X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв'язування рівнянь.

Завантажити презентацію

Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв'язування рівнянь.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ МАШИНИ 56 3 48 8 9 7 54 6 49 56

Слайд 2

“ЛАБІРИНТ” двері відчиняє результат 7 24:3 56:9 24:4 24:8 1*7 7-7 7:7 7+7 7*0 28:4 28:7 0:7 7:7 70:10 72:8 70-7 20:4 63:7 35:5 12+7

Слайд 3

Заміни сумою розрядних доданків: 742 608 570 499 Скільки одиниць, десятків, сотень у числах: 293 750 706

Слайд 4

УСНО ВИКОНАТИ ОБЧИСЛЕННЯ 382 + 215 = Чи зручно обчислювати?

Слайд 5

ТЕМА Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв'язування рівнянь.

Слайд 6

завдання Ознайомити учнів із письмовим додаванням трицифрових чисел без переходу через розряд. Прості задачі на додавання і віднімання. Розв’язування рівнянь.

Слайд 7

ЗНАТИ Алгоритм письмового додавання.

Слайд 8

ВМІТИ Розв’язувати просту задачу рівнянням та складну задачу на зведення до одиниці. додавати трицифрові числа без переходу через розряд. Розв'язувати рівняння.

Слайд 9

382 215 597

Слайд 10

І ферма ІІ ферма 346 412 ?

Слайд 11

Розв’яжи задачу Було – ? Продали- 650 кг Залишилось- 234 кг

Слайд 12

Розв’яжи задачу Торік було – 526 Цього року - ?, на 242 більше

Слайд 13

Задача 666 18м– пошили 9 1 - на 1м більше, ніж на 6 - ? м

Слайд 14

ПЕРЕВІР СЕБЕ Х + 145 = 573 573 Х = 573 – 145 145 Х = 428 428 428 + 145=573

Слайд 15

САМОСТІЙНА РОБОТА 3 рівень Розв’язати рівняння № 667 Розв'яжи приклади стовпчиком: 56 3+270 805+ 189= 38 5 + 297 768+219= Накресли прямокутник, периметр якого дорівнює 14 см. 4 рівень * У Михайлика 35 марок, це у 7 разів більше, ніж у Анто на. Скільки марок в обох хлопчиків? Задача № 669

Слайд 16

ЛИСТ САМОПЕРЕВІРКИ Х+320=800 280-х=120 х-40=270 Х=800-320 х=280-120 х=270+40 Х=480 х=160 х=310 480+320=800 280-160=120 310-40=270 2. 833 682 994 987 4 рівень 1).35:7=5 (м)-було у Антона 2).35+5=40(м.) Відповідь: в обох хлопчиків 40 марок. Задача 100-10=90 – друге число 90:3=30 – третє число 100+90+30=220 – сума трьох чисел

Слайд 17

ДОМАШНЯ РОБОТА № 670 № 671

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика