Атестаційні матеріали з англійської
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
АТЕСТАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ Вчителя англійської мови Мартоніської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Селівестренко Ірини Григорівни
Селівестренко І. Г. Закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут імені В. Винниченка в 1995 році; Стаж роботи 19 років; Нагороди: Грамоти відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації, 2000 та 2008 роки; Почесна грамота Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, 2004 рік
MY CREDO I am a teacher. I was born the first moment that a question leaped from the mouth of a child. I have been many people in many places. Throughout the course of a day, I have been called upon to be an actor, friend, nurse and doctor, coach, finder of lost articles, money-lender, taxi driver, psychologist, substitute parent, salesman, politician, and a keeper of the faith. I am the most fortunate of all who labor. I am a teacher... and I thank God for it every day. John Wayne Schlatter
ЗМАГАННЯ “А я просто українка , україночка” КОНКУРС “ЮНІ ГОСПОДАРОЧКИ” КОНКУРС “РОЗМАЛЮЙ ПІЧ”
СВЯТКОВИЙ ВОГНИК ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА ВІТЧИЗНИ. ВІТАЄМО І РОЗВАЖАЄМО НАШИХ ХЛОПЦІВ - ОДНОКЛАСНИКІВ
ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ: “ РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ”
Ключові принципи комунікативно-орієнтованого навчання: в учнів стимулюються когнітивні процеси; учні — активні учасники процесу навчання; учнів заохочують висловлювати свої думки, виявляти свої почуття і використовувати свій досвід; учні беруть участь у навчальному процесі, який імітує або створює реальну ситуацію; учнів заохочують працювати разом; учнів заохочують брати на себе відповідальність за власне навчання і розвивати вміння навчатися. "І never teach mу рupils I only attempt to provide the conditions in which they can learn" (A. Einstein)
ХАРАКТЕРНІ РИСИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ Двобічний характер; Спільна діяльність вчителя та учнів; Керування процесом учителем; Різноманітність форм; Цілісність та єдність; Мотивація та зв’язок з реальним життям; Виховання та розвиток особистості учнів одночасно з процесом засвоєння нових знань.
ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ НА УРОКАХ Дискусії Дебати «Мозковий штурм» Діалог Рольова гра Робота в парах Робота в групах Метод проектів «Карусель» «Навчаючись — учусь» та інші активні та інтерактивні вправи комунікативної направленості
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ НАД ДАНОЮ ПРОБЛЕМОЮ: НАБУТТЯ УЧНЯМИ НАВИЧОК РОЗМОВНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ВМІНЬ ПРАКТИЧНО ЇХ ВИКОРИСТОВУВАТИ ВІДПОВІДНО ДО СИТУАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ
МЕТА НАВЧАННЯ ДОСЯГАЄТЬСЯ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКИХ ЗАВДАНЬ: ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ; ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ; ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ, ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ, КУЛЬТУРИ ПОЛЕМІКИ, КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ, САМОСТІЙНОГО АНАЛІЗУ ТА ОЦІНЮВАННЯ ВИВЧЕНОГО; ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ, ДУХОВНОГО СВІТУ ЛЮДИНИ, ЇЇ МОРАЛЬНИХ ТА ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ.
Пам’ятка для учнів: ВЧИСЯ СПІЛКУВАТИСЬ! Пам'ятай! Ми вчимося спілкуватись іноземною мовою, а не просто розмовляти. Спілкування і розмова — не одне і те ж саме. Розмовляти можуть і роботи. Спілкуватись можуть тільки люди. Будь доброзичливим у спілкуванні! Будь ініціативним! Пам'ятай: боязкість чи розв'язність однаково гальмують спілкування, а іноді роблять його неможливим. Грай! Будь артистом! Умій перевтілюватись під час рольових ігор не тільки зовні. Умій забувати, що ти учень. Будь емоційним! Емоції здатні примусити співрозмовника слухати тебе. Не мовчи, не бійся помилок! Бійся мовчання! Мовчання — це якір, який ніколи не дасть тобі вийти в яскравий світ людського спілкування. Не бійся невдач! Невдача — це камінь, яким вимощена дорога ДО УСПІХУ!
висновок Використання інтерактивних технологій сприяє: Розвитку мовних та творчих здібностей дітей; Вміння працювати з опорами , перебудовувати мотиваційну сферу; Підвищенню інтересу учнів до вивчення предмета; Розвиткові творчої уяви, фантазії в учнів; Розкриттю особистісних якостей і творчого потенціалу учнів
Схожі презентації
Категорії