X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інформатика

Завантажити презентацію

Інформатика

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

«Знайди слова»

Слайд 2

Арифметичні операції та вирази

Слайд 3

Арифметичні операції та вирази

Слайд 4

Арифметичні операції та вирази арифметичні: +, - *, / ; порівняння: , =; логічні: і, або, не; текстові: порівняння, об’єднання; обробки подій. Арифметичні вирази описують правила обчислення значення деякої величини. Операнди в арифметичних виразах з‘єднуються символами арифметичних операцій:

Слайд 5

Логічні вирази Прості логічні вирази – це два арифметичні вирази, з‘єднанні символами відношення (порівняння). Складенні логічні вирази – цепрості логічні вирази, до яких застосовуються логічні операції і (and), або (or), не (not). Логічна операція і (and). Повертає значення «істинно», коли обидва вирази істинні. Логічна операція або (or). Повертає значення «істинно», коли хоча б один з виразів істинний. Логічна операція не (not). Повертає значення «істинно», якщо вираз хибний, та значення« хибно», якщо вираз істинний.

Слайд 6

Працюємо за комп’ютером

Слайд 7

Створити проект для обчислення значення виразу a+ (n – 1)*d. Надати створеним змінним числових значень: a = 5, d = 10, n = 2.

Слайд 8

Самостійне виконання вправ Завдання 2. Створіть проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a*с –b)*b. Значення змінних уводяться з клавіатури. Завдання 3. П’ятеро учнів змагалися у швидкості набору символів на клавіатурі. Перший за одну хвилину надрукував 81 символ, другий – 78, третій – 75, четвертий – 72, а п’ятий – 69 символів. Розробіть алгоритм підрахунку загальної кількості надрукованих символів.

Слайд 9

Домашнє завдання Записати у вигляді блок-схем алгоритм для розв’язання такої задачі: Четверо учні збирали гриби. Перший учень зібрав 1,6 кг грибів, а кожний наступний учень – на 0,6 кг більше за попереднього. Учні склали гриби і поділили їх між собою порівну. Розробіть алгоритм визначення маси грибів, що дісталася кожному учневі.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика