«Виштовхувальна сила. Закон Архімеда»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Калинівська середня загальноосвітня школа. Колпакова Олена Володимирів Вчитель початкових класів. Використання творчих вправ, завдань, розвивальних ігор на уроках в початкових класах.
Читання Тема: більше вір своїм очам, ніж чужим речам. О.Буцень “У новій школі.” Складання асоціативного куща - Давайте доберемо такі слова, які допомагають нам уявити що таке дружба.
Читання Тема: колискові пісні – перлинки української мови. Л.Забашта “Рідна мова”. Складання асоціативного куща
Читання Тема: жменька загадок із твого класу. Д.Білоус “Загадки”. Будьте уважні. Утворюйте слова за зразком. Зірка – різка.Ланка – (канал), лошак – (школа), кучка – (ручка), вікно – (вінок), трос – (сорт), кіно – (коні), зола – (лоза), літо – (тіло), наша – (шана), пилка – (липка), марка – (рамка).
Читання Назва розділу “ Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово… ” Розгадаємо кросворд і згадаємо твори, які вивчали в нашому розділі. 1.Хто говорив: “А туди, лисонько, не ходи. ” ? 2.Назва розмальованого яйця? 3.Ой люлі, ой люлі, налетіли… 4.Ім’я хлопчика з дитячої народної гри? 5.Хто не знав, що “ неня - це мама ”? 6. “А… звертання творить …” ? 7. “ Я зробила піну з … “ ? 1 з а й ч и к 2 п и с а н к о 3 Г у л і 4 І в а н к о 5 Д м и т р и к Ф е д ь к о 6 7 м и л а
Читання Тема: наша домівка, як червона калинонька. Г.Демченко “Калинка” Розшифруй вислів (Пишається над водою червона калина) во ли над ша ка чер ся на Пи ю на єть во до
Читання Тема: нема у світі цвіту, цвітнішого над маківочку, нема ж і роду, ріднішого над матіночку. А.Костецький “ Все починається з мами.” Прочитайте прислів’я Хто тір бу є го ка є Ма за ва то Бог ра (Хто матір забуває, того Бог карає). Розгадайте ребус. (Сім’я) 7 ’ я
Читання Тема: шануй батька і неньку, буде тобі скрізь гладенько. В.Багірова “ Бабця спить ” Гра “ Сонечко ” Впишіть слова у промінці. Моя бабуся (яка?)
Читання Тема: що зробив – усе твоє, не зробив – пропало. Б.Вовк “З кого песик приклад бере ”;О.Буцень “Помічниці” Розшифруйте прислів'я щоб воду лізти рибу їсти треба у (Під лежачий камінь і вода не тече.) (Щоб рибу їсти,треба у воду лізти.) камінь під не вода і лежачій тече
Математика Усна лічба Гра “Намисто” (вставляючи числа +2 або -3 та обчислюючи результати кожної дії, доберіться до кінцевого пункту.) 22 23 31 29
Математика Усні обчислення Гра “ Сплетіть віночок ”. 11-4 9+9 9+8 13-7 6+8 4+9 15-6 6+5 3+8 14-7+5-10+60-6+3-60+7
Математика Усна лічба Гра “ Склади орнамент ” Розв'язавши приклади і розташувавши фігури в порядку збільшення відповідей, складіть певний візерунок – орнамент з геометричних фігур. 30+1 4+9 1+9 20-8 6+5 26-1 100-20 43-3 40-1 18-9 8-7 13-6 25-20 50+20
Математика Усна лічба Знайти закономірність і вставити відповідні числа 40 5 ? 40 9 ? 6 20 ? ? 80 5 ? 5
Математика Усна лічба Гра “ Хто швидше допливе до берега ” 21 ? ? 32 -1 +30 +6 +23 -70 +4 -7 -30 +67 +4 +50 +9 -70 +8 -40
Математика Завдання для допитливих До нас у гості завітав справжній робот, але щоб його побачити, треба спочатку скласти його с геометричних фігур, які можна використовувати лише тоді, коли розв’яжете приклади. 5+73 40+52 42+33 23+45 63+12 34+20 7+22 50+20
Математика Усні обчислення Гра “ Снігопад ”. Цілу ніч на вулиці йшов сніг. Не можна було пройти. Давайте допоможемо розчистити сніг. Для цього вам потрібно розв'язати приклади. 17+23 45-5 50+24 77-56 63-22 66-45 38+41 21+9 7+8 50-20
Математика Завдання для допитливих Розшифруйте ім'я казкового героя. Для цього треба вставити букви згідно з відповідями у таблиці. Б А К Е Р Ч Ш А У 76-43 88-28 55-32 93-61 48-14 66-25 89-49 59-16 98-37 41 60 33 32 43 61 40 34 22 Ч Е Б У Р А Ш К А
Рідна мова. Творче завдання. Допишіть речення: Лисичка – хитра, … (руда,хвостата) Берізка – білокора,… (ніжна, струнка) Хліб – свіжий,… (духмяний, пухкий) Небо – чисте,… (безхмарне, прозоре)
Рідна мова Проблемна ситуація Прочитайте записані на дошці загадки і відгадайте їх. Я…,я… Відгадайте, хто такий. (Пропущено: червоний,гіркий. Відгадка: перець). …, а не м'яч, …, а не трава, з хвостом, а не миша, …, а не мед. (Пропущено: круглий, зелений, солодкий. Відгадка: кавун). Він такий…, Він такий…, … у тайзі – Перед ним тремтять усі. (Пропущено: смугастий, ікластий, найстрашніший. Відгадка: тигр).
Рідна мова Робота з деформованим текстом. Прочитайте текст. Чи все в ньому правильно? А каченята вмить зникли. Вони припали до землі. Стара качка знялася накрила. Вона кинулася до хижака. Раптом із-за чагарника виринув яструб. - Як би ви змінили текст? Чому?
Рідна мова Творче завдання - Що треба памьтати про текст. Метод “ Сенкан ” (п'ятиряддя) 1.Текст. 2.Грамотний, цікавий, зрозумілий. 3.Розповідає, описує, повідомляє, пояснює. 4.Пов’язані за змістом речення. 5.Зачин, основна частина, кінцівка.
Рідна мова Творче завдання Зберіть речення: є, котик, у, Мурчик, мене; котика, у, пухнастий, дуже, хвостик; любить, клубочком, гратися, він; - Доведіть, що зібрані вами вислови є реченнями.
Рідна мова Творче завдання. Робота з текстом (у парах). Визначте, скільки речень у тексті. Прочитайте інтонаційно виділяючи кожне речення. Діти у дворі ліпили снігову бабу Олексій зліпив сніговий колобок знайшов вуглинки і приробив очі погралися діти й пішли знову до дитсадку шкода Олексійкові колобка залишати узяв він його із собою
Рідна мова Підсумкова бесіда Метод “Незакінчене речення” Використовуючи уявний мікрофон, закінчити речення, запропоновані вчителем. На сьогоднішньому уроці для мене найбільш важливим відкриттям було… Ця інформація дозволяє нам зробити висновок, що … Сьогоднішній урок навчив мене … Мені найбільше сподобалося завдання …
Рідна мова Творче завдання Що треба пам'ятати про речення? Складання “Сенкану” (п'ятиряддя) 1.Речення. 2.Розповідне, питальне, спонукальне. 3.Розповідає,запитує, спонукає. 4.У мовленні слід використовувати різні типи речень. 5.Кожному типу речення - відповідний знак.(.,!)
Рідна мова Творче завдання Колективна робота. Доповнення опорної схеми. Члени речення (головні) (другорядні) (Хто? Що?) (Що роблять?) (який?де?коли?) ………………..
Рідна мова Творче завдання Гра “ Будь уважним ” - Як тільки почуєте слово, що пишеться з великої букви, сплесніть у долоні. Місто Київ, дівчинка Оленка, корова Зірка, собака Жук, пташка ластівка, річка Дніпро, вулиця Армійська, Ірина Сергіївна, Павлик Золотухін. Чому слова пташка, ластівка пишемо з малої літери? А чому слова Ірина Сергіївна та Павлик Золотухін пишемо з великої літери? Які ще слова ви завжди писатимете з великої літери?
Схожі презентації
Категорії