X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Порівняльна характеристика Суєцького і Панамського каналу

Завантажити презентацію

Порівняльна характеристика Суєцького і Панамського каналу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Порівняльна характеристика Суєцького і Панамського каналу Виконала учениця 10-Б класу Канівської ЗОШ I-III ступенів №4 Пождема Наташа під керівництвом учителя географії вищої категорії Захарової Людмили Олександрівни

Слайд 2

Опис каналу Суєцький канал Будівництво каналу було розпочато 25 квітня 1859, відкриття відбулося 17 листопада 1869 року. Загальна довжина: 193,3 км (120,11 миль). Поєднує Середземне і Червоне море. Вартість: 560 млн. франків.

Слайд 3

Опис каналу Суєцький канал - судноплавний канал безшлюзовий в Єгипті, що з'єднує Середземне та Червоне море. Зона каналу вважається умовною межею між двома континентами. Найкоротший водний шлях між Індійським і Атлантичним океаном (альтернативний маршрут протяженнее на 8 тис. км). Головні порти: Порт-Саїд і Суєц.

Слайд 4

Опис каналу Знаходиться на захід від Синайського півострова, має довжину у 163 кілометри. Канал розташований в Єгипті між Порт-Саїдом на Середземному морі і Суєц на Червоному морі. На східній стороні каналу навпаки Порт Саїда знаходиться Порт-Фуад, де розміщена Адміністрація Суєцького каналу. На східній стороні каналу навпаки Суєца знаходиться Порт-Тауфік.

Слайд 5

Опис каналу Канал дозволяє водному транспорту проходити в обидві сторони між Європою і Азією без огибания Африки. До відкриття каналу, транспортування здійснювалося шляхом розвантаження кораблів і сухопутним перевезенням між Середземним і Червоним морем.

Слайд 6

Опис каналу Канал складається з двох частин - на північ і на південь від Великого Горького Озера, з'єднуючи Середземне море з Суецькою Затокою на Червоному морі. На сьогоднішній день є головним бюджетоутворюючим проектом Єгипту. За словами деяких фахівців, канал дає країні навіть більше коштів, ніж видобуток нафти, і набагато більше, ніж в даний час дозволяє отримувати стрімко розвивається в країні інфраструктура туризму.

Слайд 7

Опис каналу Панамский канал Будівництво каналу було розпочато в 1904 і закінчено в 1914 році. Загальна довжина: 77 км (48 миль). З'єднує Атлантичний океан і Тихий океан. Вартість: $ 375 млн.

Слайд 8

Опис каналу Панамський канал - судноплавний канал, який з'єднує Панамську затоку Тихого океану з Карибським морем і Атлантичним океаном, розташований на Панамському перешийку на території держави Панама. Довжина - 81,6 км, у тому числі 65,2 км по суші і 16,4 км по дну Панамської та Лімонскої бухт (для проходу судів до глибокої воді).

Слайд 9

Опис каналу Будівництво Панамського каналу стало одним з найбільших і складних будівельних проектів, здійснених людством. Панамський канал зробив неоцінимий вплив на розвиток судноплавства і економіки в цілому в Західній півкулі і на всій Землі, що зумовило його надзвичайно високе геополітичне значення. Завдяки Панамському каналу морський шлях з Нью-Йорка в Сан-Франциско скоротився з 22,5 тис. км до 9,5 тис. км.

Слайд 10

Опис каналу Канал пропускає через себе судна самих різних типів - від приватних яхт до величезних танкерів і контейнеровозів. Максимальний розмір судна, яке може пройти по Панамському каналу, став фактичним стандартом в суднобудуванні, отримавши назву Panamax.

Слайд 11

Опис каналу Проводка суден через Панамський канал здійснюється лоцманською службою Панамського каналу. Середній час проходу судна каналом - 9 годин, мінімальний - 4 години 10 хвилин. Максимальна пропускна здатність - 48 суден на добу.

Слайд 12

Опис каналу За три роки до сторіччя каналу, 4 вересня 2010 року через Панамський канал пройшло мільйонне судно - китайський суховантаж Fortune Plum з вантажем 40 000 тонн сталі за направленням з Тихого в Атлантичний океан. З моменту відкриття каналу через нього пройшов 1 мільйон суднів, що складає 5% світової торгівлі кожен рік.

Слайд 13

Опис каналу Рік тому було розпочато роботу з розширення каналу будівництвом третього шляху для можливості проходження гігантських сучасних контейнеровозів, круїзних суден і танкерів, багато з яких зараз занадто широкі для каналу. Робота була оцінена в близько $ 5,2 млрд. і планується до завершення у серпні 2014 року, до моменту святкування 100-річчя каналу.

Слайд 14

Опис каналу Третій прохід, паралельний двом попереднім, зможе пропускати масивні судна до 366 м в довжину, 49 м шириною і 15 м опади. Метою каналу є подвоєння пропускної здатності вантажний з 300 до 600 млн. тонн.

Слайд 15

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Географія