X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Кінематографія. Як виникло кіно

Завантажити презентацію

Кінематографія. Як виникло кіно

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Кінематографія Перші кінострічки та як виникло кіно

Слайд 2

Зміст 1. Історія кіно 2. Теорія кіно 3. Кінокритика 4. Виробництво кіно 4.1. Стадії кіновиробництва 4.2. Кінокоманда 4.3. Анімація 5. Незалежне кіно 6.Чарлі Чаплін

Слайд 3

Історія кіно Кінець XIX століття — Створення кінетоскопів, біоскопів, вітаскопів і ін. примітивних видів кінопроекторів. 1894 — Винахід німого кіно. Демонстрація винаходу в США Т. Едісоном, в Англії Р. У. Поллом. 1895 — Винахід синематографа (з'єднання плівки з проекційним ліхтарем) братами Оґюстом і Луї Люм'єрами. Поява перших документальних фільмів братів Люм'єр («Прибуття потягу», «Поливальник» і т. д.).

Слайд 4

1896 — був знятий перший в Російський імперії документальний фільм (рос.)«Вид харьковского вокзала в момент отхода поезда с находящимся на платформе начальством». 1907—1908 — Застосування режисером Ж. Мельєсом технічних трюків в кіно (макети, подвійна експозиція, комбіновані, сповільнені і прискорені зйомки і т. д.). Зйомки фантастичних серій («Подорож на Місяць», «Подорож через неможливе (фр. Le Voyage a Travers L impossible)» 1904), зйомки кінофеєрій («Червоний Капелюшок», «Попелюшка»). 1907 — Винахід професором Петербурзького технологічного інституту Б. Л. Розінгом електронно-променевої трубки (кінескопа).

Слайд 5

1908 — Створення першого мальованого (мультиплікаційного) фільму у Франції. 1911 — Розінг вперше в світі здійснив в лабораторних умовах передачу зображення на відстань декількох метрів (прообраз телебачення). 1914 — Створення нових жанрів кінематографа (детектив, комічний фільм, вестерн, багатосерійний пригодницький фільм). Розквіт німого кіно в Росії (режисери Я. Протазанов, Е. Бауер, В. Гардин, актори В. Холодна, І. Мозжухин, В. Полонській).

Слайд 6

1920 — Масовий розвиток світового кіно завдяки творчості американських режисерів Д. Гріффіта і Т. Інса. Створення Ч. Чапліним фільмів, що увійшли до золотого фонду світового мистецтва («Малюк», «Золота лихоманка», «Цирк», «На плече»). Поява в Росії робіт талановитих режисерів С. Ейзенштейна, В. Пудовкина, О. Довженка, що відносяться до найвищих досягнень кіномистецтва XX ст. («Броненосець „Потемкин“», «Нащадок Чингізхана» та ін.). 1927 — Створення першого звукового фільму на кіностудії «Ворнер Бразерс» (режисер А. Кросленд, фільм «Співак джазу»). В СРСР перші звукові фільми з'явилися в 1931—1932 рр. («Путівка в життя» Н. Екка і «Стрічний» С. Юткевіча і Ф. Ермлера).

Слайд 7

1936 — Перші передачі телебачення в СРСР. 1940 — Поява в СРСР у продажу перших телевізорів. 1949 — Модернізація телецентру на Шаболовці. Здійснення регулярного телемовлення в СРСР. 1970 — Винахід касетного відеомагнітофона-приставки до телевізора. 1973 — Початок масового випуску японською фірмою «Sony» відеомагнітофонів і касет 1980-ті і по теперішній час — Впровадження в сучасне кіно електронної техніки, використання багатоканальних систем запису і відтворення звуку, використання комп'ютерної графіки і синтезаторів, забезпечення ефекту безпосередньої присутності глядача у відтворюваній події (стереоефекти, ефект dolby).

Слайд 8

Vitascope Hall перший кінотеатр США Кадр з х/ф "Вирок"

Слайд 9

Теорія кіно Теорія кіно намагається розробляти короткі, систематичні поняття, що застосовуються у дослідженні кінофільму як мистецтва. Класична теорія кіно забезпечує структурний каркас, який заповнюється традиційними питаннями технології, оповіді, кінематографічного коду, образу, жанру, суб'єктивності та авторства. Новіші аналізи породили психоаналітичну теорію кіно, структуралістську теорію кіно, феміністську теорію кіно та інші.

Слайд 10

«Знахідка»: найстаріший фільм за мотивами Діккенса Реклама перших фільмів

Слайд 11

Кінокритика Кінокритика — це аналіз та оцінка фільмів. Загалом її можна розділити на наукову критику фільму вченими, та на журналістську критику, що з'являється у газетах та інших медіа.

Слайд 12

Кінокритик Джим Хоберман Рас Меєр та Роджер Іберт (праворуч)

Слайд 13

Виробництво кіно Знімання фільму передбачає певну команду людей, що необхідні протягом кіновиробництва. Багато голівудських пригодницьких фільмів вимагають комп'ютерної генерації образів (CGI), що створюються багатьма 3D-дизайнерами об'єктів та сцен, аніматорами, композиторами. Проте малобюджетний незалежний фільм може бути створений невеликою групою людей, що отримують мінімальну платню. Кіновиробництво існує у всьому світі, воно використовує різні технології, стилі дії та жанри, і фінансується за різними схемами — від державного замовлення у Китаї до орієнтованої на прибуток американської студійної системи.

Слайд 14

Культовий радянський фільм "Броненосець Потьомкін" Видатна російська акторка Л. П. Орлова Режисери Я. О. Протазанов Pежисер С. М. Ейзенштейна В. Р. Гардін у фільмі Иудушка Головлев

Слайд 15

Стадії кіновиробництва Типовий голівудський цикл виробництва фільму складається з п'яти основних стадій: Розробка Довиробнича підготовка (препродакшн) Виробництво (продакшн) Пост-виробництво (постпродакшн) Розповсюдження (дистрибуція) Цей виробничий цикл традиційно займає три роки. Першій рік ведеться розробка, другий підготовка і виробництво. На третьому році відбувається пост-виробництво та розповсюдження.

Слайд 16

Х/ф "Арсенал" Історія Українського кіно Кадр з фільму «Ягідка кохання» Олександра Довженка Олександр Довженко Кадр зі стрічки Дзиги Вертова «Симфонія Донбасу» Х/ф «Сумка дипкур'єра» Видатна акторка Віра Холодна

Слайд 17

Кінокоманда Кінокоманда (film crew) — це група людей, що найняті кінокомпанією для виробництва фільму. Кінокоманда розглядається окремо від складу фільму — акторів, що з'являються перед камерою та озвучують персонажів фільму.

Слайд 18

Анімація Анімація — це технологія, за якої кожен кадр фільму виготовляється окремо. Це може бути автоматично генерована комп'ютерна графіка, фото намальованих зображень, або коли ряд незначних змін у моделі фотографує спеціальна анімаційна камера. Коли кадри об'єднуються і остаточний фільм переглядається зі швидкістю 16 кадрів за секунду або більше виникає ілюзія безперервного руху (тобто інерція зорового сприйняття). Створення такого фільму вкрай трудомістке, важке і одноманітне, хоча розвиток комп'ютерної анімації значно прискорив цей процес. Графічні файли у форматах GIF, MNG, SVG та «флеш» (Flash) дозволяють переглядати анімацію на комп'ютері або через Інтернет.

Слайд 19

Оскільки анімація дуже тривала у виробництві і часто дуже коштовна, більшість анімації для телебачення та кінофільмів створюють професійні анімаційні студії. Незалежна анімація теж існує — це невеликі незалежні анімаційні студії, що іноді складаються з однієї особи. Проте багато незалежних виробників анімації увійшли до професійної анімаційної індустрії. Обмежена анімація — це шлях пришвидшити виробництво і зменшити вартість фільму шляхом використання ключових кадрів у процесі анімації. Цей метод був вперше використаний студією «ЮПА» і популяризований студією «Ганна-Барбера». Він став використовуватись у інших студіях, коли мультфільми перейшли з екранів кінотеатрів на телеекрани.

Слайд 20

М/ф "Їжачок в тумані" Мультиплікація Кадр з м/с"Ну постривай" Кадр з м/с"Ну постривай"

Слайд 21

Незалежне кіно Кіновиробництво також відбувається і за межами студійної системи голівудського типу і, як правило, називається незалежним кіновиробництвом. Незалежний фільм («фільм інді») — це фільм, що створений без фінансування чи розповсюдження відомої кіностудії. Творчі, бізнесові та технологічні причини разом спричинили зростання незалежного кіновиробництва наприкінці 20-го і на початку 21-го століття.

Слайд 22

Лоракс Месники Американський пиріг: Знову разом Франкенвіні Льодовиковий період 4: Континентальний дрейф Той ще Карлсон!

Слайд 23

Чарлі Чаплін Ча рлі Ча плін (англ. Charlie Chaplin, повне ім'я сер Чарлз Спенсер Чаплін (англ. Sir Charles Spencer Chaplin, Jr.); *16 квітня 1889, Лондон — †25 грудня 1977, Веве, Швейцарія) — англійський та американський кіноактор і кінорежисер 1-ої половини 20-го століття. Визнаний як один з найкращих коміків в історії світового кіно, тричі нагороджений премією «Оскар». Він грав ролі, писав сценарії, продюсував власні фільми. Чаплін був одним з класиків ери німого кіно. За свою кар'єру, яка тривала понад 65 років, він пройшов шлях від вікторіанських сцен британських мюзик-холів, до Голлівуду — центру світового кіномистецтва.

Слайд 24

Чарлі Чаплін

Слайд 25

Франкенштейн Сюжет У своїй лабораторії, обладнаній в старій вежі, молодий учений Генрі Франкенштейн проводить експерименти, результатом яких має стати створення живої матерії з неживої. Він сполучає частини тіл, які разом зі своїм горбатим асистентом Фрицом викрав з могил і зняв із шибениць, і збирає з них жахливу величезну істоту. Залишається вкласти в черепну коробку мозок. Фриц повинен украсти його з лабораторії медичного факультету в університеті. Однак безглуздий помічник замість мозку видатного вченого приносить мозок злочинця. Франкенштейн, не знаючи про це, поміщає дефектний мозок у черепну коробку свого створіння. Наречена Франкенштейна Елізабет, стурбована тим, що її наречений ховається навіть від неї, просить професора Вальдмана вплинути на його колишнього учня. Вони відправляються в стару вежу, де розміщена лабораторія Франкенштейна, незадовго до того, як той починає свій головний експеримент. Під час грози через мертве тіло пропускають струм високої напруги, отриманий від удару блискавки. Чудовисько починає рухатися, воно оживає. "Тепер я розумію, що значить бути богом!" — вигукує в екстазі Франкенштейн.

Слайд 26

Учений тримає чудовисько замкненим у підвалі. Садист Фриц знущається зі створіння, дражнячи його палаючим смолоскипом. Монстр у розпачі й люті розриває окови й вбиває Фрица. Тільки завдяки сильнодіючому заспокійливому, застосованому доктором Вальдманом, чудовисько вдається приспати. Франкенштейн пригнічений. Доктор Вальдман переконує його, що чудовисько вкрай небезпечне. Франкенштейн обіцяє відмовитися від подальших експериментів. Уже в день свого весілля він взнає, що доктор Вальдман задушений у лабораторії, а чудовиська втікло. На березі ріки маленька дівчинка Марія грає зі своїм новим другом — чудовиськом. Вони збирають квіти, кидають їх у воду й дивляться, як вони пливуть за течією. Коли квіти закінчуються, чудовисько кидає дівчинку у воду, вважаючи, що вона теж попливе, однак дівчинка тоне. Убитий горем батько приносить у село тіло своєї дочки . Весілля перетворюється в полювання — жителі села під керівництвом Франкештейна відправляються шукати чудовисько. Раптово Генрі зустрічається віч-на-віч із своїм творінням. Чудовисько збиває його з ніг і відносить непритомне тіло до вітряного млина. Франкенштейн приходить у себе, починається жорстока боротьба. Чудовисько викидає свою жертву з верхнього ярусу, а місцеві жителі підпалюють млин. У величезнім багатті чудовисько гине.

Слайд 27

Кадр з фільму Франкенштейн

Слайд 28

Кращі кіноактори незалежної України

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура