X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Розвиток теплоенергетики"

Завантажити презентацію

"Розвиток теплоенергетики"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розвиток теплоенергетики. Екологічні проблеми пов'язані з використанням теплових машин і двигунів.

Слайд 2

Слайд 3

Анімована схема роботи парової машини Т. Ньюкомена: — пара показана рожевим кольором а вода — блакитним; — клапани у відкритому стані позначені зеленим кольором, у закритому — червоним

Слайд 4

До теплових двигунів відносяться: Парова машина Двигун внутрішнього згоряння Парова і газова турбіна Реактивний двигун

Слайд 5

Слайд 6

Двигун внутрішнього згоряння перший двигун внутрішнього згоряння був створений в 1860 році французьким інженером Етьєном Ленуаром. У 1862 році французький винахідник Бо де Роша запропонував використовувати в двигуні внутрішнього згоряння чотиритактний цикл. У 1878 році німецький винахідник побудував перший чотиритактний газовий двігатель.В 1885 Готліб Даймлер і Карл Бенц сконструювали перший автомобіль з 4-тактним двигуном внутрішнього згоряння, що працював на бензині

Слайд 7

Схема роботи чотиритактного двигуна внутрішнього згоряння. Такти: 1. Впуск. 2. Стиснення. 3. Робочий хід. 4. Випуск

Слайд 8

Турбіна це первинний двигун з обертальним рухом робочого органу - ротора з лопатками, що перетворює в механічну роботу кінетичну енергію струменів робочого тіла - пара, газу, води. Турбіни бувають стаціонарними і транспортними. Турбіна

Слайд 9

Реактивний двигун

Слайд 10

Такі двигуни були винайдені в 1930 роках у Німеччині, Великобританії та Росії. Вони дозволили розвивати швидкість більше 1000 км / ч. Спочатку вони встановлювалися на військових, а з 1949 року на пасажирських літаках.

Слайд 11

Негативний вплив теплових машин: 1.Використання кисню з атмосферного повітря. 2.Виділення в атмосферу при спалюванні вуглекислого газу. 3.При спалюванні вугілля і нафти атмосфера забруднюється азотними і сірчаними сполуками. 4. Більше половини всіх забруднень атмосфери створює транспорт щороку викидаючи в атмосферу 2-3 млн. тонн свинцю!

Слайд 12

Підведемо підсумки: У світі багато внутрішньої енергії. Щоб перетворити її у механічну ми застосовуємо теплові двигуни. Теплові двигуни бувають різні, і всі вони характеризуються ККД. Теплові двигуни дуже важливі, але ми повинні враховувати вплив двигунів на навколишнє середовище.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Фізика