X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Аутизм

Завантажити презентацію

Аутизм

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вінсент Ван Гог Альберт Ейнштейн Вуді Аллен Ендрю Джексон Боб Ділан Енді Кауфман Сильвестр Сталлоне Кортні Лав Білл Гейтс

Слайд 2

Аутизм: поняття, ознаки, причини та корекція

Слайд 3

охарактеризувати поняття «аутизм» з’ясувати основні причини його виникнення окреслити симптоми та прояви аутизму визначити різницю між аутизмом та синдромом Аспергера Мета та завдання семінару:

Слайд 4

Вперше термін «аутичний» був вживаний Блейлером в 1908 році Як самостійна проблема вперше був описаний доктором Каннером в 1943 році Аути зм (грец. αυτός - «сам», аутизм – занурення в себе) – форма психологічного відчуження людини, при якій думки, почуття і бажання підкорюються внутрішньому світобаченню.

Слайд 5

Основні ознаки аутизму за Каннером Крайня аутична самотність Нездоланне нав’язливе прагнення до постійності Чудова механічна пам`ять Відтерміновані ехолалії Гіперчутливість до сенсорних впливів Обмеженість репертуару спонтанної активності Хороші когнітивні завдатки Високоосвічені сім`ї

Слайд 6

Симптоми аутизму Дитина рідко встановлює зоровий контакт або ж встановлює його в незвичний спосіб. Виявляє значно менше цікавості до навколишнього світу, ніж від неї сподіваються. Переважно бавиться сама, перебуває наче у своєму власному світі. Не наслідує ігри інших дітей, поведінки батьків. Зовсім не виявляє зацікавлення до гри з однолітками. Дитина починала говорити, а потім перестала. Не реагує на прості вказівки, на звертання до неї, хоча її поведінка в інших ситуаціях свідчить про те, що у дитини немає проблем зі слухом. Розвиток мовлення дитини не відповідає її вікові. Механічно повторює почуті слова, напр., висловлювання з телепрограм. Повторює їх багаторазово. У спілкуванні не використовує ні жестів, ні міміки.

Слайд 7

Повторює у відповідь останні слова, з якими до неї звертаються. Надмірно боїться різких звуків (наприклад, шуму паровоза), часто затуляє при цьому долонями очі, вуха. Не хоче, щоби її торкалися, обіймали, гладили по голові. Має стереотипні рухи, наприклад, клацає пальцями, крутить головою, погойдується. Протестує проти змін у середовищі довкола неї чи в способі. Надмірно захоплюється числами, датами, поодинокими предметами, якоюсь однією темою. Їй подобається крутитися на місці чи вона захоплюється предметами, що крутяться. Має обмежене коло уподобань, напр., бавиться лише одним (часто незвичним) предметом, часто і багаторазово складає в ряд свої іграшки. Дитину важко зупинити в її повторюванні стереотипних дій чи фраз, відвернути її увагу на щось інше. Прив’язується до незвичних речей, любить бавитися стрічками, камінцями, паличками чи волоссям. Потребує точного дотримування встановлених ритуалів, різко реагує на будь-які зміни.

Слайд 8

егоцентризм і низька потреба або здатність взаємодіяти з однолітками фіксований, «загадковий» погляд бідність міміки, жестів і мови тіла стереотипна, повторювана обмежена поведінка немає затримки або відставання в мовному й інтелектуальному розвитку відносно гарна адаптація до реальності Синдром Аспергера

Слайд 9

Міжнародна класифікація хвороб 10 F.84. Розлади психологiчного розвитку загального характеру F.84.0 Дитячий аутизм F.84.1 Атиповий аутизм F.84.2 Синдром Ретта F.84.3 Iншi дезiнтеграцiйнi розлади у дитячому вiцi F.84.4 Реактивний розлад, асоцiйований з розумовою вiдсталiстю та стереотипними рухами F.84.5 Синдром Аспергера F.84.8 Iншi первазивнi розлади розвитку F.84.9 Первазивний (проникаючий, наскрізний) розлад розвитку, неуточнений

Слайд 10

Причини виникнення аутизму Порушення харчування і обміну речовин; Перенасичення організму важкими металами, т.з. нейротоксинами, Інтоксикації через нейроінфекції або глистяні інвазії; Неправильний обмін серотоніну і інших ферментів, електролітів і ін. біохімічні чинники; Анатомічні або функціональні порушення мозкової діяльності; Наслідок бурхливого розвитку цивілізації: темп, стреси, нервозність; Порушення кісткового і загального моторного розвитку; Психологічні особливості сучасних людей (інфантилізація батьків веде до так званого психогенного аутизму).

Слайд 11

Тріада ознак Лори Вінг якісне погіршення в сфері соціальної взаємодії; якісне погіршення в сфері вербальної і невербальної комунікації і в сфері уяви; вкрай обмежений репертуар видів активності і інтересів.

Слайд 12

Якісні порушення соціальної взаємодії Явно недостатнє усвідомлення існування інших людей та їх почуттів Відсутність чи спотворений пошук заспокоєння в момент страждання Відсутність чи порушення наслідування Відсутність чи порушення гри з партнерами Виражене порушення здатності встановлювати дружні зв`язки

Слайд 13

Якісні порушення вербальної і невербальної комунікації, а також уяви Відсутність таких форм комунікації, як белькотіння, жестикуляція, міміка, мовне спілкування. Значні порушення невербальних аспектів комунікації, таких як зоровий контакт, мімічна експресія, поза, жести, що служать для встановлення соціальної взаємодії і зміни її. Відсутність уяви, наприклад, зображення в грі дорослих, казкових персонажів чи тварин; слабкість інтересу до розповідей про видумані події. Виражені мовні порушення, що торкаються гучності мови, висоту, вживання наголосів, частоту, ритм і інтонацію. Виражені порушення форми і змісту мови, включаючи стереотипії і повторення; використання займенника «ти» замість «я»; особливе використання слів і висловів; часті недоречні зауваження Значні порушення здатності вступати в бесіду і підтримувати розмову з іншими людьми, не дивлячись на наявність нормальної мови.

Слайд 14

Значно обмежений спектр діяльності та інтересів Стереотипні рухи: наприклад, дитина трясе чи крутить руками, кружиться, б`ється головою об стіну чи меблі, здійснює складні рухи всім тілом. Стійкий інтерес до окремих сторін предметів чи пристрасть до незвичних предметів. Виражене хвилювання при будь-яких змінах в навколишньому світі, наприклад коли вазу, що стоїть в кімнаті, прибирають з її звичного місця. Необґрунтована прихильність до точного слідування визначеним правилам. Значно обмежене коло інтересів і занять з перевагою одного вузького інтересу.

Слайд 15

Напрямки корекційної роботи допомогти дитині адаптуватися до нового соціального середовища, виробити навички спілкування, навчити новим способам взаємодії з іншими дітьми, дорослими; розвинути вміння помічати і реагувати на зовнішні зміни середовища; скоригувати негативні протестні реакції, які часто супроводжують їх поведінку; підвищення якості життя та функціональної незалежності аутиста

Слайд 16

Основні принципи структурованого навчання Заняття будуються, виходячи з інтересів дитини Послідовність у своїх діях Будь-яке завдання, прохання чи гра потребують завершення, що вимагає строгості в діях дорослого Від простого до складного Багаторазове повторення Принцип наочності в навчанні з подальшим перенесенням зорового образу (сприйняття) в словесну форму (слухове сприйняття)

Слайд 17

Художні фільми, в яких висвітлюється проблема аутизму Мальчик, который умел летать (1986) Человек дождя (1988) Карточный домик (1993) Куб (1997) Меркурий в опасности (1998) Без ума от любви (2005) Снежный пирог (2006) Бен Икс (2007) Чёрный шар (2008) Адам (2009) Меня зовут Кхан (2010) Тэмпл Грандин (фильм) (2010) Теория большого взрыва (сериал) (с 2007) Форест Гамп

Слайд 18

Аутизм www.autism.ru Дитячий аутизм http://autist-ru.narod.ru Школа-садок для дітей з проблемами в розвитку (м. Київ) www.childfuture.kiev.ua "Сонячне коло": громадська асоціація підтримки осіб з аутизмом  http://sunnycircle.ho.ua Аутизм - хвороба ХХІ століття http://autist.narod.ru Логопед-дефектолог Ірина Шептун www.defektolog.org.ua Аутизм http://autism.com.ua Аутизм: шлях до одужання www.autismwebsite.ru Аутизм в Україні www.autism.in.ua Синдром Аспергера www.aspergers.ru Корисні посилання

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Медицина