Болгарська народна казка “Золоте дівча” (2 частина)
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Болгарська народна казка “Золоте дівча” (2 частина) Урок 6 Черниш Світлана Петрівна – вчитель початкових класів Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням слов’янських мов
Розминка “Незвичайна математика” ЗОШИТ – ШИТ +ЛОТО – О + ЕКРАН – КРАН = ЗОЛОТЕ ДВІР – ВІР + ІНДИК – НДИК + ВІРА – ІРА + ЧАРИ – РИ = ДІВЧА ЗОЛОТЕ ДІВЧА
Інтерактивна вправа “Асоціативний кущ” Зачин, яких казок є спільним із казкою “Золоте дівча” “Морозко” “Дідова дочка і бабина дочка” “Дідова дочка і бабина дочка в хатці на курячій ніжці” “Рукавичка” “Кривенька качечка” “Золоте дівча”
Вправа “ Я знаю і хочу щоб ви знали” Виконайте вправу за поданою схемою: 1 група – бабина дочка (зовнішність, вчинки) 2 група – бабина дочка (поведінка, риси характеру) 3 група – бабина дочка ( нагорода по заслузі, яка вдача дівчинки?) ЗОЛОТЕ ДІВЧА Бабина дочка Зовнішність Поведінка дівчинки Риси характеру Нагорода по заслузі Вдача дівчинки
Інтерактивна вправа “Прес” Знайдіть і прочитайте уривок в якому передано почуття дівчинки, що залишилась на самоті в лісі. Порівняйте, як жінка проводжала до лісу пасербицю та рідну доньку. Знайдіть підтвердження своїх слів у тексті, прочитайте. Охарактеризуйте портрети чорної дівчинки і золотої.
Вибірковий переказ Хто зглянувся на горе пасербиці і допоміг їй. Чому старенька вирішила віддячити дівчаті? За що? Який подарунок отримала дівчинка? Чому батько і мати дуже здивувалася, коли побачили дівчинку? Як ви розумієте вислів: “Вона стала золота й аж сяяла вродою?” Які почуття переповнювали батька й мачуху, коли вони побачили доччині дарунки?
Інтерактивна вправа “Прес” Яку казку ми прочитали? Хто є головними героями казки? Які риси їхньої вдачі? Що засуджує і що прославляє народ у цій казці? Що найбільше вам сподобалося на уроці?
Схожі презентації
Категорії