Виховний потенціал музейної педагогіки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Виховний потенціал музейної педагогіки О.В. Дудар, старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти і виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук
Музейне середовище має значний потенціал для виховної роботи Кожен музей – професійний чи створений при освітньому закладі – може сприяти реалізації виховних завдань: патріотичного, ґендерного, сімейно-родинного, естетичного, морального, правового виховання, а також пропагуванню здорового способу життя.
Патріотичне виховання Збережена музеями культурна спадщина демонструє не лише героїчні сторінки історії (Національний музей історії України). Унікальні колекції свідчать про вишуканий мистецький смак, професійний рівень і креативність українських майстрів (Сережка-підвіска ХІ-ХIII ст.,зі скарбу в м. Київ. Розкопки 1938 р.)
Ґендерне виховання Вивчення особливостей українського народного строю демонструє особливості статусу української жінки, повагу до неї як до дружини, матері, сестри.
Сімейно-родинне виховання У родинах лідерів українського національного відродження панувала атмосфера взаємопідтримки, взаємоповаги, спільні інтереси переважали над особистими уподобаннями (фото подружжя Грінченків та Русових).
Моральне виховання Тарас Григорович Шевченко, перебуваючи у засланні, дуже приязно ставився до місцевих жителів. Маючи значно вищий рівень освіти, багатий життєвий досвід, геніальний поет і художник співчував казахам, намагався зрозуміти їх життя, звичаї і традиції. (Представлені полотна Т.Г. Шевченка “Казахські діти”(1855-1856); “Казашка Катя” (1857).)
Правове виховання У Національному Банку України є Музей Грошей і Музей Скарбів України, експозиція яких демонструє особливості становлення фінансового права України
Схожі презентації
Категорії