Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10.Складання та розв’язування задач на знаходження суми та остачі.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тема: Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10.Складання та розв’язування задач на знаходження суми та остачі.
Девіз уроку: Вправно ми рахуємо, Швидко ми міркуємо, Акуратно пишем всі. Нам знання потрібні всім. Подивилися на мене, Посміхнулися усі Чи готові до роботи? Усі ви молодці.
Гра «Хто уважний» Постав знаки « + » чи « - » на горішках з ліщини. Прочитай по-різному приклади
Картка №1 Картка №2 Заповни віконця Порівняти: 5 + □=8 4 + 1 □ 2 □ + 4 =10 3 – 0 □ 6 7 - □ = 0 5 + 3 □ 8 Індивідуальна робота
Завдання від Лисички Задача – вірш У садок до годівниці прилетіло три синиці, потім ще чотири птиці. Скільки птиць на годівниці? (7)
Зошит свій я відкриваю, Та під нахилом кладу. Ручку я ось так тримаю, Сяду рівно, не зігнусь. Буду я писати гарно, За роботу враз візьмусь. Повторення правил «Пиши правильно» Написання цифри 7. Виставка кращих зошитів.
Завдання від Ворони Ворона зашифрувала числа. Гра «Встав пропущені числа» 01 □ 3 □ 5 □ 7 8 □ 10
Фізкультхвилинка Ця хвилинка дуже дорога, І легенька, і гарненька, як пір’їнка. Наша праця цього вимага, Тож звучи для всіх дітей фізкультхвилинко. Щира посмішка у нас Про веселий перший клас, І звучить вона так виразно і дзвінко, Щоб бадьорість була в нас, Посміхаймось у цей час. Посміхнись і ти до нас, фізкультхвилинко.
1 кошику - 4 гр. 2 кошику - 3 гр. ? 4 + 3 = 7 Сиділо - 5 с. Полетіло - 2с. Залишилося - ? 5 – 2 = 3 4 грибочки 3 грибочки
Завдання від Зайчика 1. Які числа пропущені? Обведи правильну пару. 1, _ 3, 4, _ 6. а) 2, 5 б) 1, 3 в) 2, 4 2. Який з виразів є правильним? а) 6 > 7 б) 7 = 7 в) 10 < 5 3. Відповідь якого прикладу є найменшою? а) 6 – 3 б) 10 – 8 в) 5 - 5 4. В якому виразі найбільша відповідь? а) 6 + 3 + 1 б) 3 + 3 - 2 в) 7 - 4 +5 5. Розв’яжи задачу, познач правильну відповідь. Сім горобців на вишню сідали, Сім горобців вишні клювали. Один відлетів, бо злякався кота. Скільки зосталося горобчиків там? а) 8 б) 6 в) 5 Самоперевірка 1 а) 2 б) 3 в) 4 а) 5 б)
Робота з геометричним матеріалом ( робота в парах ) З яких геометричних фігур утворили будиночок? Скільки всього геометричних фігур? Скільки прямокутників? Квадратів? Трикутників? Кружечків? Яких фігур більше? Менше? Яких фігур однаково?
- Чи досягли ми очікуваних результатів? - Що на уроці сподобалося? - Яким тваринам допомагали? - Які завдання виконували?
Схожі презентації
Категорії