КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПЛАН Історія створення комп’ютерних ігор. Класифікація комп’ютерних ігор Мистецтво створення комп’ютерних ігор Геймери. Типи геймерів. Залежність від комп’ютерних ігор. Найпопулярніші міфи про комп’ютерні ігри.
Історія створення ком’ютерних ігор Історія створення комп'ютерних ігор бере свій початок у далекому 1972 році. У цей час запускається перший проект Понкі невеликої компанії Атарі. Це була чорно-біла убога, як зараз нам здається, гра. Тим не менш, вона принесла перші гроші, і спрямували інженерів-комп'ютерників рухатися далі.
Класифікація комп’ютерних ігор На сьогоднішній день найбільш відомою є класифікація комп'ютерних ігор за жанрами. Жанр - це сукупність творів, що об'єднуються: спільним колом тем або предметів зображення; авторським ставленням до предмета, особи або явищу: карикатура, шарж; способом розуміння і тлумачення: алегорія, фантастика.
Мистецтво створення комп’ютерних ігор Створення комп’ютерної гри – творчий процес, здійснюваний однією людиною або групою людей, що складається з декількох етапів і дозволяє реалізувати взаємодію гравця з ігровим світом.
Умовно можна виділити шість основних етапів створення комп’ютерної гри: Концепція. Програмування. Дизайн рівнів. Графіка. Звукове оформлення. Тестування.
Геймери. Типи геймерів. Ґеймер (від англійського gamer — гравець) — людина, що захоплюється грою у відеоігри. Історично, в індустрії та культурі відеоігор склалися підгрупи гравців: Казуальний геймер (Людина, яка віддає перевагу нескладним відеоіграм, які не потребують значних витрат часу для гри і є простими в освоєнні. Жанр чи платформа не є вирішальними факторами у виборі гри). Хардкорний геймер (Геймери, які витрачають значний час на гру і пов'язану культуру, тобто активно спілкуються на веб-сайтах, слідкують за, або відвідують змагання, виставки та презентації. Вони не цураються ігор, які потребують значних витрат часу та сил, виділяючм їм більшу частину свого вільного часу). Прогеймер (Геймер, який грає для заробітку. Абсолютна більшість його ігрового часу присвячена тренуванням для участі у змаганнях з якоїсь відеогри. Різниця між прогеймером та хардкорним гравцем лежить у рівні фінансової залежності від ігор. Професійні геймери можуть підписувати контракти зі спонсорами, які будуть фінансувати витрати на змагання та тренування, в обмін на рекламу).
Залежність від комп’ютерних ігор Термін «комп’ютерна залежність» вперше був використаний в 1990 році. Психологи її класифікують, як форму емоційної «наркоманії». Для залежного підлітка стає важливим не результат гри, а її процес, у якому він втрачає контроль над часом.
Найпопулярніші міфи про комп’ютерні ігри. Міф, що дівчата не грають в комп'ютерні ігри Міф, що жорстокі ігри у підлітків викликають агресію Міф, що в стратегії можна грати тільки на комп'ютерах Міф, що скоро перестануть випускати ігри на фізичних носіях
Джерела: http://reshebnik.rv.ua/porady/istoriya-kompyuternyh-ihor-trohy-pro-kompyuterni-ihry/ http://ref.co.ua/28761-Komp_yuternye_igry.html http://uk.wikipedia.org/wiki/Геймер
Схожі презентації
Категорії