Створюємо графічні зображення за поданим планом
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інформатика. 5 клас Тема 3. Графічний редактор За підручником авторського колективу Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, Н.А. Саражинська Робота вчителя Кравчук Г.Т., СЗШ І – ІІІ ступенів №8 м. Хмельницького
«Передай тепло по колу» Відчуйте в собі тепло та доброту. Потріть долоні одна об одну, щоб відчути ще більше тепло. «Зліпіть» уявну кульку з вашого тепла і добра та «передайте» її однокласнику. Подаруйте щиру посмішку один одному. Вона поведе вас дорогою тепла, дорогою добра.
Завдання 1. Створення плану Визнач та запиши, які інструменти треба використати для побудови. Скільки об’єктів слід створити за допомогою кожного з інструментів та які значення властивостей треба змінити? Запиши послідовність дій, які треба виконати, щоб швидко побудувати частину малюнка, якщо якусь частину вже побудовано Варіант 1 Варіант 2 Склади план, як створити зображення частини малюнка за зразком:
Завдання 2. Об’єкти із зображення Розглянь малюнок. Утвори три групи об’єктів, які мають однакову форму, та знайди кількість об’єктів у кожній групі. До першої групи включи однакові об’єкти, які можна отримати копіюванням за допомогою буфера обміну. До другої — які мають однакову форму, та їх можна отримати з іншого поворотом на прямий кут. До третьої групи — об'єкти, які мають однакову форму, але кожен з них є дзеркальним відображенням іншого. Запиши в зошит кількість об’єктів у кожній із груп Варіант 1 Перша та друга група Варіант 2 Перша та третя група
Завдання 3. Композиція за планом Відкрий у середовищі графічного редактора Paint файл Аркуш у клітинку, що зберігається в папці Графічний редактор\Практичні роботи Проаналізуй, які інструменти слід використати, щоб створити зображення, як на зразку. Запиши кількість об’єктів, які потрібно створити за допомогою кожного з інструментів Створи зображення за планом: Намалюй у нижній частині зображення прямокутник, за фарбований зеленим кольором. Коригуй розміри та розміщення прямокутника, поки навколо нього відображена пунктирна рамка. Використовуючи інструмент/7/н/я, намалюй кораблик. Оби рай колір та товщину ліній за зразком. За допомогою інструмента Овал намалюй сонце і хмари. Обирай колір заповнення фігури за зразком. Збережи результат у файлі з іменем Композиція в папці Практична робота.
Завдання 4. Чаклун Відкрий у середовищі графічного редактора Paint файл Пазли Чаклун, що зберігається в папці Практична робота. Створи зображення чаклуна за зразком: Використовуй готові ескізи частин зображення, розмісти їх у правильній послідовності. Збережи результат у файлі з тим самим іменем у папці Практична робота.
Завдання 5. Пейзаж Відкрий у середовищі графічного редактора Paint файл Заготовки Пейзаж, та окремі файли для розфарбовування та вставляння в малюнок з пейзажем, що зберігаються в папці Практичні роботи. Використайте зображення окремих об’єктів, щоб створити пейзаж. Прикладом може бути такий малюнок: При створенні зображення дотримуйся такого плану. Визнач, які об’єкти будуть відображені на малюнку. Подумай, які з об’єктів будуть використані на малюнку кілька разів (іншого розміру або відображені). Обери, які з об'єктів будуть розташовані на задньому плані — їх розміщуй у першу чергу. Останніми додавай об’єкти, що мають бути на першому плані. Збережи результат у файлі з тим самим іменем у папці Практична робота.
Завдання 6. Танграм У середовищі графічного редактора Paint створи новий документ Використовуй інструменти для побудови геометричних фігур та ліній, щоб створити зображення квадрата, що поділений на 7 фігур для гри «танграм», як на зразку. Всередині великого квадрата мають бути розміщені такі фігури: 2 однакові великі трикутники, один трикутник середнього розміру, 2 однакові маленькі трикутники та два чотирикутники, один з яких — квадрат. Розфарбуй фігури в різні кольори. Збережи результат у файлі з іменем Танграм у папці Практична робота.
УЗАГАЛЬНЮЄМО «Добро починається з тебе» Учні твого класу вирішили підготувати паперові іграшки для дитячого садочка з вашого мікрорайону. Діти люблять одягати ляльок в різний одяг. Створи зображення ляльки та одягу. Скористайся таким прикладом. Придумай національні вбрання для ляльок. Підготуй різні набори. Результати надрукуй та виріж. Працюємо в проекті. Завдання для домашньої роботи
Домашнє завдання Читати § 23 Оцінити свої знання та вміння за допомогою тверджень на ст. 188 Творче завдання Робота над проектами (на вибір Проект 1-3 ст. 187-188)
Схожі презентації
Категорії