Створення дистанційних навчальних модулів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
* Форум партнерів Швейцарсько-українського проекту “Підтримка децентралізації в Україні” DESPRO Розробка дистанційних навчальних модулів Ольга Кірєєва 13-15 грудня 2011 р., м. Ялта
* Співпраця з проектом: Семінар-тренінг “Вступ до управління знаннями” – 25-27 березня 2011 р. Майстерня “E-Learning та управління знаннями” – 15-18 серпня 2011 р. Розробка та тестування дистанційного курсу “Основи регіональної соціальної політики” – жовтень-грудень 2011 р. Управління знаннями – навчальна поїздка до Швейцарії – 20-26 листопада 2011 р. Учасник робочої групи з написання посібника “Управління знаннями в місцевих та регіональних органах влади”
* Підсумки семінару-тренінгу “Вступ до управління знаннями” поглиблення уявлення щодо концепції управління знаннями ознайомлення з наявним досвідом управління знаннями в державному та приватному секторах отримання методичних рекомендацій щодо викладання відповідної навчальної дисципліни налагодження професійних контактів з українськими та іноземними колегами започаткування віртуальної професійної мережі з управління знаннями на веб-платформі проекту DESPRO ознайомлення з системою дистанційного навчання e-Learning та досвідом її впровадження як для приватного, так і публічного секторів в Україні
* Майстерня “E-Learning та управління знаннями” бажання вдосконалення викладацької діяльності, розробки нових курсів необхідність досвіду використання інформаційних технологій в навчальному процесі, інтерактивних методів навчання перспектива використання засобів дистанційного навчання у викладацькій роботі
* В межах створення Інтернет-порталу Міжрегіональної інформаційно-освітньої мережі для об’єднання інформаційних ресурсів Національної академії державного управління при Президентові України, регіональних інститутів державного управління та інших навчальних закладів, які надають освітні послуги в галузі державного управління, для забезпечення системності процесів створення, аналізу, збереження та поширення інформаційних ресурсів та знань у секторі державного управління та місцевого самоврядування за технічної підтримки (рішення-платформи) проекту DESPRO розроблено дистанційний курс «Основи регіональної соціальної політики»
* Мої враження від курсу тільки позитивні! Сподобалося спілкування з колегами в такому форматі, здобула навичок вирішення питань в режимі он-лайн, отримала досвід спілкування в чаті. Одним словом - суперово!!! Сподобалось обмінюватись думками на форумах, для себе багато цікавого засвоїла та обов'язково деякі обговорені питання будуть враховані в роботі. Нажаль, в чаті тільки раз спілкувалась, але вважаю, що це тільки початок. Взагалі, мені було цікаво працювати з усіма Вами, дякую. Цікава форма навчання, особливо сподобалося обговорення на форумі, можна в спокійних умовах висловитися щодо питання, але інколи наше обговорення заводилося в такі “дебрі”, які не були навіть близько від початку обговорення. Інколи складно було зрозуміти сутність завдання. Розумієш як складно написати так щоб було ясно. Добре організована перевірка тестами, особливо, що зразу ж ти бачиш правильність відповіді. Спочатку була плутанина з чатами і як в них працювати, але все потім стало зрозуміло. Дуже позитивне враження в цілому від навчання таким методом. Це нова, цікава, модернізована форма навчання!!!! Лекції, семінари в аудиторії це одно. А тут в он-лайн - це зовсім інше. Інколи в аудиторних заняттях дещо не встигнеш сказати, поділитися своєю думкою, а тут на форумі, або в чаті, або на обговоренні якихось тем, завжди можна висловитися, поділитися своїми думками, знайти малюнки які відповідають темі…
* Дистанційний курс: для слухачів (студентів): опрацювання роботи в командах; розвиток вміння формулювати думки і не боятися їх презентувати; вміння “слухати і чути” інших; відчуття “духу” змагальності; позитивний настрій та дружня атмосфера; можливість креативу та інновацій тощо… для викладача: чітка організація робочого часу; можливість охопити (залучити) всіх слухачів (студентів) до процесу; корегування курсу у відповідності з потребами слухачів (студентів) – наявність зворотного зв'язку; можливість використання різноманітних форм та засобів навчання (форум, чат, тести, групові та індивідуальні завдання і т.п.); більш практичне спрямування навчального курсу; широкі можливості спілкування з аудиторією; зручність оцінювання; отримання нової інформації тощо…
* Перспективи співпраці з проектом Розробка та пілотне тестування навчання у дистанційному форматі за темами «Управління людськими ресурсами» та «Прогнозування і моніторинг соціально-гуманітарного розвитку на державному та регіональному рівні» (Центр підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування). Доповнення змісту релевантних дисциплін, що викладаються за магістерськими програмами «Державне управління», «Публічне адміністрування» темами «Управління знаннями в публічному секторі». Участь професорсько-викладацького складу в змістовному наповненні «Порталу знань для оптимізації процесу прийняття рішень органами місцевої влади та місцевого самоврядування». Участь професорсько-викладацького складу кафедри в міжнародних та національних науково-комунікативних заходах у сфері публічного управління з доповідями за проблематикою упровадження управління знаннями в діяльність органів публічного управління в Україні. Організація та проведення науково-комунікативних заходів: - Всеукраїнська міжвузівська конференція студентів та молодих вчених "Становлення публічного адміністрування в Україні"; - круглий стіл "Знання як стратегічний ресурс суспільного розвитку"; - Регіональна науково-практична конференція за міжнародною участю "Проблеми управління соціальним та гуманітарним розвитком“.
* Перспективи співпраці з проектом Включення напряму «Упровадження практик управління знаннями в публічному секторі України» до переліку науково-дослідних робіт. Пілотне тестування навчання у дистанційному форматі за модулем «Результативність і ефективність державного управління та місцевого самоврядування» дисципліни «Територіальне управління в Україні в умовах реформ» (нормативна дисципліна магістерської програми за спеціальністю «Публічне адміністрування»). Розробка модуля «Управління змінами» дисципліни «Public Management та процеси децентралізації в Європі» (нормативна дисципліна магістерської програми за спеціальністю «Публічне адміністрування») для подальшого використання у дистанційному форматі
* Не в количестве знаний заключается образование, а в полном понимании и искусном применении всего того, что знаешь Георг Гегель
Схожі презентації
Категорії