X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Фізика-це весело

Завантажити презентацію

Фізика-це весело

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Зміст Вступ ……………………………………………….……………………………………………………………3 З життя великих …………………………………………………………………………………………….5 Ісаак Ньютон…………………………………………………………………………………………….6 Ернест Резерфорд………………………………....................................................13 Нільс Бор………………………………………………………………………………………………..17 Альберт Ейнштейн………………………………………………………………………………….20 М.В. Остроградський………………………………………………………………………………25 Ж. Л. Гей-Люссак…………………………………………………………………………………...27 Веселі задачі………………………………………..……………………………………………………...28 Задачі від Знайка…………………………..……………………………………………………….28 Задачі від барона Мюнхгаузена………………………………………………………………32 Фокуси………………………………………………………………………………………………………….35 Атмосферний тиск. Тиск рідин і газів. Принцип Бернуллі. Конвекція………………………………………………………………………………………….……36 Сили в природі. Інерція. Рівновага. Енергія. Закон збереження енергії…………………………………………………………………………………………………….48 Статична електрика. Електромагнітні явища…………………………………………..61 Теплові явища. Молекулярно-кінетична енергія. Поверхневий натяг………………………………………………………………………………………………………67 Густина речовини. Умови плавання. Агрегатні стани речовини……………………………………...………………………………………………………..77 Світлові явища…………………………..…………………………………………………………..86 Посміхніться………………………………………………………………………………………………….89

Слайд 3

Як зробити урок фізики цікавим? Можливо варто на різних етапах уроку застосовувати завдання з елементами гумору, цікаві курйозні факти з життя великих фізиків, адже відомо, що в своїй більшості вони були і є людьми веселими, неординарними, з добре розвинутим почуттям гумору.

Слайд 4

Фізики жартують

Слайд 5

Фізичні фокуси Як відомо, невід’ємна складова вивчення фізики – експеримент. Реалії сучасного існування шкіл примушують нас використовувати всі підручні засоби, оскільки приладів для демонстрацій лишається все менше. В посібнику пропонуються досліди, які можна використати для демонстрацій при вивченні деяких розділів фізики. Зрозуміло, що кожен урок гратися у фокусника ми можливості не маємо, але з метою зацікавити, розвеселити, примусити задуматися над очевидним, відпочити, виділити декілька хвилин, можна.

Слайд 6

Торнадо в пляшці У цьому досліді ви спостерігаєте дію двох сил. Одна з цих сил - сила тяжіння, що діє на всі об'єкти. Сила тяжіння змушує будь-який об'єкт, у тому числі і воду, падати на Землю. Завдяки їй вода ллється з верхньої пляшки в нижню. Але для виникнення смерчу однієї гравітації недостатньо. Необхідну для цього силу має також повітря у нижній пляшці. Коли ви тільки перевертаєте пляшки, вода починає текти в нижню пляшку, але потім перестає. Тиск повітря в нижній пляшці, перешкоджає потоку води. Коли ви починаєте обертати пляшки, виникає маленький смерч.

Слайд 7

Зникаюча монетка Цей фокус вдається через те, що при певному куті падіння світла, коли воно переходить з більш густого середовища (води) в менш густе (повітря), відбувається повне відбивання. Коли зображення монетки потрапляє на стінку банки під занадто великим кутом, монетка стає невидимою ззовні.

Слайд 8

Папір, що не змочується Зімніть паперовий рушник і покладіть його на дно склянки. Переверніть склянку і переконайтесь, що папір не вилітає з неї. Вимовте над склянкою якісь чарівні слова, наприклад: «магічні сили, захистіть папір від води». Потім повільно опустіть перевернуту склянку в посудину з водою. Намагайтеся тримати склянку якомога рівніше, поки вона не сховається під водою повністю. Витягніть склянку з води і струсіть з неї воду. Переверніть склянку дном донизу і дістаньте папір. Коли ми перевертаємо склянку догори дном і повільно опускаємо в воду, повітря залишається в ній. Вода через повітря не може потрапити в склянку

Слайд 9

Чарівна гойдалка У цьому досліді той кінець свічки, який підпалено першим, першим починає і танути. Рідкий віск капає з кінця свічки на блюдце. Рівновага порушується. Цей кінець стає легшим і підіймається вище. Тоді полум'я з іншого боку свічки виявляється ближче до воску, і цей кінець починає підніматися, поки перший кінець не виявиться важчим нього і не опуститься нижче. Процес триває, і свічка гойдається туди-сюди. Запаліть обидва кінці свічки. Свічка буде гойдатися туди-сюди, як гойдалка.

Слайд 10

Веселі задачі Знайко задався завданням: з якою швидкістю має бігти собака, щоб не чути дзвону консервної банки, прив'язаної до її хвоста? Коли кінь барона підвертає ногу, він зазвичай бере його на плечі, і вони продовжують рух в тому ж напрямку, але повільніше. Якщо барон на коні їх швидкість рівна 120 км/год, а коли кінь на Мюнхгаузені - 30 км/год. Чому рівна їх середня швидкість, якщо півшляху барон їде на коні, а потім сам несе коня?

Слайд 11

Афоризми Використання афоризмів, висловів видатних людей на уроках фізики – ще один із засобів підвищення мотивації навчальної діяльності. Наприклад, під час контрольної роботи епіграфом на уроці можна використати слова Ж. Руссо "Працюй для того, щоб насолоджуватися", при розв’язуванні задач – "Коли задачу розв’язує хтось інший, усе легко, коли розв’язуєш сам – нічого не виходить" Леонард Ейлер, або "Здібності, як мускули, ростуть при тренуваннях" академік В. Обручев. Наведення цих висловів по ходу уроку і вчасно і дуже корисно: вони, як блискавка, пронизують свідомість учнів і запам’ятовуються надовго.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Фізика