X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Кодування та декодування повідомлень

Завантажити презентацію

Кодування та декодування повідомлень

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Кодування та декодування повідомлень За новою програмою Урок 6 3 3

Слайд 2

Логічна розминка Розділ 2 § 6 Логогрифи – загадки, в яких додаванням до зашифрованого слова чи вилученням з нього певної букви утворюємо нове слово. На минулому уроці ми з вами вивчили вид загадок – логогрифи. Що таке "логогрифи"? 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 3

Спробуйте розгадати логогриф Розділ 2 § 6 Без Т - вода кипить, А з Т -учень за нею сидить (Пара– парта) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 4

Логічна розминка Розділ 2 § 6 Метаграми – це загадка, для відгадування якої треба в слові одну літеру замінити іншою. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 5

Спробуйте розгадати метаграму Розділ 2 § 6 Полохлива i струнка, 3 роду оленів вона. Коли ж змінити К на З, Птах у лісі закує. (Козуля – зозуля) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 6

Спробуйте розгадати метаграму Розділ 2 § 6 Я є в одежі, а коли змінити другу букву, то стану маленькою тваринкою, що любить гратися з дітками (Кишеня- кошеня) 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 7

Загадкові повідомлення Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 8

Загадкові повідомлення Розділ 2 § 6 Правило кодування: кожну літеру повідомлення замі нили її порядковим номером в алфавіті. 18 1 14 2 12 16 31 29 19 32 21 12 28 15 19 32 24 15 21 1 13 18 11 8 6 18 12 20 21 19 Найбільшою річкою України є Дніпро 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 9

Загадкові повідомлення Розділ 2 § 6 Правило кодування: кожну літеру повідомлення замі нили її порядковим номером в алфавіті, але відлік літер починається з кінця алфавіту. 30 15 31 27 13 18 33 16 33 20 31 23 4 33 30 15 13 33 19 33 13 14 33 11 Говерла Найвища Гора Карпат 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 10

Загадкові повідомлення Розділ 2 § 6 Правило кодування: кожну літеру повідомлення замі нили на наступну в алфавітній послідовності. Лпотуіуфчїа птопгоік иблпо Флсбйоі Конституція основний закон України 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 11

Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 12

Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 13

Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 14

Висновки Розділ 2 § 6 Інформацію отримують, передають і зберігають у ви гляді повідомлень. Повідомлення можна подати текстовим, звуковим, графічним, відео та комбінованим способами, а також у вигляді умовних сигналів і жестів. Збереження повідомлення завжди пов’язано з носієм повідомлення. На вибір носія впливає спосіб подання по відомлення, термін його зберігання та спосіб отримання повідомлення із цього носія. Зафіксовані повідомлення називають даними. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 15

Способи подання повідомлень Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 16

Висновки Розділ 2 § 6 Процес обміну інформацією завжди відбувається як пе ретворення інформації на повідомлення, і навпаки – пові домлення на інформацію. Джерело інформації складає на її основі повідомлення, а приймач здійснює зворотний процес: сприймає повідомлення, опрацьовує його і отри мує в такий спосіб інформацію. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 17

Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 18

Висновки Розділ 2 § 6 Під час зберігання або передавання повідомлень від бувається кодування повідомлень, тобто подання їх за допомогою визначеного набору символів. Символ – це умовне позначення якогось предмета, поняття або явища. Наприклад, учень пише диктант. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 19

Висновки Розділ 2 § 6 Технічні пристрої передають повідомлення за допомо гою сигналів. Наприклад, якщо ви передаєте текстове по відомлення (смс) по мобільному телефону, то телефонний апарат перетворює текст повідомлення на послідовність радіосигналів. Інший телефонний апарат, що сприймає по відомлення, перетворює отримані радіосигнали на послі довність літер, які і зможе прочитати адресат. Обидва пе ретворення повідомлення – з текстової форми на сиг нальну та із сигнальної форми на текстову – виконуються за певними правилами. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 20

Висновки Розділ 2 § 6 У багатьох сучасних технічних пристроях використову ють цифровий спосіб кодування повідомлень. До них на лежить і комп’ютер. 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 21

Розгадай ребус Розділ 2 § 6 е=і Монітор 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 22

Розгадай ребус Розділ 2 § 6 Сканер і=а С 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 23

Домашнє завдання Розділ 2 § 6 Проаналізувати § 6, ст. 28-34 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 24

Фізкультхвилинка Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 25

Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 26

GCompris Код 121212 Розділ 2 § 6 3 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua 3

Слайд 27

Дякую за увагу! За новою програмою Урок 6 3 3

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика