ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ БАГАТОВИМІРНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ CRM-СИСТЕМИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПРОГРАМНИЙ МОДУЛЬ БАГАТОВИМІРНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ CRM-СИСТЕМИ Гнаповська Л.М., Яровий А.А. Вінницький національний технічний університет Кафедра комп'ютерних наук
Актуальність теми CRM-системи сьогодні впроваджуються на підприємствах будь-якого масштабу з метою підвищення ефективності роботи на підприємстві та збільшення кількості клієнтів. Зараз на ринку існує декілька CRM-систем, які активно використовуються на підприємствах.
Актуальність теми Серед них Siebel CRM, Sales Expert – призначені для використання на підприємствах переважно великого бізнесу. Такі CRM-системи як Goldmine BCM та WinPeak СRМ Mid використовуються на підприємствах середнього та малого бізнесу.
Основні завдання дослідження дослідження особливостей CRM-систем як окремого класу програмного забезпечення; розгляд доцільності розробки CRM-системи для обраної предметної області “ Фотостудія ”; вибір методів та засобів для реалізації модуля багатовимірного аналізу даних як складової CRM-системи ; розробка модуля багатовимірного аналізу даних; використання результатів багатовимірного аналізу для підтримки прийняття рішень в обраній предметній області.
Визначення CRM-системи CRM-система – програмно-апаратний комплекс, в логіку функціонування якого закладена автоматизація процесів CRM-стратегії.
Базові функції CRM-системи Управління контактами і клієнтською базою; Управління продажами; Управління часом (таймменеджмент); Підтримка та обслуговування клієнтів; Управління маркетингом; Звітність для вищого керівництва; Інтеграція з іншими системами; Синхронізація даних;
Послідовність роботи системи багатовимірного аналізу Послідовність здійснення багатовимірного аналізу наступна: отримання даних у вигляді двовимірної таблиці або результату виконання SQL запиту; кешування даних і перетворення їх у багатовимірний куб; відображення побудованого багатовимірного куба за допомогою крос-таблиці або діаграми. У загальному випадку, до одного багатовимірного куба може бути підключена довільну кількість віртуальних таблиць.
Принцип побудови сховища даних (Data Warehouse) Сховище даних має бути побудоване таким чином, щоб інформація зберігалася протягом визначеного періоду. Інтелектуальний аналіз базується на тому, що система, використовуючи дані, накопичені протягом даного періоду, створює певні висновки щодо тенденцій, які склалися протягом досліджуваного періоду.
Реалізація сховища даних Сховище даних обраної предметної області “Фотостудія” реалізовано за допомогою реляційної бази даних у вигляді схеми «сніжинка». Оскільки виміри є складними, то обрана схема надає можливість описати структуру сховища. В сховищі даних визначено єдину таблицю фактів та таблиці виконують роль вимірів відповідно до предметної області.
Результати розробки Розроблена система була використана як основа для реалізації системи підтримки прийняття рішень щодо закупки товару відповідно до попиту в предметній області «Фотостудія» на основі результатів багатовимірного аналізу даних. Що дозволило більш ефективно використовувати дані про клієнтів та продажі, підвищити ефективність роботи персоналу та залучити нових клієнтів.
Схожі презентації
Категорії