закріплення букви т
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Урок читання в 1 класі Закріплення букви Т т Оборонько Катерина Олексіївна вчитель початкових класів Уманської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області
І. Організація учнів до уроку. Ось і все, дзвенить дзвінок, В гості йде до нас урок. Буде він у нас цікавий – В ньому казочок чимало.
ІІ. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою. Та-та-та – взята висота. Ти-ти-ти – зможеш підійти. Ті-ті-ті – земля у листі. Ат-ат-ат – мій брат солдат. Теп-теп-теп – розкинувся степ. Стук-стук-стук – лине лісом перегук.
2. Робота над скоромовкою. Літали три, Літали три, Літали три сороки. І сіли три, і сіли три На липу,на високу.
ІІІ. Закріплення отриманих знань Робота з таблицею “Буква Тт” а) читання прямих та обернених складів; та то ту ти ті ат от ут ит іт б) читання слів, поданих в аналітико-синтетичній формі; та кві лі ло то лис ти тіс міс рва
в) читання слів у стовпчиках; торт Тарас порт Тамара спорт Марта спирт Тимко г) читання речень “ланцюжком” з таблиці Он клітка. Там – кролі. Тарас поклав у клітку траву, моркву, капусту.
Робота над загадками. Звуковий аналіз слів – відгадок. А це що за дивина? Приросла до ніг вона. Я від неї утікаю – Ніг моїх не залишає.
Шубка в нього є смугаста, Ну і сам він теж зубастий. Кішки прадід він, повір. Ну, звичайно, та це ж … Має вуса, пишний хвіст І негарну звичку: Спершу добре він поїсть, Потім – вмиє личко.
V. Робота за букварем с. 62 - 63 1. Виразне читання тексту вчителем. 2. Питання – відповіді: вправа “Мікрофон” Як називається казка, яку я вам прочитала? Які дійові особи казки беруть участь у розмові? 3. Інструктаж вчителя перед мовчазним читанням казки. 4. Мовчазне читання казки учнями.
VII. Продовження роботи над текстом казки с. 62 3. Вибіркове читання. Знайдіть і прочитайте речення, в якому повідомляється, хто які ролі виконував у виставі. Де був Котик? Як Лиска просилася до Півника в хатку? Що відповів Півник Лисичці? Що Лиска посипала біля вікна? Як глядачі вітали артистів? Який епізод казки зобразив художник на малюнку с. 63?
IX. Проведення вікторини “Чи знаєш ти казки?” Не зміг сидіти на вікні, У лісі всім співав пісні, Але коли зустрів Лисицю, Та пісня мусила скінчиться.
Бабуся старенька за лісом жила, Онука до неї гостинці несла, Та стрінувся в лісі їй сірий хижак. Ця дівчинка зветься, пригадуєм, як?
Сиднем у земля сиділа. Час настав – і всіх здружила: Діда, бабу, внучку й Хвінку, Мишку та кицюню Мінку.
Як знайшов він колосок, Борошна змолов мішок – Пиріжків напік і з’їв, Ледарів не пригостив.
Заховавшись у корзині, Їде на ведмежій спині, Дивиться, щоб волохатий, Пиріжка не міг узяти.
Х. Підсумок уроку 1. Гра “Продовж речення” Сьогодні на уроці ми вчилися… Найбільше мені сподобалося… Мені було складно… Я хотів би навчитися…
Схожі презентації
Категорії