X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Інтерактивні вправи з читання до підсумкового уроку на тему: “Цікава книга Природи”

Завантажити презентацію

Інтерактивні вправи з читання до підсумкового уроку на тему: “Цікава книга Природи”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Інтерактивні вправи з читання до підсумкового уроку на тему: “Цікава книга Природи”

Слайд 2

Гра “ Дешифрувальник” Набравши цифри 16321 6737623 ви зможете прочитати назву теми. АБВ ГГДЕ ЄЖЗИ ІЇЙ КЛМ НОП РСТ УФХ ЦЧШЩ ЬЮЯ 1 2 5 0 3 4 6 8 7 9

Слайд 3

Завдання “Криголом” “Соловейко застудився” Ліна Костенко. *Прочитайте вірш за допомогою рухів , міміки, жестів, малюнків.

Слайд 4

З’єднайте малюнки з рядками віршів. “Задощило. Захлюпало. Серпень випустив серп.” “Вона людей хапає за рукава.” “Дощик, дощик, ти вже злива!” “Вітер взяв сопілку в руки: - Ду-ду-ду!”

Слайд 5

Відтворити вірш. Осінь. Яків Щоголів. Висне небо ... , синє, та не те; світить, та не ... сонце ... . *Оголилось ... од серпа й коси; ніде приліпитись крапельці ... . синє гріє золоте поле роси

Слайд 6

Із розсипанки складіть рядки вірша про хлопчиків та песика. Згадайте його назву і автора. 1)Хлопці з ними, на баштани, 2)Песик в поле - на ставочку, 3)Вудять дрімає не відстане! 4)Він хлопці в холодочку.

Слайд 7

Склади діалог павука з білочкою про осінь.

Слайд 8

Прочитай в лівій колонці тлумачення доберіть до них правої колонки відповідні слова. Ліс на родючих грунтах, в якому переважає дуб – замріла. Показалася, з’явилася - висне. Схилилося над землею, опустилося нижче - діброва.

Слайд 9

Гра “Утвори порівняння” З’єднай рядки, щоб утворилися порівняння. Оповідання О. Донченка”Лісовою стежкою”. Хустинка,як пух. Очі блимають, як терен-цвіт. Кругле підборіддя, як світлячок. Припечений ніс, як жовта лісова груша. Біле волосся, як яблуко.

Слайд 10

Вправа: “Інтерв’ю” О.Буцень “Наше відкриття”. План 1.Незвичайна знахідка. 2.Мурашина мова. 3.Болюче “дослідження”. 4.Мурашиний дощ. 5.Після відкриттів. До кожної частини намалюй словесний малюнок.

Слайд 11

Гра”Знавці назв творів та їх авторів”. 1)Автор вірша “Вже брами літа замикає осінь...” 2)Хто з поетів написав “Пісеньку про кулича”? 3)Автор вірша, який закликає: “Ми кожну річку і горбок від лиха зберегти повинні” 4) Хто з українських поетів закінчує вірш словами:”Дівчина літомвеселим зоветься...”? 5)В яких творах героями виступають діти?

Слайд 12

Гра”Про кого іде мова?” 1)Хто “важко віддає плоди, ...людей хапає за руки”? 2)Хто в оповіданні “грається рпоменем, грається листом. Не розлучається з нашим дитинством”? 3)Кого діти знайшли “на болоті біля річки...із пораненим крилом”? 4)Хто “застудився, а тепер лежить під пледом, п’є гарячийчай із медом”? (Шипшина,білка,журавлика,соловейка).

Слайд 13

Інтерактивні вправи з читання до підсумкового уроку на тему: “Усна народна творчість”

Слайд 14

Розгадування кросворда. 1)Згадайте кінцівку прислів’я: “Праця чоловіка годує, а лінь - ...”. 1 2 3 4 5

Слайд 15

2)Відгадайте, про яку казку йдеться. “Що за хатка на узліссі? Вся ворушиться, дрижить. Де не взявся – кабан біжить, Тут і вовк іде, й ведмідь. Й кожен в хатці хоче жить. 3)Як називається жанр? Жартівливі вислови, складені із важких для швидкої вимови слів. 4)З якими піснями вперше в житті зустрічаються діти? Як вони називаються? 5)Прочитайте деформований текст загадки і відгадайте її. Меен проться і качетью, А кя жуопаксь – тіукають. А хто автор цих творів: і скоромовки, і прислів’я, і казки, і пісень, і загадки?

Слайд 16

Згадаймо казку “...Колись був у Києві князь, і була в нього дочка,така розумна та гарна, що й сказати не можна.І був тоді коло Києва змія, і щороку кияни йомудавали данину: або парубка молодого, або дівчину...” “...Стоять вони за коморою, коли дивляться, аж із хати виходить дівчина з коромислом: така гарна!Тількищо кривенька трошки...” “...От як виглянула в праве вухо – й така стала гарна! Згодом вийшла вона заміж за хорошого парубка, і живуть собі гарно.”

Слайд 17

Прочитайте прислів’я. До якої казки воно відноситься? “Чия відвага, того й Кривенька перемога”. качечка. “Робиш добро – не кайся, Кирило робиш зло – зла Кожум'яка. сподівайся”. “За добро добром Кобиляча платять”. голова

Слайд 18

Гра “Склади прислів’я” Потрібно вчитися – все перетруть. . Вміння і труд а матері боляче. Удар забувається, завжди пригодиться. Дитина плаче, а слово пам’ятається.

Слайд 19

Творче завдання.Скласти загадку про квітку, яка вам найбільше до вподоби,використовуючи схеми-опори. Що за квітка, відгадай! Квіточка (віночок)... , ... . Стебельце ... , ... . Листочки ... , ... . Що за квітка,відгадай! Віночок біленький. Стебло тоненьке, Очко зелененьке. (підсніжник)

Слайд 20

Робота в парах Заміни букву. Мак великий металевий Ніс ведмідь в дарунок леву. [мак - бак] Клітка гарна запашна Розцвіла біля вікна. [клітка - квітка] Полярна дірка вкаже шлях Тим, хто в дорозі, на морях. [Дірка-зірка]

Слайд 21

Інтерактивна вправа « Голосування ногами». Діти, станьте у дві шеренги: права шеренга – « я вважаю, що твердження правильне», ліва шеренга – « я вважаю, що твердження неправильне». Я читатиму речення, деколи навмисне замінивши слово чи вираз, а ви швидко шукаєте його в тексті. Якщо речення правильне, то тупотить ногами права шеренга, якщо неправильне – тупотить ліва шеренга, та зазначає правильну відповідь.

Слайд 22

Відшукай назви прочитаних казок. р з т а щ К и х ж н ь к а й к и е с ч я К р и в е о і г ф а і у с к д ж у л ж л я ч а в ч е в а р м т К о б и л ш ц у е ш к ц в є ю ь е п р н щ г о ч щ ч с ц у о д К з х г о и л к о й ф я і ц в о ж у м’ я м о а е к а м и к ч д х ї т к л в а а ф ч я ц в а с н р з а д є о у ю к ц й р ь ж а і к е г в б

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Читання