X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Цукор

Завантажити презентацію

Цукор

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міністерство освіти і науки Національний авіаційний університет Інститут екологічної безпеки Кафедра хімії і хімічної технології Курсова робота із дисципліни: « Альтернативні палива.»  на тему:  «Біодизельне паливо. Переваги та недоліки використання біодизельного пального.»  Виконав: студент Ганський М.М групи ХП-505 ІЕБ       Київ 2016

Слайд 2

Паливо для автомобільних та тракторних дизельних двигунів можна одержувати не лише з нафти. Альтернативним його джерелом може бути біологічна маса рослинного походження, точніше, рослинна олія. Отримують біодизельне паливо внаслідок хімічної реакції з рослинних жирів. Найчастіше використовують ріпакову олію, бо вона найдешевша. Але можна використовувати й соняшникову, кукурудзяну, соєву тощо.

Слайд 3

Біодизельне паливо - це екологічно чистий вид палива, альтернативний по відношенню до мінеральних видам, одержуваний з рослинних масел, і використовуваний для заміни (економії) звичайного дизельного палива.

Слайд 4

Виробництво біодизельного палива буде рости швидше, ніж етанолу, і до 2017 року досягне десь 24 мільярдів літрів в порівнянні з майже 11 мільярдами літрів в кінці 2007 року.

Слайд 5

Перспективи біопаливної промисловості в Україні На 2015 рік в країні існують потужні підприємства, що виробляють біодизельне обладнання: -ООО «Завод УКРБУДМАШ» м. Полтава; -Завод «Біодизель-Крим», АРК Крим, м. Сімферополь; -ООО «НПО Специальные технологии» м. Краматорськ, Донецька область; -ООО «Запорізький біопалив ний завод» м. Запоріжжя, Запорізька область. У світі діють біодизельні програми, що залучають інвесторів до виробництва екологічно чистого палива (табл. 1) Таблиця 1. Діючі біодизельні програми Країна Вимоги Європейський союз 5,75 % біопалив до 2012 року Канада 2 % біодизеля в автомобільному та топковому паливі до 2012 року Японія 5 % з березня 2007 року вміст біодизеля в дизельному паливі Німеччина 5 % в автомобільному паливі з 1 лютого 2007 року США 5 % вміст біодизеля в дизельному паливі з травня 2009 року Португалія 10 % в автомобільному паливі з 2010 року

Слайд 6

Процеси переробки рослинних олій для виробництва біодизельного палива Реакція переетерифікації. Переетерифікацією називається реакція обміну ацилами при взаємодії молекул двох різних складних естерів. Загальна схема процесу переетерифікації складних естерів, що відрізняються складом їх жирних кислот, представлена формулою: R1 – CO – O – R2 + R3 – CO – O – R4 → R1 – CO – O – R4 + R3 – CO – O – R2

Слайд 7

Слайд 8

Порівняльна характеристика стандартних специфікацій ДСТУ 6081, EN 14214, ASTM D6751 № Назва показника EN 14214 ДСТУ 6081 ASTM D6751 1 Вміст естерів, не менше, % об. 96,5 96,5 ____ 2 Густина 5ºС, кг/м3 860 – 900 860 – 900 ____ 3 В’язкість при 40 ºС, мм2/с 3,5 – 5,0 3,5 – 5,0 1,9 – 6,0 4 Температура спалаху, ºС, не менше 120 120 130 5 Масова частка сірки, мг/кг, не більше ніж 10 10 15 6 Коксованість 10% залишку перегонки, %, не більше ніж 0,3 0,3 ____ 7 Цетанове число не меше ніж 51,0 51,0 47 8 Зольність, % мас., не більше ніж 0,02 0,02 0,02 9 Масова частка води: мг/кг, не більше ніж  500  500 500 10 Вміст механічних домішок: мг/кг, не більше ніж  24  24 11 Випробування на мідній пластинці Витримує клас 1 Витримує клас 1 Витримує клас 3 12 Окисна стабільність за температури 110 ºС, год, не менше ніж 6,0 6,0 3 13 Кислотне число, мг КОН на г, не більше ніж 0,50 0,50 0,50 14 Йодне число, г йоду на 100г, не більше ніж 120 120 ____

Слайд 9

15 Масова частка метилового естеру ліноленової кислоти, %, не більше ніж  12,0  12,0 ____   16  Масова частка метанолу, %, не більше ніж  0,20  0,20 0,20 17 Масова частка вільного гліцерину, %, не більше ніж 0,02 0,02 0,02 18 Масова частка моногліцеридів, %, не більше ніж 0,80 0,80 ____ 19 Масова частка дигліцеридів, %, не більше ніж 0,20 0,20 ____ 20 Масова частка тригліцеридів, %, не більше ніж 0,20 0,20 ____ 21 Масова частка загального гліцерину, %, не більше ніж 0,25 0,25 0,24 22 Масова частка фосфору, мг/кг, не більше ніж 10 10 10 23 Масова частка лужних металів: (Na+K), мг/кг, не більше ніж (Ca+Mg), мг/кг, не більше ніж   5,0 5,0   5,0 5,0   5,0 5,0 № Назва показника EN 14214 ДСТУ 6081 ASTM D6751

Слайд 10

Переваги біодизельного палива Біологічна нешкідливість. Біодизель, потрапляючи в оточуюче середовище підлягає практично повному біологічному розкладу: в грунті або в воді мікроорганізми за місяць переробляють близько 99 % біодизеля. Відносно «чисте» паливо». В світовій практиці лімітується ряд компонентів вихлопних газів, серед них: оксид вуглецю (II), незгорівші вуглеводні, оксиди азоту NOX та сажа. Очевидні переваги біодизеля по продуктам згорання: оксиду вуглецю (II), вуглеводнів, залишкових частинок, сажі. Малий вміст сірки. Біодизель у порівнянні з мінеральним аналогом майже не містить сірки (< 0,001%) і відповідно знижує знос паливної системи. Гарні змазчувальні властивості. Біодизель, не дивлячись на малий вміст сірки, характеризується гарними змащувальними властивостями за рахунок завдяки своїй молекулярній структурі. Висока температура спалаху. Для біодизеля цей показник перевищує 100 °С, що дозволяє називати біодизель відносно безпечною речовиною. Менше викидів СО2. При додаванні МЕЖК в дизель, зменшується викид СО2 на 70%. Збільшення терміну експлуатації двигуна. При роботі двигуна на біодизелі одночасно виробляється змазка його рухоміх частин, в результаті якого, як показують випробування, досягається збільшення терміну експлуатації самого двигуна і паливного насосу в середньому на 60%.

Слайд 11

Основні недоліки: знижена теплота згорання, що спричиняє падіння потужності двигуна до 16%. Якщо ж віднести нижню теплоту згорання до 1 л, то різниця між показниками біодизелю і традиційного дизпалива дорівнюватиме лише 5,8% завдяки більшій щільності ріпакової олії, її негативною властивістю є також велика в'язкість, що погіршує розпилювання, сумішоутворення і згорання в дизелі. Це спричиняє відкладення на стінках камери згорання, а отже швидкий вихід двигуна з ладу. Крім того, мають місце жирові відкладення в каналах паливної апаратури. збільшення витрати пального. При цьому потрібно часто замінювати масляні фільтри й проводити регламентні роботи на форсунках через значне закоксовування отворів розпилювачів.

Слайд 12

ВИСНОВКИ Біодизельне паливо можна використовувати в якості моторного палива як в чистому вигляді так і в сумішах з дизельним паливом в будь-якому співвідношенні. Так як біодизель має схожі з нафтовим дизельним паливом властивості його негативний вплив на двигун, зводиться до втрати потужності, збільшення витрати палива в середньому на 5 - 7 %, в залежності від виду паливної системи і двигуна. При використанні неякісного біодизеля відбувається утворення нагару на стінках циліндрів, погіршується запуск двигуна в холодну пору року, бідизель потребує використання додаткових присадок. Біодизельне паливо має більшу густину і кращу змащувальну властивість ніж звичайний дизель, що позитивно впливає на роботу паливної апаратури (за даними УААН строк служби плунжерної пари в насосах що працюють на біодизелі зростає на 60 %). Біодизель має вищу температуру самозаймання, а отже він є більш пожежобезпечним. А виробляти біодизельне паливо може кожен фермер в свому господарстві з власної продукції.

Слайд 13

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Хімія