X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВСТУП ДО ІСТОРІЇ

Завантажити презентацію

ВСТУП ДО ІСТОРІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

ВСТУП ДО ІСТОРІЇ. ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС Презентація створена на основі матеріалів, наданих автором підручника для 5 класу Віталієм Власовим

Слайд 3

Головною метою курсу є: підготовка учнів до успішного опанування систематичних курсів історії України та всесвітньої історії; виховання інтересу до історії, формування початкових уявлень про історію як науку та про історію України як складову світової історії; формування елементарних умінь з історії; поглиблення загальних дидактичних умінь; зацікавлення минулим України.

Слайд 4

Слайд 5

Підручник «Вступ до історії» побудовано так, щоб ви мали змогу не тільки довідатися про минулі часи на теренах України, а й відчути себе дослідниками минувшини.

Слайд 6

Початок роботи з підручником

Слайд 7

Слайд 8

Які саме завдання виконувати і як, вам також підкаже підручник: до історичних текстів, уривків із джерел, фотодокументів та ілюстрацій запропоновано завдання

Слайд 9

Роздивіться фотографію. Як ви гадаєте, коли жили зображені на ній люди? Чому ви так думаєте? Чи знаєте ви щось про те, яким було життя в Україні 100 років тому? Звідки про це можна дізнатися? Чи цікаво вам дізнаватися про те, як жили люди колись?

Слайд 10

Чому це корисно

Слайд 11

Кожній частині навчального тексту передує заголовок і запитання, відповідь на яке обов’язково доповнюйте власними міркуваннями та враженнями від прочитаного.

Слайд 12

Перевірити, як засвоїли матеріал уроку, вам допоможуть завдання «перевірте та оцініть себе». За допомогою запропонованих у цій рубриці завдань ви можете оцінити себе, виставляючи собі за кожне завдання від 1 до 3 балів.

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Новий курс складається з таких розділів: «ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДОВІДУЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ»; «ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ»; «ЯКІ ПАМ’ЯТКИ Є ЧАСТИНОЮ ІСТОРІЇ».

Слайд 17

На цьому уроці ви навчитеся визначати особливості історії як науки про минуле людства; пояснювати, хто такі історики, звідки та як вони довідуються про минулі часи; наводити приклади історичних джерел. складати розповідь про…

Слайд 18

Історичні джерела намалюйте приклад історичного джерела; складіть невеличку розповідь про те, як це джерело може прислужитися історикові.

Слайд 19

Історичні джерела Чи є у вас удома історичні джерела? Що це за джерела? Про що вони свідчать? Розпитайте в бабусі чи дідуся (або в інших дорослих) про їхнє дитинство. Знайдіть відповідні фотографії та підготуйте розповідь «Спогади дитинства моїх бабусі та дідуся (мами й тата)». Підготуйте експонат для виставки історичних джерел у шкільному кабінеті історії «Історія родин – історія народу».

Слайд 20

Як археологічні пам’ятки розповідають про життя людей

Слайд 21

ЛЮДИ В ІСТОРІЇ Стисло характеризувати життя різних груп населення.  Визначати спільне й відмінне в представників різних груп населення. Наводити приклади історичних постатей, що вплинули на історичний розвиток.  Розповідати про Тараса Шевченка

Слайд 22

Слайд 23

Музеї

Слайд 24

Писемні джерела

Слайд 25

Як географічні назви зберігають пам’ять минулих поколінь

Слайд 26

Усні історичні джерела наводити приклади усних історичних джерел; пояснювати, як усні джерела допомагають історикам відтворювати минуле; розповідати на основі джерела про…

Слайд 27

Історична карта

Слайд 28

Історична карта скориставшись картою, покажіть території областей; знайдіть місто – столицю України, міста – обласні центри ; знайдіть міста, розташовані на заході та сході, півночі та півдні; покажіть держави, з якими межує Україна.

Слайд 29

Хронологія в історії

Слайд 30

Хронологічні задачі Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення. Скільки років тому відбулася подія, якщо відома її дата? Задачі на встановлення віддаленості однієї події від іншої. Скільки минуло років від однієї події до іншої? На скільки років ? Задачі на встановлення дати події за її віддаленістю від сьогодення. У якому році відбулася подія, якщо відомо, що від неї минуло ... років?

Слайд 31

Підготовка учнів до виконання творчих завдань Виберіть ті речення, у яких ідеться про Михайла Грушевського, складіть розповідь про нього.   Дізнався багато про Україну з розповідей батька та книжок. Був видатним поетом та художником. Народився в селянській родині. Уславився 10-томною працею «Історія України-Руси». Навчався в Київському університеті. Автор збірки поезій «Кобзар».

Слайд 32

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 1. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Роздивіться фотографію. Які відчуття викликає у вас цей знімок? Доберіть 3—5 прикметників, що характеризують зображену родину. Чи можна твердити, що зображеним на знімкам людям притаманні такі риси, як інтелігентність, доброта, врівноваженість, взаємоповага, любов до рідної землі? Як ви гадаєте, чи вплинула родина на формування видатної української поетеси Лесі Українки. Як саме?

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Історія України