Тарасове слово. Урок присвячено 200-річчю від дня народження Тараса Шевченка
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Запитання до розділу Які твори ви прочитали? Хто їхні автори? Про кого вони всі розповідають? Якими словами називають автори Шевченка? Чому? Про що мріяв все життя поет? Яким ви назвете життя Тараса? Чому? Почитаємо твір “Тарасова доля” строфами ланцюжком.
Ну що б здавалося, слова… Слова та голос – більш нічого. А серце б’ється – ожива, Як їх почує!.. Знать до Бога І голос той, і ті слова Ідуть між люди! Якби ви вчились так. Як треба, То й мудрість би була своя! ...Учитесь, читайте… І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь!
Тихесенько вітер віє, Степи, лани мріють Реве та стогне Дніпр широкий Верболози зеленіють. Що зайве? Запиши правильно
Тема. Урок позакласного читання. Тарасове слово. Мета: узагальнити знання учнів про життя та творчий шлях Великого Кобзаря; ознайомити з творчістю Шевченка як художника; розвивати вміння аналізувати прочитане та почуте, робити висновки; висловлювати словесно емоції після перегляду картин Тараса; розвивати зв᾿язне мовлення, творче мислення, фантазію, уяву¸пам᾿ять; поширювати словниковий запас учнів; зацікавлювати до вивчення історичного минулого своєї країни, виховувати партріотизм, заохочувати до творчості, самостійного читання. Обладнання: мультимедіа, презентація, музична фізкультхвилинка, відеоролики «Дитинство Тараса», хрестоматія для позакласного читання «Веселий струмочок» 4 клас. Тип уроку: комбінований
Схожі презентації
Категорії