікувати прайс-листи. Проводити ціновий аналіз фармацевтичного ринку. Обробляти заявки, що надходять. Формувати рахунки (накладні) і здійснювати контроль оплат і відвантажень.
Вести переписку з іншими учасниками мережі. Отримувати докладну інформацію про препарата, зареєстрованих на ринку. Отримувати докладну інформацію про інших клієнтів мережі. Імпортувати дані з інших програм. Експортувати дані в Excel i XML. Здійснювати друк документів.
5. Модель бізнес-процесу У цій моделі Постачальники і Покупці фармацевтичних препаратів обмінюються між собою електронними документами, ведуть переговори для укладення угоди. Угода вважається укладеною, коли Покупець дає згоду на прийом товару за умовами, виставленим Постачальником.
ПОСТАЧАЛЬНИК підготовляє прайс-лист і публікує його на сервері мережі. Прайс-лист може містити кілька варіантів ціни, різні умови постачання, оплати і термін дії. Прайс-лист може бути загальним (доступним для всіх клієнтів мережі) і «персональним» (доступним тільки для обраної групи клієнтів мережі). 6. Основні етапи укладання угоди між Покупцем та Постачальником:
ПОКУПЕЦЬ формує попереднє замовлення, що використовується для пошуку оптимальних пропозицій препаратів на ринку. Попереднє замовлення містить список препаратів і умови добору пропозицій, що включають географічне розташування постачальників, умови постачання й оплати, дату відновлення прайс-листів, кращих постачальників і т.д.
Сервер Фармсєті робить добір оптимальних пропозицій по кожнім препараті серед опублікованих прайс-листів і повертає результуючу вибірку покупцеві. Пошук спочатку провадиться в прайс-листах постачальників, що були обрані як кращі, а потім у пропозиціях інших постачальників. Можна також задати режим пошуку тільки серед персональних пропозицій.
3. ПОКУПЕЦЬ аналізує пропозиції, що надійшли, і відбирає найбільш підходящі по кожному препарату. По всіх обраних позиціях для кожного постачальника автоматично формуються заявки . У заявці покупець задає необхідну кількість препаратів і термін постачання. Наприкінці етапу покупець відсилає заявки постачальникам.
4. ПОСТАЧАЛЬНИК формує рахунок на основі заявки, що надійшла. Відкоректований рахунок відсилається покупцеві. 5. ПОКУПЕЦЬ аналізує рахунок, що надійшов, має можливість порівняти його з посланою заявкою, і, якщо цілком згодний із всіма умовами, виставляє постачальникові підтвердження (акцепт) рахунка Акцепт розглядається як сигнал про готовність покупця прийняти зазначений у рахунку товар. Угода вважається укладеною.
Для того щоб почати роботу з програмою, необхідно пройти авторизацію на локальному сервері. 7. Робота в системі “Фармасеть”
При запуску програми треба вказати ім'я комп'ютера, на якому встановлений сервер бази даних, ім'я користувача і пароль. Керування користувачами і їхніми правами здійснюється за допомогою додатка адміністратора. При першому запуску програми необхідно зареєструватися на сервері Фармсєті.
Подальші кроки: Розміщення вашої інформації довідник клієнтів. Робота з довідником препаратів. Використання поштової програми. Аналіз пропозицій. Оформлення заявок. Робота з рахунками. Адміністрування.
8. Довідник клієнтів мережі. Довідник клієнтів містить інформацію про всі підприємства, що пройшли реєстрацію у Фармсєті. Інформація розміщається клієнтами самостійно і після публікації стає доступною всім клієнтам мережі. Для зручності інформація розбита на чотири великих розділи: 1. Загальна інформація У цьому розділі дається інформація про назву підприємства, фактичній і юридичній адресі, коді ОКПО і ряд інших параметрів.
2. Інформація про склади Кожне підприємство, особливо оптові постачальники і виробники, можуть мати кілька складів у різних регіонах. 3. Інформація про банківські рахунки Кожне підприємство може мати кілька банківських рахунків. 4. Контактна інформація Це може бути ФИО керівників, контактні телефони, адреси електронної пошти. Щоб одержати інформацію про клієнта мережі потрібно вибрати його в списку клієнтів, що розташований у лівій частині екрана.
9. Використання поштової програми. Фармсеть має внутрішню поштову службу, що дозволяє вести переписку і контролювати проходження своєї кореспонденції усіма клієнтам мережі. Повідомлення може бути послано будь-якому зареєстрованому клієнтові мережі. Поки передаватися можуть тільки текстові повідомлення обсягом до 32000 знаків. Повідомлення обробляються сервером Фармсєті відразу після відправлення і стають доступні адресатові практично моментально.
Служба контролю дозволяє здійснювати гарантовану доставку з повідомленням відправника. Службові повідомлення (поштові квитанції) формуються сервером мережі автоматично, коли адресат одержав від вас будь-який тип кореспонденції. Це може бути рахунок, лист, публікація прайс-листа (у цьому випадку адресатом є сервер мережі).
10. Проведення цінового аналізу ринку Для проведення аналізу необхідно перейти на сторінку «Попереднє замовлення». Ця сторінка використовується для формування пошукового запиту, що відсилається на сервер Фармсєті й обробляється аналізатором. Результати запиту повертаються у ваш додаток і відображаються на сторінці «Пропозиції» у зручному для аналізу виді.
Пошуковий запит складається із шапки запиту і специфікації. У шапці запиту задається ім'я запиту, під яким він буде зберігатися в локальній базі даних, і набір параметрів, що дозволяють точніше зробити пошук і обмежити кількість виведених результатів. Специфікація містить список препаратів, по яких провадиться пошук. Специфікація формується з довідника препаратів Фармсєті, що теж знаходиться на цій сторінці. Результати запиту також можна зберегти в локальній базі даних і використовувати для аналізу динаміки цін у різні періоди часу.
12. Робота з рахунками Рахунок у Фармсєті виписується Постачальником тільки на підставі заявки Покупця. Постачальник може внести в заявку невеликі зміни. Зокрема, він може видалити деякі препарати, змінити кількість, як убік зменшення, так і убік збільшення, і проставити додаткові знижки на окремі позиції прайс-листа. Усі зміни, що постачальник вносить у вашу заявку, повинні бути обов'язково погоджені. Для контролю цих змін і узгодження служить сторінка «Рахунка».
Джерела додаткової інформації Електронний посібник на локальній веб-сторінці кафедри: ауд. № 28: http://mainserver/ ауд. № 1, 5 : http://miserver/ Лапач С.Н., Чубенко А.В., Бабич П.Н. Статистические методы в медико-биологических исследованиях с использованием Excel. К.: «Морион». Microsoft Office 2000. Шаг за шагом: Практ пособие. / Пер. с англ. – М.: Изд-во ЭКОМ. Пасько В. Excel 2000 (руссифицированная версия):. – К.: Изд- группа BHV.
Схожі презентації
Категорії