X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Розкриття дужок

Завантажити презентацію

Розкриття дужок

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Історія виникнення раціональних чисел

Слайд 2

Назву числа колись показували на пальцях Так починали навчатись користуватись там, що дала людині природа – власними пальцями

Слайд 3

Навчатись рахувати вимагало життя Потрібно було знати, чи вистачить здобичі до наступного полювання, Чи багато упіймали риби

Слайд 4

Спочатку лише деякі числа мали назви Називаючи число 1, виходили з того, що сонце у небі одне

Слайд 5

Назву числа 2 найчастіше пов’язували із парними органами крильми очима руками

Слайд 6

«Три та чотири – разом сім» люди отримали, помітивши що ківш Великої Ведмедиці, складається із трьох зірок ручки та ще чотирьох зірок

Слайд 7

А далі люди почали рахувати десятками Пальці виявились чудовою обчислювальною машиною, за їх допомогою можна було рахувати до 5 А якщо взяти дві руки – то і до 10 В країнах, де люди ходили босоніж легко можна було рахувати і до 20

Слайд 8

Проходили роки, мінялось життя людей Виникла потреба записувати числа Люди приручали тварин, почали займатись скотарством

Слайд 9

Першим способом «запису» чисел були зарубки на палках глиняні кульки та інші фігурки

Слайд 10

Індійці в Америці зображали числа за допомогою вузликів на мотузці

Слайд 11

Давній Єгипет 15 Числа першого десятку записували відповідною кількістю паличок

Слайд 12

Давній Єгипет Не дуже зручно було записувати таким чином числа і зовсім незручно їх додавати, віднімати, множити та ділити

Слайд 13

Всі числа складались із сполучення клинців. Вертикальна риска означала одиницю, а кут з двох лежачих рисок – десять В давньому Вавілоні записували числа, видавлюючи значки клинком на глиняній дощечці

Слайд 14

Числа від 1 до 20 позначались крапками та рисками Число 45 майя записували так: Система числення у народів майя

Слайд 15

Система запису чисел в Давньому Римі Знак для 5 – розкрита долоня Знак для 10 – дві розкриті долоні

Слайд 16

Давньоруський запис чисел В Древней Руси буква «а» обозначала число 1 Буква «б» обозначала число 2 Для обозначения чисел 10, 20,100,…, 900 использовались буквы. Для отличия букв от слов использовали знак титло Словянські цифрові знаки – літери з титлами

Слайд 17

Натхнення при вивченні теми!

Слайд 18

Історія виникнення від’ємних чисел

Слайд 19

Стародавній Китай Від'ємні числа були відомі китайським вченим приблизно ІІ ст. до н.е. Додатні кількості в китайській математиці назвали «чен», від’ємні — «фу»; їх зображали різними кольорами: «чен» — червоним, «фу» — чорним. Такий спосіб зображення використовувався в Китаї до середини XIII ст., поки Лі Є не запропонував зручніше позначення від’ємних чисел — цифри, що зображали від’ємні числа, перекреслювали рискою навскіс справа наліво.

Слайд 20

Стародавня Індія У V—VI ст. від’ємні числа поширюються в індійській математиці. В Індії від’ємні числа систематично застосовували і тлумачили в основному так само, як це ми робимо тепер. Уже в творі Брамагупти «Перегляд системи Брами» (628 р.) ми читаємо: «Майно» і «майно» є «майно», сума двох «боргів» є «борг»; сума «майна» і нуля є «майно»; борг, який віднімають від нуля, стає «майном», а «майно» — «боргом». Якщо треба відняти «майно» від «боргу», а «борг» від «майна», то беруть їх суму…». Про те, як індійські вчені відкрили від’ємні числа, достовірно ми нічого не знаємо.

Слайд 21

Європа В Європу від'ємні числа проникали важко. Німецькі вчені спочатку називали їх "числами від сатани", "абсурдними числами", бо "в них усе навпаки: додавання їх зменшує суму, а віднімання збільшує." Сучасне позначення додатних і від'ємних чисел із знаками "+" та "-" ввів наприкінці XV ст. німецький математик Відман. Однак і після цього багато математиків не визнавали їх.

Слайд 22

У розробці питань, пов'язаних з від'ємними числами, велику роль  відіграла праця математика Михайла Васильовича Остроградського. Він народився на Полтавщині 1801 року. Розповідають, що вже в дитинстві він завжди ходив із шнурком у кишені, прив'язавши до нього камінець, за допомогою якого вимірював глибину всіх криниць. Остроградський навчався в гімназії, в Харківському університеті на механіко-математичному факультеті. У 1822 році він їде до Парижа, де привертає до себе увагу французьких учених. Його вважали науковим авторитетом у галузі математики і механіки, символом стійкості та енергії. М. В. Остроградський був чудовим учителем, він писав: "КРАЩЕ ВЧИТЬСЯ НЕ ТОЙ, ХТО СТАРАННО ЗАПАМ'ЯТОВУЄ ПРОЧИТАНЕ, А ТОЙ, ХТО НАБУВАЄ ВМІННЯ ВИКОРИСТАТИ ЙОГО". В європейській науці від'ємні числа почали широко застосовувати тільки із часів великого французького вченого Рене Декарта, який у книжці "Геометрія" зобразив від'ємні числа за допомогою "монорейкової дороги", тепер ми її називаємо координатною прямою.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Математика