ВСТУП ДО ІСТОРІЇ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ВСТУП ДО ІСТОРІЇ. ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС Презентація створена на основі матеріалів, наданих автором підручника для 5 класу Віталієм Власовим
Головною метою курсу є: підготовка учнів до успішного опанування систематичних курсів історії України та всесвітньої історії; виховання інтересу до історії, формування початкових уявлень про історію як науку та про історію України як складову світової історії; формування елементарних умінь з історії; поглиблення загальних дидактичних умінь; зацікавлення минулим України.
Підручник «Вступ до історії» побудовано так, щоб ви мали змогу не тільки довідатися про минулі часи на теренах України, а й відчути себе дослідниками минувшини.
Які саме завдання виконувати і як, вам також підкаже підручник: до історичних текстів, уривків із джерел, фотодокументів та ілюстрацій запропоновано завдання
Роздивіться фотографію. Як ви гадаєте, коли жили зображені на ній люди? Чому ви так думаєте? Чи знаєте ви щось про те, яким було життя в Україні 100 років тому? Звідки про це можна дізнатися? Чи цікаво вам дізнаватися про те, як жили люди колись?
Кожній частині навчального тексту передує заголовок і запитання, відповідь на яке обов’язково доповнюйте власними міркуваннями та враженнями від прочитаного.
Перевірити, як засвоїли матеріал уроку, вам допоможуть завдання «перевірте та оцініть себе». За допомогою запропонованих у цій рубриці завдань ви можете оцінити себе, виставляючи собі за кожне завдання від 1 до 3 балів.
Новий курс складається з таких розділів: «ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДОВІДУЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ»; «ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ»; «ЯКІ ПАМ’ЯТКИ Є ЧАСТИНОЮ ІСТОРІЇ».
На цьому уроці ви навчитеся визначати особливості історії як науки про минуле людства; пояснювати, хто такі історики, звідки та як вони довідуються про минулі часи; наводити приклади історичних джерел. складати розповідь про…
Історичні джерела намалюйте приклад історичного джерела; складіть невеличку розповідь про те, як це джерело може прислужитися історикові.
Історичні джерела Чи є у вас удома історичні джерела? Що це за джерела? Про що вони свідчать? Розпитайте в бабусі чи дідуся (або в інших дорослих) про їхнє дитинство. Знайдіть відповідні фотографії та підготуйте розповідь «Спогади дитинства моїх бабусі та дідуся (мами й тата)». Підготуйте експонат для виставки історичних джерел у шкільному кабінеті історії «Історія родин – історія народу».
ЛЮДИ В ІСТОРІЇ Стисло характеризувати життя різних груп населення. Визначати спільне й відмінне в представників різних груп населення. Наводити приклади історичних постатей, що вплинули на історичний розвиток. Розповідати про Тараса Шевченка
Усні історичні джерела наводити приклади усних історичних джерел; пояснювати, як усні джерела допомагають історикам відтворювати минуле; розповідати на основі джерела про…
Історична карта скориставшись картою, покажіть території областей; знайдіть місто – столицю України, міста – обласні центри ; знайдіть міста, розташовані на заході та сході, півночі та півдні; покажіть держави, з якими межує Україна.
Хронологічні задачі Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення. Скільки років тому відбулася подія, якщо відома її дата? Задачі на встановлення віддаленості однієї події від іншої. Скільки минуло років від однієї події до іншої? На скільки років ? Задачі на встановлення дати події за її віддаленістю від сьогодення. У якому році відбулася подія, якщо відомо, що від неї минуло ... років?
Підготовка учнів до виконання творчих завдань Виберіть ті речення, у яких ідеться про Михайла Грушевського, складіть розповідь про нього. Дізнався багато про Україну з розповідей батька та книжок. Був видатним поетом та художником. Народився в селянській родині. Уславився 10-томною працею «Історія України-Руси». Навчався в Київському університеті. Автор збірки поезій «Кобзар».
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 1. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Роздивіться фотографію. Які відчуття викликає у вас цей знімок? Доберіть 3—5 прикметників, що характеризують зображену родину. Чи можна твердити, що зображеним на знімкам людям притаманні такі риси, як інтелігентність, доброта, врівноваженість, взаємоповага, любов до рідної землі? Як ви гадаєте, чи вплинула родина на формування видатної української поетеси Лесі Українки. Як саме?
Схожі презентації
Категорії