X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
читання

Завантажити презентацію

читання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вас вітає 4 клас

Слайд 2

Правило піднятої руки. Дружня співпраця у парах, групах. Уважно слухати вчителя і учнів. Активно і творчо працювати. Правила вихованих учнів

Слайд 3

Тема уроку: Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Леся Українка “Біда навчить.” Прислів’я

Слайд 4

Виразно читаємо, Чітко розповідаємо, Мовлення своє розвиваємо. Лейтмотив:

Слайд 5

Цей урок навчить мене…

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Тестова перевірка 1. У якому році народилася Леся Українка? А) 1896 р. Б) 1871 р. В) 1857р. 2. Яке її справжнє прізвище? А) Українка. Б) Красницька. В) Косач. 3. Який літературний псевдонім був у матері Лесі Українки? А) Олена Пархоменко. Б) Олена Пчілка. В) Олена Паламарчук. 4. Яка назва першої збірки Лесі Українки? А) «На крилах пісень». Б) «Відгуки». В) «Думи і мрії». 5. Який перший вірш написала Л. Українка? А) «Конвалія». Б) «Надія». В) «Давня весна» 6. Хто є головним героєм казки «Біда навчить»? А) Крук. Б) Бузько. В) Горобець.

Слайд 9

Тестова перевірка 1. У якому році народилася Леся Українка? А) 1896 р. Б) 1871 р. В) 1857р. 2. Яке її справжнє прізвище? А) Українка. Б) Красницька. В) Косач. 3. Який літературний псевдонім був у матері Лесі Українки? А) Олена Пархоменко. Б) Олена Пчілка. В) Олена Паламарчук. 4. Яка назва першої збірки Лесі Українки? А) «На крилах пісень». Б) «Відгуки». В) «Думи і мрії». 5. Який перший вірш написала Л. Українка? А) «Конвалія». Б) «Надія». В) «Давня весна» 6. Хто є головним героєм казки «Біда навчить»? А) Крук. Б) Бузько. В) Горобець.

Слайд 10

Школа акторської майстерності

Слайд 11

І васо снузала. А робчикго віс бісо на біду та й чапов датиж чіно. давЖ, давж, аж муйо нарибдло. лиКо це лотас нітитем, кинупролась васо та як дезаве: «уГ-у-у! уГ-у-у!...». чикробГо зо хустра тіхов уже кавтіти, та якось сяутримав. лалізВи васо з пладу, лагляну на чикаробго, а чіо в неї тятьсві! Страх та й діго!..

Слайд 12

Слайд 13

Що примусило горобчика замислитися над життям та змінитися?

Слайд 14

С е н к а н

Слайд 15

Робота в парах. Словникова робота Клопіт будівлі для зберігання харчів, врожаю. Ні гадки йому прославився. Зоглядівся турбується. Статкує губить. Вславився ні про що не думав. Дбає не помітив. Клуні турбота. Втеряє хазяйнує.

Слайд 16

Торбинка запитань

Слайд 17

Фізкультхвилинка

Слайд 18

Слайд 19

1. «Дурні бились, а ________________________.» 2. «Хто дурнем вродився, той ______________.» 3.«Не на те мудра, щоб ____________________.» 4.«Поки біди не знатимеш, то ______________.» 5. «Розум на дорозі _______________________.»

Слайд 20

Група № 1 неохайний спостережливий завзятий вихований Хазяйновитий сумний горобчик обережний Допитливий мудрий Турботливий Кмітливий дурненький примхливий розсіяний

Слайд 21

Група № 2 План 1. Був собі _______________________. 2. Бились, бились, _________________. 3. Прилетів у гай, коли бачить – сидить ___________________. 4. Полетів він на болото, а там ________. 5. Сидить на ріллі__________________. 6. Вилізла ______ з дупла, __________. 7. Сидить на сучку _________________. 8. А по полю ____________________. 9. А на весну вже став ______________.

Слайд 22

М_др_м н_хт_ не вр_д_вс_, а н_вч_вс_. Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Слайд 23

киПо дибі не знамешти – зурому не мешмати. Поки біди не знатимеш – розуму не матимеш.

Слайд 24

Гра «Незакінчене речення» Продовжіть думку: «Казка навчає цінувати розсудливість, …»

Слайд 25

Творча лабораторія Станьте авторами вірша-поради. У житті не байдикуй, а багато ти ___________. Розумом ти не хвалися, А знаннями ___________. Вкрасти – значить нагрішити, Люди! Так не можна __________. Хліб й до хліба зароби, І не матимеш _______. Не хвалися ти пихатістю, А ділися з іншим _____________. Усім, хто просить, – допомагай, І носа вверх не ______________ . Не будь ніколи ти байдужим, А краще стань сміливим, ____________ . Якщо попросять – помагай, І правил цих __________.

Слайд 26

Чи далеко тобі до вершини? На якій та сходинці? 6-7 балів 4-5 балів 8-9 балів 10-11 балів 12 балів

Слайд 27

Домашнє завдання. Середній рівень: виразно читати казку, вміти ставити запитання до змісту казки та давати відповіді на них. Достатній рівень: проілюструвати план казки у формі діафільму, стисло переказувати за складеним діафільмом. Високий рівень: написати невеличкий твір-міркування на тему «Чого навчила мене ця казка?» Пам’ятайте, що у тексті-міркуванні обов’язково повинні бути його складові: твердження, доказ, висновок.

Слайд 28

Ось закінчився урок, І дзвенить для нас дзвінок! Працювали добре, друзі, Відпочиньте по заслузі!

Слайд 29

Слайд 30

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Читання