Українська державність у 1917-1921 рр.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перша настінна карта соборної УНР, на якій відображені усі українські етнічні землі, що у 1919 році були у складі України.
План роботи І. Інформаційна сторінка а) Історичний диктант б) Цифровий диктант ІІ. Творча робота в групах Знаю → Хочу дізнатися → Дізнався ІІІ. Театралізована сторінка Прес-конференція з М. Грушевським П. Скоропадським С. Петлюрою IV. Уроки та наслідки Української державності у 1917-1921 рр. Метод «Мікрофон»
ІІ. Творча робота в групах Центральна Рада ЗНАЮ ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ 1. Час утворення 2. Хто очолив 3. Мета діяльності 4. Соціальна база 5. Збройні сили 6. Аграрна політика 7. Зовнішня політика
Українська Держава ЗНАЮ ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ 1. Час утворення 2. Хто очолив 3. Мета діяльності 4. Соціальна база 5. Збройні сили 6. Аграрна політика 7. Зовнішня політика
Директорія ЗНАЮ ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ 1. Час утворення 2. Хто очолив 3. Мета діяльності 4. Соціальна база 5. Збройні сили 6. Аграрна політика 7. Зовнішня політика
2. Чому П. Скоропадський значну увагу приділяв національно-культурному розвитку? 3. Які факти свідчать про ускладнення внутрішнього та зовнішньополітичного становища Директорії наприкінці 1918 - на початку 1919 року? ЗНАЮ ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ 1. Час утворення 2. Хто очолив 3. Мета діяльності 4. Соціальна база 5. Збройні сили 6. Аграрна політика 7. Зовнішня політика 1. Чому спроба українського народу створити у 1917 - на початку 1918 року міцну демократичну державу зазнала невдачі?
2. Чому П. Скоропадський значну увагу приділяв національно-культурному розвитку? 3. Які факти свідчать про ускладнення внутрішнього та зовнішньополітичного становища Директорії наприкінці 1918 - на початку 1919 року? - недостатньо міцна база державотворення, на яку спиралися керівники революції; - українська національна інтелігенція, що стала на чолі національно-визвольної боротьби, була порівняно нечисленна і досить повільно усвідомлювала необхідність проголошення незалежності; - недооцінка створення міцної армії, здатної захистити народ; - Центральна Рада не зуміла вирішити соціально-економічні питання, особливо, аграрне; - недостатній розвиток національного руху, нездатність його керівників повести за собою мільйонні маси населення. - Гетьман намагався за короткий термін націоналізувати державний апарат, все діловодство вести державною мовою; - організовувались курси українознавства; українізація шкіл; - заснована українська Академія наук; виділялись кошти на організацію великих культурних закладів; - створено Державне видавництво; - гетьман хотів створити умови для національно-культурного відродження України. Все це відбувалося тому, що гетьман в цій сфері мав певну свободу. - країною котилась хвиля арештів; закривались установи, утворені за часів гетьмана; - позбавлена політичних прав інтелігенція; - була відсутня чітка модель державотворення; - влада під тиском обставин перетворювалась на особисту диктатуру С. Петлюри; - особисте протистояння лідерів; розквіт отаманщини; - єврейські погроми. Найважливішою причиною поразки Директорії була неспроможність її створити стабільний політичний режим: державний апарат, армію, систему законодавчих і виконавчих органів. ЗНАЮ ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ 1. Час утворення 2. Хто очолив 3. Мета діяльності 4. Соціальна база 5. Збройні сили 6. Аграрна політика 7. Зовнішня політика 1. Чому спроба українського народу створити у 1917 - на початку 1918 року міцну демократичну державу зазнала невдачі?
ІІІ. Театралізована сторінка Прес-конференція з Михайлом Грушевським Павлом Скоропадським Симоном Петлюрою
Схожі презентації
Категорії