Інтелектуальний марафон "Гаряче крісло"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Яке число не належить до натурального ряду чисел в країнах ближнього зарубіжжя, а в західних країнах, навпаки, належить множині натуральних чисел А) 0 Б) 1 В) 10 Г) 13 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Секунда порівняно з годиною нам здається миттю. А мільярд секунд – це приблизно скільки років? А) 10 Б) 100 В) 45 Г) 32 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Відомо, що числа виникли в результаті практичної діяльності людей, яким треба було лічити тварин, предмети, вимірювати довжини площі, об’єми. Як називаються ці числа? А) лічильними Б) натуральними В) цілими Г) раціональними Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Яке число дорівнює подвоєній сумі своїх цифр? А) 15 Б) 33 В) 18 Г) 28 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Алгебра та геометрія – також беруть початок в цій країні. А) Індія Б) Китай В) Єгипет Г) України Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Продовжить висловлювання «У кожній природничий науці міститься стільки істини, скільки в ній є….» А) брехні Б) мови Г) учнів В) математики Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Ці комахи здатні пояснювати один одному шлях до їжі, вміють рахувати і виконувати найпростіші арифметичні дії. Наприклад, якщо спочатку привчити розвідника до того, що їжа з більшою ймовірністю буде перебувати в 10, 20 і так далі відгалуженнях, вони приймають їх за базові і починають орієнтуватися, додаючи або віднімаючи від них потрібне число, тобто використовують систему, аналогічну римським цифрам. Що це за комахи? А) мурахи Б) гусениці В) бджоли Г) сарана Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Лабораторні дослідження показали, що вони вміють вибирати оптимальний маршрут. Після локалізації розставлених в різних місцях квіток вони роблять обліт і повертається назад таким чином, що підсумковий шлях виявляється найліпшим. Таким чином, ці комахи ефективно справляються з класичним «завданням комівояжера» з інформатики, на вирішення якої потужні суперкомп'ютери можуть витрачати не один день. Назвіть цих “математиків” А) мурахи В) бджоли Б) метелики Г) горобці Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Назвіть країну в якій прагнуть уникати християнської символіки і взагалі знаків, схожих на хрест. Наприклад, учні деяких шкіл замість знака «плюс» пишуть знак, що повторює перевернуту букву «т».? А) Індія В) Японія Б) Ізраїль Г) Мексика Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Яка наука найнеобхідніша? Б) математика А) наука забувати непотрібне В) історія Г) необхідні всі Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Щоб знайти піратський скарб, треба пройти від старого дуба 12 кроків на північ, потім 5 кроків - на південь, потім ще 4 кроки - на північ і ще 11 кроків - на південь. Де заритий піратський скарб. А) на півночі Б) на півдні В) на місці де почав Г) визначити не можливо Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Математика - точна наука, тому, щоб відповісти на нижченаведені питання, тобі доведеться припустити, що все, про кого йде мова на цій сторінці, живі, здорові і не постраждали в сутичках один з одним. Будь ласка, припустимо саме це. 1. Скільки пальчиків у чотирьох хлопчиків? 2. Скільки вушок у трьох бабусь? А) 20 пальчиків 3 вуха Б) 40 пальчиків 6 вух В) 40 пальчиків 10 вух В) 10 пальчиків 6 вух Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Бабусиного терпіння вистачає на 15 хвилин, маминого - на 10 хвилин, а татового - на 5 хвилин. Через скільки хвилин всі троє серйозно займуться Санькою якщо він бабусю доводить вже 12 хвилин, маму - 7 хвилин, а тата - всього лише 2 хвилини? А) 10 хв Б) 1 хв В) 4 хв В) 3 хв Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
У трьох бабусь було по одному сіренькому козлику. Бабусі козликів дуже любили. Пішли козлики в ліс погуляти, а там їх вовки з'їли. Залишилися від козликів ріжки та ніжки. Скільки залишилося ріжків і скільки ніжок? А) 6 ріжок 12 ніжок Б) 12 ріжок 6 ніжок В) 3 ріжок 6 ніжок Г) 6 ріжок 6 ніжок Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
В учнів 3 класу - 56 вух, а у їх вчительки Олени Федорівни - на 54 вуха менше. Скільки всього вух можна нарахувати під час уроку в 3 класі? А) 60 Б) 50 В) 58 Г) 56 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
7 удавів чесно розділили між собою 35 кроликів і проковтнули їх. Кожен кролик з'їв перед цим по 7 морквин. Скільки морквин потрапило в кожного удава? А) 21 Б) 35 В) 15 Г) 25 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Чоловіки африканської народності Ватузі дуже часто мають зріст… А) 2 метри і більше Б) 2 метри і менше В) 1 метр і менше В) 1 метр і більше Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Цьому "пристрою", який іноді ще зустрічається в сільських магазинах, вже більше 4000 років. Перша згадка про нього знайдена в Месопотамії і належить приблизно до 3500 року до н.е. Цей “пристрій” мав вигляд дощечки із заглибленнями, в яких утримувалися намистинки камінці. У Стародавньому Єгипті в V столітті до н.е. стали застосовувати палички з нанизаними на них камінцями. У Росії він з'явився в XVI столітті. Його до цих пір широко застосовують в Японії, а також Китаї, де він є частиною давньої традиції. Китайська варіація цього пристрою називається суаньпань, японська - соробан. У Японії навчання використанню соробан залишається обов'язковим для початкової школи. Назвіть цей пристрій. А) лінійка Б) циркуль В) таблиця множення Г) рахівниця Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Яке число в давній русі називалось “тьма” А) 10000 Б) 1000 В) 1000000 Г) 100000 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Не зважаючи на свою чисельність населення у Китаї використовується всього-на-всього прізвищ А) 1000 Б) 20000 В) 200 Г) 100 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Сама найкоротша війна тривала… А) 38 хв Б) 8 хв В) 18 хв В) 58 хв Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Довжина волосся на голові, яка відрощується в середньому людиною протягом життя дорівнює… А) 725 км Б) 725 м В) 72 м Г) 1 км Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
При посмішці у людини "працюють" м'язи. Яка їх кількість? А) 9 Б) 17 В) 7 Г) 19 Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Використані джерела: http://muzey-factov.ru/tag/mathematics http://www.fandv.ru/interesnit-facti-o-chislah http://funnymath.ru/puzzle http://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/matematika/interesnye-zadachi-po-matematike http://www.mathworld.ru/content Вчитель математики Іллінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Цой І.Ф.
Схожі презентації
Категорії