0. Кобець «Хотів би я знати», В. Сухомлинський «Горобчик і вогонь», І. Сенченко " Пастух рогатий"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Читаємо швидко з берізкою завжди забрівши жадібно достеменно пурхає тоненьке крилець вогненну наполохався пригадуєш
0. Кобець «Хотів би я знати», В. Сухомлинський «Горобчик і вогонь», І. Сенченко «Пастух рогатий». Соколова Надія Ігорівна
Словникова робота Достеменно – точно. Невгамовна – постійно рухлива. Бентежна – ляклива, полохлива. Збігає струмок – тече вниз. Зірка зоріє – горить, блищить. Табуниться риба – збирається у зграйку, косяк. Незбагненний – незрозумілий. Буркотіти – промовляти сердито. Полинув вгору – полетів. Ясний ріжок – так говорять про молодий місяць. Розвидняється – починається ранок, піднімається сонце.
Працюємо над текстом “Хотів би я знати…” Прочитаємо його напівголосно; Від імені кого написаний твір? Чим цікавиться хлопчик? До якого жанру він належить? Вправа “Перекинь словечко”; Про що б ви хотіли дізнатися з того, що цікавить хлопчика?
Працюємо над текстом “Горобчик і вогонь” Прочитаємо його вправою “засічка-кидок”; Дайте характеристику героям твору; Що зацікавило Горобчика? Чому? До якого жанру належить цей твір? Назвіть ознаки жанру. Прочитаємо твір у особах.
Працюємо над текстом “Пастух рогатий” Прочитаємо його мовчки”; Коли відбувалися події? Знайдіть та зачитайте речення, в яких йде мова про зимові явища. Зачитайте загадки, які пригадали діти. Які загадки про зиму знаєте ви?
Підсумок уроку -з якими творами ви сьогодні познайомилися? -Чого ви навчилися на уроці? -Яким треба бути, щоб багато знати? Домашнє завдання С. 4-7 читати, тренуватися у швидкому читанні.
Схожі презентації
Категорії