Привчайтеся працювати із словниками!» Д. Білоус «Дивне розмаїття
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Прочитайте вірш “Зарубай на носі”с.15 виразно по строфі ланцюжком. Попрацюємо зі скоромовкою Бурі бобри брід перебрели, Забули бобри забрати торби.
“Привчайтеся працювати із словниками!» Дмитро Білоус «Дивне розмаїття». «У школі все таке знайоме». Соколова Надія Ігорівна КЗ «Кочетоцька санаторна школа-інтернат I-ІІІ ступенів»
Послухайте віршик с. 16 Тлумачні словники етимологічні словники Прочитайте текст самостійно мовчки с. 16-17 Познайомимось із словниками
Відшукайте та зачитайте у тлумачному словнику: Слово “племья”; Слово “майно”. Попрацюємо із словниками
Читаємо напівноголосно та швидко вірш “Дивне розмаїття” с. 18 -Хто автор цього твору? -Що ви запам’ятали про Дмитра Білоуса? -Які події відбувалися у його житті? Прочитайте твір виразно на оцінку.
-З якими словами ви познайомилися? -Що позначає слово «коридор»? -З якої мови прийшло до нас слово «дошка»? -Назвіть слова, що входять до родини слова «карта». -Що позначає слово «таблиця»? Попрацюємо з твором “У школі все таке знайоме”с. 18-19. Прочитайте його мовчки
Прочитаємо твір абзацами. Тест Тлумачний словник потрібен для того, щоб: а)правильно писати слова; б)роз'яснити значення слова; в) дізнатися, звідки походить слово. 2. Слова у словниках розташовані: а) спочатку ті, що частіше зустрічаються у текстах,а потім - рідше; б) у алфавітному порядку; в) спочатку – найдовші, потім - коротші.
Домашнє завдання с.16-19 читати, тренуватися переказувати Підсумок уроку -З якими словниками ви сьогодні познайомилися? -Навіщо використовують тлумачний словник? -Для чого потрібен етимологічний словник? -Як правильно знайти потрібне слово? -Які ще словники ви знаєте?
Схожі презентації
Категорії