Множення натуральних чисел. Властивості множення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського Презентація на тему: “Множення натуральних чисел. Властивості множення” Виконала: студентка групи 3”Гм” ІМФТО Прилуцька Катерина Вінниця - 2009
Доброго ранку друзі мої! Посміхніться, подаруйте чарівну посмішку один одному і присутнім гостям на уроці. Бачите, дітки, скільки вам теж подарували у відповідь усмішок радості. І від цього нам усім стало добре, тепло, приємно та радісно. От з таким настроєм ми й будемо працювати упродовж усього уроку. Діти! А які асоціації у вас викликає слово “урок”. Давайте розкладемо його на літери:
У - успіх, увага Р - радість, робота О - обдарованість, організованість К - кмітливість, колективізм
Сподіваюсь, що на уроці на нас чекає і успіх, і радість; ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість. Будьте уважні, наполегливі і завзяті. Я знаю, що ви дуже любите складати і розгадувати кросворди. Тому пропоную вам розгадати математичний кросворд. Відповідаючи правильно на мої запитання, ви не тільки повторите теоретичний матеріал, а й дізнаєтесь тему сьогоднішнього уроку.
1 2 3 4 5 6 7 8 І ось у нас з’явилось слово “множення” у вертикальному стовбчику Знаків у математиці різних є багато. Учні старших класів їх повинні знати. Вчать тангенс там і синус, а у нас є плюс і … М Н О Ж Е Н Н Я І Н У С У навчанні допомагає, про числа він багато знає. Відрізки, формули, кути, його нам треба берегти, повинен знати кожен учень наш помічник і друг - … П І Д Р У Ч И К Результат дії множення? Д Б У Т О К Нам вони допомагають, дій порядок визначають. А якщо про них забудеш, вийде зовсім навпаки. Пам’ятай же про … Д У К И Найменше натуральне число, що закінчується нулем Д С Я Т Ь Рівність, що містить невідоме Р І В Н Я Н Я Чому дорівнює добуток двох множників, один із яких дорівнює 0? У Л Ь Від числа число відняти – можна результат дістати. Зовсім це не таємниця, зветься результат … Р І З Н И Ц
Будь – яку справу краще і веселіше робити під девізом. Виконавши правильно обчислення, ви дізнаєтесь девіз нашого уроку.
57 Сперечаємось 93 Оперативно 96 Обов’язково 25 Школа 81 Всіх 87 Думаємо 99 Це 54 Математика 90 Доказово 27 Колективно 42 Працюємо 36 Для
Девіз уроку: Думаємо колективно, Працюємо оперативно, Сперечаємось доказово - Це для всіх обов’язково.
Завдання для групи 1 Скласти вираз до задачі і знайти його значення ? А - 53 км/год М –?, у 5 разів більше Виїхали одночасно Яка відстань буде між ними через 3 год?
Завдання для групи 2 Розв’язати задачу за діями Зустрілись через 6 годин 45 км/год 37 км/год ?
Завдання для групи 3 Скласти схему розв’язання Л – 76 км/год В – 58 км/год Виїхали одночасно Яка відстань буде між ними через 3 год? ?
А зараз я вам пропоную задачі на кмітливість і швидкість. Говорять, що не можна стати справжнім математиком, не будучи трохи поетом, тому задачі я пропоную у віршованій формі
Цікаві задачі: В магазині хлопчик плаче, Полічить не може здачу. П’ятаків у нього п’ять. Скільки грошей, як узнать? (25) Є у хаті три кімнати – Прямокутні і квадратні, Коридор і ванна, й кухня – Теж чотирикутні. Отже взнати я хотіла, Скільки є кутів у хаті? (24) Дятел 6 годин літав, Короїдів поїдав. Щогодини 8 їв. Скільки знищив шкідників? (48) У походи ми мандруєм, Самі їжу там готуєм. Вшістьох за декілька хвилин По 9 чистим картоплин. Швидко зварим суп із них. Скільки буде в супі їх? (54) Білка моркву посадила, Штук 17 там вродило. Зайців по 3 зірвали. Скільки білочці зосталось? (2) А сердиті п’ять індиків Взули нові черевики. Рипу-рипу походжають. Скільки всіх? Вони не знають? (10)
Фізкультхвилинка Слухайте уважно натупне завдання і виконуйте Руки вже за головою, Тож дивись перед собою. Випрямляємо хребет, Лікті зводимо вперед, Мов метелики, літаєм, Крильця зводим, розправляєм. Будем вправу ми кінчати, Легше тепер нам працювати.
Сьогодні 2009 рік. А давайте уявно перенесемося в 1787 р. в одну із шкіл Німеччини, в якій навчався хлопчик Карл Гаусс, котрий пізніше став видатним ученим – математиком. Учитель, щоб зайняти клас на тривалий час самостійною роботою, дав дітям завдання – обчислити суму всіх натуральних чисел від одного до ста включно. Але маленький Гаусс це завдання виконав майже вмить, чим дуже здивував учителя. Спробуйте і ви швидко виконати це завдання. 1 + 2 + 3 + 4 + 5 +…+ 97 + 98 + 99 + 100
Розв’язання: Зручно додати перше число і останнє, друге і передостаннє і т.д. 1 + 100 = 101, 2 + 99 = 101, 3 + 98 = 101, … 101*50 = 5050.
Зверніть увагу на малюнок зі сходинками. Я знаю Я вмію Я зможу Ми з вами всі разом були на початку уроку на першій сходинці. А де кожний з вас зараз? Розташуйтесь на сходинках.
Схожі презентації
Категорії