Кіномистецтво
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Історія сучасного французького кіно Сучасне обличчя французького кіно сформувалося лише після Другої світової війни. Після декількох антифашизьких стрічок відбулися кардинальні зміни у сторону гуманізму. Більшість фільмів кінця 1950-х років мали розважальну тематику і були далекими від соціальних проблем. З 1946-го року щорічно проводиться Міжнародний кінофестиваль у Каннах. З 1976 проводиться щорічне нагородження національної кінопремії "Сезар". В кінці 1940 років та на початку 1950-х стали відомі такі зірки французького кіно як: Жерар Філіп, Жан Маре, Марі Казарес, Луі де Фюнес, Серж Реджані та інші. Після війни також отримали світову славу екранізації французької класики: "Червоне та чорне"(1954), "Тереза Ракен"(1953). Та найбільш важливим вважають фільм А.Рене "Хиросима, кохання моє"(1959).
Французька нова хвиля Французька нова хвиля – напрямок кінематографу Франції кінця 1950-х початку 1960-х років. Першим фільмом цього напрямку вважають стрічку «Красень Серж» Клода Шаброля (1958р.)
На вершині "нової хвилі" французького кіно за короткий термін приходять більше 150 нових режисерів, серед яких найпомітнішими були : Жан-Люк Годар, Клод Лелуш,Клод Шаброль, Луі Маль. Режисер Жак Демі зняв мюзикли відомі до сьогоднішніх днів : "Шербурські парасольки"(1964), "Дівчатка з Рошфора"(1967). В 60-70-ті роки світову славу здобули такі французькі актори як: Жана Моро, Жан-Луі Трентінян, Жан-Поль Бельмондо, Катрін Деньов, Ален Делон, Анні Жирардо, а таклж коміки Жерар Депардьє, Пєр Рішар. Сучасне обличчя французького кіно створюють режисери Люк Бессон, Жан-Пєр Жене, Франсуа Озон, та актори Жан Рено, Одрі Тату, Софі Марсо, Кристіан Клавє, Меттю Касовіц. Таким успіх французького кінематографу став можливим завдяки активні підтримці французької влади у розвитку та експорті кіно.
Кіномистецтво США Сучасний період у голлівудському кіно розпочався в кінці 1960-х років з розвалом студійної системи. Інтерес до традиційних, шаблонним студійним фільмів за участю зірок неухильно падав, і багато хто навіть великі кіностудії були поставлені на межу розорення. Студійні боси дивувалися про те, яке кіно хоче бачити глядач, і почалися експерименти. Серед молодих режисерів, яким був даний шанс продемонструвати свої здібності, виявилися Джордж Лукас, Стівен Спілберг, Мартін Скорсезе, Френсіс Форд Коппола, Брайан Де Пальма. І саме ця група режисерів сформувала сучасний кінематограф в тому вигляді, в якому він увійшов в XXI століття. Їхні фільми в кінці 1960-х і на початку 1970-х мали величезний успіх, саме через них виникло слово «блокбастер». Керівники великих студій стали довіряти молодим режисерам, запрошувати їх для зйомок стало модно, тим більше що вони, вийшовши з кіношкіл і маленьких студій, вміли укладатися в дуже невеликі бюджети. Потужна хвиля нового, незвичайного, відвертого кіно 1970-х захопила глядачів і в голлівудському кіно почалася нова епоха.
Голлівудський кінематограф виступає ідеологічним знаряддям, таким собі символом сучасної Америки і засобом формування іміджу цієї держави на світовій арені.
Кіномистецтво Італії Комедія по-італійськи(итал. commedia all'italiana) - різновид кінокомедії, що здобув велику популярність в кінематографі Італії 1950-1970-х років. Вираження народилося під впливом того, що користувався величезним успіхом у всьому світі фільм Пьетра Джерми "Розлучення по-італійськи"(1961). Першим зразком жанру вважається фільм "Зловмисники невідомі" Маріо Моничелли(1958). Виникнувши як реакція на неореалізм з властивою йому похмурістю, комедія по-італійськи по-своєму розвивала його традиції. У цьому сенсі попередниками жанру можна вважати такі фільми як "Дві гроші надії" Ренато Кастеллани(1952) і "Учора, сьогодні, завтра" Витторио Де Сика(1963).
В період свого розквіту - особливо в другій половині 1960-х років - жанр користувався великим успіхом у глядачів, і не лише в Італії, але і в усій Європі. Багато в чому саме цей успіх сприяв запрошенню видатних італійських акторів - Софії Лорен, Вітторіо Гассмана, Джини Лоллобріджиди,Вірни Лізи - на роботу в Голлівуд.Багато в чому успіх комедії по-італійськи був обумовлений участю в ній видатних акторів - Тото, Альберто Сорді, Ніно Манфреді, Уго Тоньяцци, Вітторіо Гассмана, Марчелло Мастроянні.
Кіномистецтво Англії Особливе значення у кінці 50-х початку 60-х грало комерційне англійське кіно, основу якого складав детективний жанр, у тому числі екранізація творів Агати Крісті про Пуаро і Міс Марпл і знамениті фільми про Джеймса Бонда. Найбільш відомий представник комерційного кіно являється вигаданий персонаж Джеймс Бонд. Джеймс Бонд(англ. James Bond), також відомий як "Агент 007", - вигаданий англійський шпигун, що уперше з'явився в книгах Яна Флеминга і отримав широку популярність внаслідок як екранізації цих книг, так і появи цього персонажа в кінофільмах, знятих по сюжетах інших авторів. Флеминг, написавши першу книгу про Джеймса Бонда в 1953 році, потім створив безліч творів з його участю.
Кіномистецтво СССР У СССР значний громадський резонанс викликали кінострічки А.Тарковського”Сталкер”1980,Т.Абуладзе1960 ‘’Чужие дети’’, С.Параджанова”Колір граната”,а також С.Бондарчука 1968 ”Война и мир”,1970 “Ватерлоо’’, Е.Рязанова"Гараж", "Вокзал для двох" і "Жорстокий романс" 1980, 1983, 1984.
Схожі презентації
Категорії