"Задачі на відсотки"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Представлення учасників гри: Комерційний банк "Світанок" Будівельний трест "Хата" Річкове пароплавство “Дніпро” Лісопромисловий холдинг “Дубовий гай ”
Учасників гри чекає: історична довідка розминка гонка за лідером фізична пауза вибір варіанту реклама підприємства
З історії відсотків (процентів) Слово «процент» походить від латинських слів pro і centum, які означають «від сотні» ( звідси українською «відсоток»). Проценти дають можливість легко порівнювати між собою частини цілого, спрощують розрахунки і тому дуже поширені. Почали використовувати відсотки у Древньому Римі, але ідея процентів виникла набагато раніше — вавілонські ростовщики вже вміли знаходити проценти. Знак % з’явився тільки в середині 19ст., і то завдяки опечатці. В рукописах pro centum часто замінювали словом «cento» — сто і писали його скорочено — cto.
1. Розминка. Першою відповідає та команда, капітан якої підняв першим назву своєї команди після спільно ухваленого рішення. 1. Я задумала 2 числа. Знайшла 1% кожного з них. Отримані числа опинилися рівні. Чи може таке бути? 2. Число 210 збільшили на 100%. Скільки стало? 3. Число 120 збільшили на 50%. Скільки стало? 4. Скільки було, якщо після збільшення на 100% стало 120. 5. Скільки було, якщо після збільшення на 50% стало 150. 6. Скільки було, якщо після зменшення на 10% стало 100. 7. Який % складає 18 від 100?
З історії відсотків (процентів) У 1685 році в Парижі була надрукована книга — керівництво з комерційної арифметики, де помилково набірник замість cto набрав %. Після цієї помилки багато математиків також почали застосовувати знак % для позначення процентів, і поступово він одержав всесвітнє признання.
2. Гонка за лідером. Завдання: Відповідайте на питання. Чи вірні твердження? Якщо вірне, то поставте знак “+”, якщо невірне те поставте знак “-“ напроти твердження. 1. Щоб виразити число %, треба його помножити на 100. 2. Число 12 це 120%. 3. Щоб виразити відсотки десятковим дробом, потрібне число, що стоїть перед знаком % помножити на 100. 4. 320% відповідає десятковий дріб 3,2. 5. Три чверті це 25%. 6. Збільшити в 2 рази – це означає збільшити на 100%. 7. Щоб знайти число по його відсотку, треба це число розділити на відповідний дріб. 8. Щоб знайти відсоток від числа, треба це число розділити на відповідний дріб. 9. Щоб дізнатися, скільки % одне число складає від іншого, треба перше число помножити на 100 і розділити на загальне число. 10. 10 від 120 складає 50%.
4. Фізична пауза. Якщо рівність вірна – руки над головою, якщо невірна – уклін 0,87=87% 1,7=17% 2=20% 3,01=301% 1,1=110% 0,08=0,8% 57%=0,57 8%=80 240%=2,4 30%=0,3 482%=48,2 3%=300
6. Реклама. На цьому етапі ви рекламуєте своє підприємство хорошими правильними відповідями. По цих відповідях всі знатимуть, які фахівці працюють на вашому підприємстві. 1. На клумбі посадили 36 цибулин тюльпанів, це 48% всіх куплених цибулин. Скільки всього цибулин купили? 2. Робітник за планом повинен виготовити 250 деталей, але він перевиконав план на 12%.Скільки деталей він зробив? 3. При обробці 80 т рису отримали 60 т крупи. Знайдіть відсоток виходу крупи при обробці рису. 4. У класі 40 учнів з них на високому і достатньому рівні вчаться 18 чоловік . Чому дорівнює відсоток якості? 5. Рибак зловив 14 лящів, що складає 28% всього улову. Скільки всього риб зловив рибак? 6. Маса ведмежати складає 15% маси білого ведмедя. Знайдіть масу ведмежати якщо білий ведмідь важить 120 кг 7. Молоко містить 6% вершків. Скільки буде потрібно молока, щоб отримати 12 кг вершків?
Ціну на комп’ютер знизили на 10%, в результаті чого він став коштувати тепер 4500грн. Скільки коштував комп’ютер до знижки ціни? 5000 грн. Ціну на товар, що коштував 150 грн, спочатку збільшили на 20%, а потім нову ціну зменшили на 20%. Знайти ціну товару після двох переоцінок. 144 грн.
Схожі презентації
Категорії