Використання ІКТ на уроках математики задля прогресу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготувала: Сальник Ольга Іванівна, учитель математики вищої категорії Котелевської гімназії №1 імені С.А.Ковпака Котелевської районної ради Котельва 2012
Здатність до системного мислення, до самостійних дій в умовах невизначеності та непередбачуваності; Готовність виявляти відповідальність за виконувану роботу; Здатність самостійно і ефективно вирішувати проблеми, що виникли в процесі практичної діяльності; Готовність до позитивного взаємодії і співпраці з однокласниками; Здатність швидко й ефективно приймати рішення, діяльно сприяти врегулюванню конфліктів у вирішенні нагальних проблем; Здатність швидко і гнучко застосовувати свої знання і досвід у вирішенні практичних завдань; Готовність до придбання нових знань і прагнення до самовдосконалення; Розуміння значення використання інформаційних технологій і володіннями ними в процесі навчання; Здатність до суб'єктивної самооцінки та рефлексії.
Тема: “Математична статистика та її методи” Мета: Систематизувати та узагальнити поняття про статистику та її методи, статистичний аналіз даних, наочне зображення статистичного розподілу; усвідомити значення математичної статистики, її місце у житті людей. Розвивати мислення, пам'ять, культуру математичного мовлення, вміння спілкуватись, аналізувати ситуацію, оцінювати свої дії та дії своїх однокласників; сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної полі культурної компетентності. Виховувати уважність, кмітливість, працьовитість, самостійність та комунікабельність, самокритичність й загальнокультурні навички. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок. Форма проведення: урок-проект. Обладнання: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, інформаційні листівки, буклети, мультимедійні презентації, картки досягнень учнів, індивідуальні завдання.
Які знання були відтворені на уроці? На які ключові питання ми дали відповідь протягом уроку? Які вміння розвивали? Які методи використовували? Скільки учнів працювало на уроці? Як працювали учні на уроці? (активно, не активно, пасивно, працювали деякі учні, …) У якому настрої ти перебував на уроці? А інші учні? Яким був настрій в учителя? На розвиток яких здібностей, рис характеру вплинув урок? Що на уроці зважало тобі працювати продуктивно, успішно? Що заважало іншим учням, учителю? Що корисного для навчання, для життя ти виніс з уроку? Що допомогло досягти успіху? Який вплив мали інші люди на досягнення тобою успіху? Кому ти хочеш подякувати за роботу? Що ж потрібно робити щоб досягти успіху в житті?
Посередній учитель розповідає, гарний учитель пояснює, чудовий учитель демонструє, а геніальний - надихає. Річард Бах Дякую за увагу!
Схожі презентації
Категорії