X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Кераміка

Завантажити презентацію

Кераміка

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Кераміка

Слайд 2

Кера міка неорганічні, неметалічні тверді вироби, підготовлені дією тепла з наступним охолодженням. Керамічними називають вироби і матеріали, що одержуються внаслідок спікання глин й їхніх сумішей з мінеральними добавками, а також оксидів і їхніх сполук.

Слайд 3

Кераміка з'явилася в епоху неоліту. Термін кераміка походить від грец. Κεραμεικος — «гончарна глина, плитка, кераміка». грец. Κεραμεικος —Керамікос — назва кварталу гончарів в Стародавніх Афінах.

Слайд 4

Різновиди керамічних виробів Керамічні вироби, що виготовляються в наш час, різняться між собою не стільки ступенем обробки, скільки, насамперед, складом маси, з якої виробляються, і родом глазурі, якою поливаються. Всі вироби кераміки в цьому відношенні поділяються на 2 групи: щільні й пористі.

Слайд 5

До щільних гончарних виробів належать: Фарфор твердий (маса якого майже сплавлена, дрібнозерниста, напівпрозора, пружно-дзвінка, однорідна, тверда, що не піддається дії ножа) Фарфор м'який (легше плавиться, ніж твердий; французький містить масу майже склянисту, з прозорою свинцевою глазур'ю; маса англійського фарфору складається з каоліну, кремнезему, гіпсу і кістяного попелу.) Паріян має склад маси, схожий на англійський, тугоплавкий, жовтуватого кольору, без глазурі. Kappapa - середній між паріяном і кам'яними виробами, слабкопрозорий, білого кольору. Кам'яні вироби складаються з щільної дрібнозернистої маси, білої або забарвленої, що видає звук і на краях зламу просвічує, вони бувають ординарні й ніжні.

Слайд 6

До пористих керамічних виробів належать такі різновиди: Фаянс ніжний - суміш вогнетривкої глини з кремнеземом; покривається прозорою поливою, має основну масу непрозору, недзвінку. Фаянс звичайний, що іноді називається майолікою, має масу червонувато-жовту; після випалу глини з додаванням глинистого мергелю покривається непрозорою олив'яною поливою. Теракота, або обпалена штучна кам'яна маса, що складається з очищеної глини й перетовченого в порошок гончарного бою, без глазурі. Вживається для оздоблення ваз, архітектурних прикрас тощо. Вироби гончарні звичайні, маса яких складається з глини й глинистого мергелю з непрозорою свинцево глазур'ю. Вироби зі звичайної та вогнетривкої глини: будь-який вид цегли, черепиця, дренажні труби тощо.

Слайд 7

Кераміка Стародавньої Греції Давньогрецька кераміка завдяки своїй відносній довговічності є добрим археологічним матеріалом для вивчення мистецтва, побуту та історії Стародавньої Греції. Вазопис Стародавньої Греції включає в себе розпис посудин різних історичних періодів, починаючи від догрецької мінойської культури і до еллінізму, тобто, починаючи з 2500 р. до н. е. і включаючи останнє сторіччя, що передувало появі християнства.

Слайд 8

Періодизація давньогрецького вазопису Міні йська кера міка специфічний тип кераміки, характерний для середньоелладського періоду доісторичної Стародавньої Греції, поступово витісненого мінойською керамікою наприкінці зазначеного періоду.

Слайд 9

Мінійські ойнохоя та канфар, знайдені у похованні дитини, Археологічний музей Олімпії

Слайд 10

Періодизація давньогрецького вазопису Мінойська кераміка характерна кераміка мінойської культури бронзового віку на Криті. В археологічному музеї Іракліону діє відділ мінойської кераміки.

Слайд 11

«Піфоси з медалйонами» в Кносському палаці

Слайд 12

Періодизація давньогрецького вазопису Мікенська кераміка тип давньогрецького вазопису, створеного в період мікенської культури. На території материкової Греції мікенська кераміка витіснила релікти мінійскої кераміки та мінойської кераміки (останню також на Кікладах).

Слайд 13

Ритон

Слайд 14

Періодизація давньогрецького вазопису Геометричний стиль, або Геометрика тип давньогрецького вазопису, характерний для доби кінця «темних віків в Греції» близько 900—700 років до н. е. Геометричний стиль витіснив протогеометричний стиль.

Слайд 15

Пізньогеометрична ваза, Державне античне зібрання, Мюнхен

Слайд 16

Періодизація давньогрецького вазопису Чорнофігурний вазопис Стародавньої Греції відомий також як чорнофігурний стиль або чорнофігурна кераміка, (грец. μελανόμορφα, melanomorpha) — один із основних методів і стилів декорування античних грецьких ваз. Особливо поширений між 7-м і 5-м століттями до н. е., хоча існують зразки, датовані ще 2 століттям до нашої ери.

Слайд 17

Кілікс: сатир грає з ланню, виготовлений в Афінах, знайдений на Родосі

Слайд 18

Періодизація давньогрецького вазопису Червонофігурний вазопис один із найвідоміших стилів давньогрецького вазопису. З'явився приблизно в 530 р. до н. е. в Афінах і проіснував до кінця III ст. до н. е. За кілька десятиліть червонофігурний вазопис витіснив панівний до цього чорнофігурний вазопис. Свою назву червонофігурний стиль отримав завдяки характерному співвідношенню кольорів між фігурами і тлом, прямо протилежному чорнофігурному: тло — чорне, фігури — червоні.

Слайд 19

кілікс «Діоніс у човні» Ексекія Державне античне зібрання. Мюнхен

Слайд 20

Періодизація давньогрецького вазопису Вазопис на білому тлі стиль давньогрецького вазопису, який з'явився в Афінах наприкінці 6 століття до н. е. Вважається, що цю техніку вазопису вперше використав Вазописець Ахілла. Вона полягає в покритті теракотових ваз білим шлікером з місцевої вапняної глини, а потім їх розпису. З розвитком стилю білими стали залишати одяг і тіло зображуваних на вазі фігур.

Слайд 21

Тондо кілікса: Розлючена Менада тримає жезл Діоніса в правій руці, а лівою рукою — тигра. Шипляча змія огортає її голову наче вінець. Вазописець Бриг

Слайд 22

Завдяки написам на вазах, збереглися імена багатьох гончарів і вазописців, починаючи з архаїчного періоду. У випадку, якщо ваза не підписана, щоб розрізняти авторів та їхні твори, стилі розпису, у мистецтвознавців прийнято давати вазописцям «службові» імена. Вони відображають або тематику розпису та її характерні риси, або вказують на місце виявлення або зберігання відповідних археологічних об'єктів.

Слайд 23

Завдяки написам на вазах, збереглися імена багатьох гончарів і вазописців, починаючи з архаїчного періоду. У випадку, якщо ваза не підписана, щоб розрізняти авторів та їхні твори, стилі розпису, у мистецтвознавців прийнято давати вазописцям «службові» імена. Вони відображають або тематику розпису та її характерні риси, або вказують на місце виявлення або зберігання відповідних археологічних об'єктів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура