X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Множення натуральних чисел. Властивості множення

Завантажити презентацію

Множення натуральних чисел. Властивості множення

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського Презентація на тему: “Множення натуральних чисел. Властивості множення” Виконала: студентка групи 3”Гм” ІМФТО Прилуцька Катерина Вінниця - 2009

Слайд 2

Доброго ранку друзі мої! Посміхніться, подаруйте чарівну посмішку один одному і присутнім гостям на уроці. Бачите, дітки, скільки вам теж подарували у відповідь усмішок радості. І від цього нам усім стало добре, тепло, приємно та радісно. От з таким настроєм ми й будемо працювати упродовж усього уроку. Діти! А які асоціації у вас викликає слово “урок”. Давайте розкладемо його на літери:

Слайд 3

У - успіх, увага Р - радість, робота О - обдарованість, організованість К - кмітливість, колективізм

Слайд 4

Сподіваюсь, що на уроці на нас чекає і успіх, і радість; ви зможете продемонструвати свою обдарованість і кмітливість. Будьте уважні, наполегливі і завзяті. Я знаю, що ви дуже любите складати і розгадувати кросворди. Тому пропоную вам розгадати математичний кросворд. Відповідаючи правильно на мої запитання, ви не тільки повторите теоретичний матеріал, а й дізнаєтесь тему сьогоднішнього уроку.

Слайд 5

1 2 3 4 5 6 7 8 І ось у нас з’явилось слово “множення” у вертикальному стовбчику Знаків у математиці різних є багато. Учні старших класів їх повинні знати. Вчать тангенс там і синус, а у нас є плюс і … М Н О Ж Е Н Н Я І Н У С У навчанні допомагає, про числа він багато знає. Відрізки, формули, кути, його нам треба берегти, повинен знати кожен учень наш помічник і друг - … П І Д Р У Ч И К Результат дії множення? Д Б У Т О К Нам вони допомагають, дій порядок визначають. А якщо про них забудеш, вийде зовсім навпаки. Пам’ятай же про … Д У К И Найменше натуральне число, що закінчується нулем Д С Я Т Ь Рівність, що містить невідоме Р І В Н Я Н Я Чому дорівнює добуток двох множників, один із яких дорівнює 0? У Л Ь Від числа число відняти – можна результат дістати. Зовсім це не таємниця, зветься результат … Р І З Н И Ц

Слайд 6

Будь – яку справу краще і веселіше робити під девізом. Виконавши правильно обчислення, ви дізнаєтесь девіз нашого уроку.

Слайд 7

9 15 20 11 25 10 13 18 7 12 ПОЧАТОК 3 а>40 -18 +60 КІНЕЦЬ

Слайд 8

57 Сперечаємось 93 Оперативно 96 Обов’язково 25 Школа 81 Всіх 87 Думаємо 99 Це 54 Математика 90 Доказово 27 Колективно 42 Працюємо 36 Для

Слайд 9

Девіз уроку: Думаємо колективно, Працюємо оперативно, Сперечаємось доказово - Це для всіх обов’язково.

Слайд 10

Розв’язування задач і вправ

Слайд 11

Завдання для групи 1 Скласти вираз до задачі і знайти його значення ? А - 53 км/год М –?, у 5 разів більше Виїхали одночасно Яка відстань буде між ними через 3 год?

Слайд 12

Завдання для групи 2 Розв’язати задачу за діями Зустрілись через 6 годин 45 км/год 37 км/год ?

Слайд 13

Завдання для групи 3 Скласти схему розв’язання Л – 76 км/год В – 58 км/год Виїхали одночасно Яка відстань буде між ними через 3 год? ?

Слайд 14

А зараз я вам пропоную задачі на кмітливість і швидкість. Говорять, що не можна стати справжнім математиком, не будучи трохи поетом, тому задачі я пропоную у віршованій формі

Слайд 15

Цікаві задачі: В магазині хлопчик плаче, Полічить не може здачу. П’ятаків у нього п’ять. Скільки грошей, як узнать? (25) Є у хаті три кімнати – Прямокутні і квадратні, Коридор і ванна, й кухня – Теж чотирикутні. Отже взнати я хотіла, Скільки є кутів у хаті? (24) Дятел 6 годин літав, Короїдів поїдав. Щогодини 8 їв. Скільки знищив шкідників? (48) У походи ми мандруєм, Самі їжу там готуєм. Вшістьох за декілька хвилин По 9 чистим картоплин. Швидко зварим суп із них. Скільки буде в супі їх? (54) Білка моркву посадила, Штук 17 там вродило. Зайців по 3 зірвали. Скільки білочці зосталось? (2) А сердиті п’ять індиків Взули нові черевики. Рипу-рипу походжають. Скільки всіх? Вони не знають? (10)

Слайд 16

Фізкультхвилинка Слухайте уважно натупне завдання і виконуйте Руки вже за головою, Тож дивись перед собою. Випрямляємо хребет, Лікті зводимо вперед, Мов метелики, літаєм, Крильця зводим, розправляєм. Будем вправу ми кінчати, Легше тепер нам працювати.

Слайд 17

Сьогодні 2009 рік. А давайте уявно перенесемося в 1787 р. в одну із шкіл Німеччини, в якій навчався хлопчик Карл Гаусс, котрий пізніше став видатним ученим – математиком. Учитель, щоб зайняти клас на тривалий час самостійною роботою, дав дітям завдання – обчислити суму всіх натуральних чисел від одного до ста включно. Але маленький Гаусс це завдання виконав майже вмить, чим дуже здивував учителя. Спробуйте і ви швидко виконати це завдання. 1 + 2 + 3 + 4 + 5 +…+ 97 + 98 + 99 + 100

Слайд 18

Розв’язання: Зручно додати перше число і останнє, друге і передостаннє і т.д. 1 + 100 = 101, 2 + 99 = 101, 3 + 98 = 101, … 101*50 = 5050.

Слайд 19

Зверніть увагу на малюнок зі сходинками. Я знаю Я вмію Я зможу Ми з вами всі разом були на початку уроку на першій сходинці. А де кожний з вас зараз? Розташуйтесь на сходинках.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика